Mitsu Pajero mk I

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Noi 28, 2008 10:29 am

Sunt un tanar, dar vechi posesor de Pajero mk I din `85 mixat cu `83. Tanar ca am 22 de ani, vechi ca-l am de aproape 7 ani. Masina e folosita ca si cea de "zi cu zi" dar mai mult in teren, la competetii, expeditii si plimbari pretutindeni. Cea veche, innainte de recarosare si schimbare motor, avea anul trecut 1.310.000 km si intradevar arata de km aia. De mentinut e ca am folosit-o si in teren, si la carat remorca de 3,3.5 tone dar si in constructii (carat utilaje, materiale, etc). Acum arata mai bine, e "mai preparat", am bagat destui bani in el si foarte mult timp... partea proasta e ca inca mai am de bagat in continuare.
Cateva modificari la cel prezent ar fi:
-Body Lift 6 cm.
-Gume 31/10.5/15 copie de BFG A/T (pt iarna)
-Troliu fata T-Max EW 9500
-Tapiserie imitatie piele neagra la interior
-Scaun sofer pe perna de aer (Ca la camioane)... Foarte comfortabil in teren de altfel...
-Scoasa bara stabilizatoare fata
-Renuntat la bancheta spate si pus 2 scaune ca cele de pe fata
-Bara spate custom, Home-Made din teava de gaz cu perete gros
-Bara fata + Bullbar tot custom, Home-Made din teava
-Scut fata din otel de 3 mm si cu structura metalica pe interior.
-Alte blindaje pe sub masina.
-Statie CB TTI CRT 770 cu antena ML 145.
-Pain-job Airbrush capota si husa rezerva.
-Si multe alte maruntisuri si nimicuri care fac viata mai placuta...

---Modif. pe viitorul apropiat(in primavara-vara):
-Schimbat punti fata si spate cu punti rigide de nissan/toyota.
-Schimbat suspensie pe arcuri elicoidale
-Schimbat rapoartele-n grupuri
-Gume M/T profil Simex, marime 33/12.5/R15 (315/75/R15...cu tot cu profil: 325/80/R15)
-Flanse 80mm/ax
-Terratrip
-Garmin
-Centuri in 4 pct
-RollCage intern si protectie exerna aripi fata(bullbar->praguri)
-Proiectoare sa se faca ziua

Avatar utilizator
gnok
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 22, 2008 5:56 pm

Mesaj de gnok » Vin Dec 12, 2008 9:39 am

baga si niste poze klezule...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Dec 12, 2008 1:16 pm

QUOTE (gnok @ Dec 12 2008, 09:39 AM) baga si niste poze klezule...


Al dreq` ca nici aici nu scap de tine... )
Pun colegu` diseara pozne ca de cand cu recesiunea asta nici timp sa mai ies in teren n-am...

PS: Daca nu-ti vinzi cazanu pana in primavara, poate ne vedem la bucovina offroad... facem echipa... fantastica

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Dec 15, 2008 8:18 pm

Si vreo 2 poze de la ultima iesire... Promit ca pe w.e. am sa fac vreo 2-3 poze...noi
Fişiere ataşate
23112008567.jpg
23112008567.jpg (621.3 KiB) Vizualizat de 6772 ori
23112008569.jpg
23112008569.jpg (598.36 KiB) Vizualizat de 6771 ori
23112008565.jpg
23112008565.jpg (369.52 KiB) Vizualizat de 6787 ori

Avatar utilizator
chacha
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 22, 2008 11:12 am

Mesaj de chacha » Lun Dec 15, 2008 9:43 pm

Foarte, foarte misto. Visul meu, un cazan de prin 94-95 cu care sa imi fac treaba pe hartoape, sa nu fiu nevoit sa bag Carisma iar ce face Pajero tau deja imi depaseste fanteziile.

Bravos.

Avatar utilizator
FlorinB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 18, 2008 1:17 pm
Contact:

Mesaj de FlorinB » Sâm Dec 20, 2008 1:01 am

Salut Klez,
Ai tanc nu masina....visez si eu la una.Momentan ma dau cu un L200 pe care nu l-am pregatit decat foarte putin...

O sa revin si eu cu ceva foto

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Dec 21, 2008 12:09 pm

Multam, multam. Inca nu-i tanc masina....poate pe viitor(-ul indepartat). Mai e foarte multe de schimbat/facut la ea pentru a fi o masina ok pentru competitie. Am noroc ca am rabdare si cunostinte de mecanica ca de altfel de mult imi bagam p... (picioarele) si imi luam alta.
Mai nou mi-a picat turbina, apoi mi-a explodat acumulatorul (my bad... am sudat cu borna pusa). Astazi poate rezolv cu bateria...ocazie cu care voi pune 2 baterii si la sfarsitul lui ianuarie trebuie sa dau jos motorul si sa-l bag intr-un rk ca incep sa plang cand vad un deal... aaa... si consum de 15-18 in oras... si fum o gramada... si ITP in martie

Ideea e urmatoarea: Daca ai o masina de teren si incepi sa bagi timp, bani, chiar si dragoste in ea... Nu va fi niciodata gata. Mereu e in constructie, mereu vei mai pune ceva la ea, o vei mai "update-a", vei mai taia cu flexul... suda. Partea bune e ca nu ma mai intereseaza daca masina e murdara si am ajuns la nivelu` la care is indiferent daca se zgaraie vopseaua sau se indoaie tabla. Oricum o data la 2 ani ajunge la vopsitorie... tot aceeasi bani ii dau

Avatar utilizator
gnok
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 22, 2008 5:56 pm

Mesaj de gnok » Lun Dec 29, 2008 8:42 am

QUOTE (Klez @ Dec 21 2008, 12:09 PM) Ideea e urmatoarea: Daca ai o masina de teren si incepi sa bagi timp, bani, chiar si dragoste in ea... Nu va fi niciodata gata. Mereu e in constructie, mereu vei mai pune ceva la ea, o vei mai "update-a", vei mai taia cu flexul... suda. Partea bune e ca nu ma mai intereseaza daca masina e murdara si am ajuns la nivelu` la care is indiferent daca se zgaraie vopseaua sau se indoaie tabla. Oricum o data la 2 ani ajunge la vopsitorie... tot aceeasi bani ii dau
nu speria oamenii mai ...oricum un l200 nu e foarte modificabil pentru off road-ul asa cum il facem noi, e o masina potrivita pentru tura si cu ceva inaltare si gume adecvate intra si pe drumuri mai ''de tafuri'' insa e prea lunga pentru munte (cam orice masina 4x4 in 5 usi nu doar l200),am testat unul la m. adventure day...in rest e super masina
p.s. e drept ca pe macadam eu nu ma tin dupa l200-le stok

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Dec 29, 2008 10:15 pm

M-am intors astazi de pe munte...o mica excursie de 4 zile
Super ok totul, masina s-a descurcat bine pentru un 2.5TD fara turbo, in afara de pornirile dimineata (-26 grade in timpul noptii)... ceea ce era de asteptat pentru aproape orice diesel... mai ales ca am pus motorina fara aditivi de anti-inghet.
Daune noi : Geamul fata dreapta l-am impartit in cateva mii de bucati(dupa ce am pus-o pe o parte intr-un sant) si usa la portbagat am indesat-o bine dupa ce am scapat-o pe gheata cu spatele, infranat, intr-un coleg cu Aro. Tre sa-mi fac o dovada pe usa spate pe care o voi repara in primavara la caldura, ca geamul il schimb maine.

Gnok, adevarat vorbesti la faza cu lungimea masinii. Am vazut pe viu zilele astea un Aro 244 in 4 usi cum se chinuia sa faca slalom printre copaci... cam multe manevre pentru a o intoarce...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Feb 05, 2009 10:51 pm

M-am hotarat.... Il vand, anuntul se afla la vanzari. Las Topicul deschis pentru ajutarea eventualilor posesori de mkI cu idei/sfaturi.

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori