Mitsu Pajero mk I

Tractiune integrala, motoare puternice si multa distractie pe coclauri.
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Ian 31, 2010 11:12 pm

Niste filmulete de asta vara de pe langa Campulung Moldovenesc, debia acuma le-am vazut ca-s pe Utube


http://www.youtube.com/watch?v=izBDYqaQ ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=GhCM4_ks ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LgWogg5U ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=LGUQbt0a ... re=related

http://www.youtube.com/watch?v=ZeyROuv9 ... re=related

P.S: Scartaielile alea care se aud sunt de la cureaua de servo, a intrat noroi si apa la ea si cum nici nu era stransa bine, se producea "muzica" de harb

Avatar utilizator
dj01fad
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 14, 2010 5:10 pm

Mesaj de dj01fad » Lun Feb 15, 2010 4:05 pm

foarte foarte tare... cand am vazut primele poze din topic, nu mi-a venit sa cred ca puteai sa mergi prin zapada aia...

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Mai 02, 2010 10:48 pm

In premiera, in exclusivitate, in direct si in reluare.... Pentru prima data in 10 ani, am reusit sa rup o planetara la Pajero (mai exact stanga fata). Dupa lupte seculare care au durat cam... de cand am masina, pot spune ca in sfarsit mi-am atins telul: Sa rup ceva de la transmisie

Concluzia este : Pajero (cel putin mk I) rocks

Avatar utilizator
balishag
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Iul 07, 2008 11:21 am

Mesaj de balishag » Lun Mai 03, 2010 1:59 pm

ma laud si io cu pajero...simplu... :-)))))) totusi n-o sa incerc ce faci tu, rup mai multe chestii...poate si capu' :-))

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Mai 03, 2010 8:39 pm

Si in plus nici nu cred ca e scumpa reparatia.
Bafta

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Mai 06, 2010 9:11 am

Reparatia nu e scumpa (cap de planetara), insa nu o voi mai schimba. De luna viitoare incep sa dau jos de pe el tot, sa trimit la vopsit pe bucatele (Navy Camo), iar cand va ramane sasiul si motorul, fara caroserie, voi putea sa ma bag la capitolul punt rigide. Deja pe spate, puntea de Aro e aciztionata, am inceput sa o trec pe frana cu discuri ventilate, mai trebuie un blocant si e gata. Puntea pe fata e complea (IMS (M461)), numa ca o sa trebuiasca si pe aia sa o trec pe discuri, ca tamburii sunt nitel timizi la franare, mai ales daca a intrat apa in ei. Am gasit si suspensie, pe spate foi de arc de Aro, din 12, eu am sase pe roata => o suspense foarte lejera, care permite punti sa flexeze foarte simpatic. Suspensie care de altfel e deja montata pe puntea originala a masinii si circul cu ea. E destul de ok, nu-mi rup rinichii in ea. La suspensia fata, inca sunt indecis... Ori foi de originale de IMS (cam obosite), ori foi de papuc, noi (dar scumpe ) . Fata va mai fi prinsa cel mai probabil si intr-o bara Panhard ca sa mai pot merge si pe strada cu 90 kmh. Directia va fi originala Mitsubishi, cu bara de directie si pivoti de Aro/TV + un telescop de directie ca sa nu-mi intre in balans rotile la viteza. Cardanul spate fa ramane cel original, iar fata va fi de Aro de pe spate, deoarece are glisant mai lung (15-20cm) decat al meu (4-6 cm). Pana acum, majoritatea sunt vorbe, dar cum trece intalnirea din Mai, ma bag serios in el la "tunat".

Avatar utilizator
metal_militia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 05, 2009 9:59 pm

Mesaj de metal_militia » Joi Mai 06, 2010 10:22 am

Mai bine iti luai direct un aro pui pe samuraiu de noroi piese de cioban mioritic?

Avatar utilizator
doza
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 15, 2009 7:18 am

Mesaj de doza » Joi Mai 06, 2010 11:01 am

Yea, schimbai denumirea in Mitsaro ... suna tot a japonez si punei si copyright ca poate maine poimaine o vezi model la ei

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Mai 10, 2010 3:36 pm

Pai de la Aro, tot ce vine pus pe masina, e ceea ce nu cedeaza niciodata la autohtone. Adica puntea spate, puntea fata (de IMS) si cam atat. Doar la capitolul foi de arc stau cam prost, dar, am vazut si foi de arc de nissan si toyota sa se rupa, deci nu prea ai de unde alege. In rest, odata puse pe masina, cine naiba isi mai da seama de ce firma sunt produsele piesele? Daca ar fi dupa mine, as lasa pe spate puntea originala, dar are o mica buba la rapoarte, ca la Pajero nu a fost niciodata 36/7, cat are fata. Rigida de fata, ca sa vina la Pajero am de ales intre: IMS, Land Rover si Jeep Wrangler. Wrnagler: Cele aftermarket (Dana 60-80) sunt cele mai ok, insa pretul e pe masura >600E fara suspensie si directie. Cele originale nu prea ma tenteaza, am vazut/auzit ca au mici probleme la suprasarcina. Land Rover... e ca si Aro, pica cand iti e lumea mai draga, deci pica si asta, macar piese de Aro gasesc in toate santurile, iar daca nu gasesc piese, atunci leg cu sarma . Atunci, mai ramane cea de IMS: Nu prea stiu pe cineva care sa fi rupt vreo planetara de IMS, sau mai rau, sa rupa puntea. Piese inca se mai gasesc, ieftine, nu necesita intretinere "mofturoasa" si nu plang daca vreodata o voi indoi in bolovani, ca mereu se gaseste alta, la pret foarte mic <100E, gata echipata. Partea si mai buna, e ca pot pune blocant pe ele fara mari dureri de cap.

PS: Eu ma gandeam la PajAro

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Sep 13, 2010 8:34 pm

Ieri am spalat masina pentru prima oara dupa ce am vopsit-o. Arata impecabil

http://www.youtube.com/watch?v=zlSPEXyuUR0

Scrie răspuns

Înapoi la “Offroad Zone”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori