Scris: Vin Noi 28, 2008 10:29 am
Sunt un tanar, dar vechi posesor de Pajero mk I din `85 mixat cu `83. Tanar ca am 22 de ani, vechi ca-l am de aproape 7 ani. Masina e folosita ca si cea de "zi cu zi" dar mai mult in teren, la competetii, expeditii si plimbari pretutindeni. Cea veche, innainte de recarosare si schimbare motor, avea anul trecut 1.310.000 km si intradevar arata de km aia. De mentinut e ca am folosit-o si in teren, si la carat remorca de 3,3.5 tone dar si in constructii (carat utilaje, materiale, etc). Acum arata mai bine, e "mai preparat", am bagat destui bani in el si foarte mult timp... partea proasta e ca inca mai am de bagat in continuare.
Cateva modificari la cel prezent ar fi:
-Body Lift 6 cm.
-Gume 31/10.5/15 copie de BFG A/T (pt iarna)
-Troliu fata T-Max EW 9500
-Tapiserie imitatie piele neagra la interior
-Scaun sofer pe perna de aer (Ca la camioane)... Foarte comfortabil in teren de altfel...
-Scoasa bara stabilizatoare fata
-Renuntat la bancheta spate si pus 2 scaune ca cele de pe fata
-Bara spate custom, Home-Made din teava de gaz cu perete gros
-Bara fata + Bullbar tot custom, Home-Made din teava
-Scut fata din otel de 3 mm si cu structura metalica pe interior.
-Alte blindaje pe sub masina.
-Statie CB TTI CRT 770 cu antena ML 145.
-Pain-job Airbrush capota si husa rezerva.
-Si multe alte maruntisuri si nimicuri care fac viata mai placuta...
---Modif. pe viitorul apropiat(in primavara-vara):
-Schimbat punti fata si spate cu punti rigide de nissan/toyota.
-Schimbat suspensie pe arcuri elicoidale
-Schimbat rapoartele-n grupuri
-Gume M/T profil Simex, marime 33/12.5/R15 (315/75/R15...cu tot cu profil: 325/80/R15)
-Flanse 80mm/ax
-Terratrip
-Garmin
-Centuri in 4 pct
-RollCage intern si protectie exerna aripi fata(bullbar->praguri)
-Proiectoare sa se faca ziua
Cateva modificari la cel prezent ar fi:
-Body Lift 6 cm.
-Gume 31/10.5/15 copie de BFG A/T (pt iarna)
-Troliu fata T-Max EW 9500
-Tapiserie imitatie piele neagra la interior
-Scaun sofer pe perna de aer (Ca la camioane)... Foarte comfortabil in teren de altfel...
-Scoasa bara stabilizatoare fata
-Renuntat la bancheta spate si pus 2 scaune ca cele de pe fata
-Bara spate custom, Home-Made din teava de gaz cu perete gros
-Bara fata + Bullbar tot custom, Home-Made din teava
-Scut fata din otel de 3 mm si cu structura metalica pe interior.
-Alte blindaje pe sub masina.
-Statie CB TTI CRT 770 cu antena ML 145.
-Pain-job Airbrush capota si husa rezerva.
-Si multe alte maruntisuri si nimicuri care fac viata mai placuta...
---Modif. pe viitorul apropiat(in primavara-vara):
-Schimbat punti fata si spate cu punti rigide de nissan/toyota.
-Schimbat suspensie pe arcuri elicoidale
-Schimbat rapoartele-n grupuri
-Gume M/T profil Simex, marime 33/12.5/R15 (315/75/R15...cu tot cu profil: 325/80/R15)
-Flanse 80mm/ax
-Terratrip
-Garmin
-Centuri in 4 pct
-RollCage intern si protectie exerna aripi fata(bullbar->praguri)
-Proiectoare sa se faca ziua