2001 Mitsubishi L200 2,5 TDi
Asa am zis si eu dupa ce mi-am luat masina.... Pana am dat de gustul adrenalinei. De facut se pot face multe..... timp si nitel bani sa fie, ca restul vine de la sine.
P.S.: Am vazut in Austria un L200 de-mi venea sa plang de bucurie la cum arata si la ce specificatii tehnice avea. Si era pornit totul de la un stock....
P.S.: Am vazut in Austria un L200 de-mi venea sa plang de bucurie la cum arata si la ce specificatii tehnice avea. Si era pornit totul de la un stock....
salut baietzi! sunt nou pe aici, dar am citit ce sa scris, eu am un l200 din 2008 si l-am cam bagat peste tot pe unde sa putut si nu m-a lasat nici o data balta, am trecut prin apa pana la nivelul parbrizului aprox: 3m lungime si nu a intrat apa nici in motor nici in cabina, doar in bena si foarte putzina
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
costa peste 3000 EU
In acest kit se schimba si suspensia .
daca vrei doar 3 cm costa 100 EU sunt niste simple bucse www.milner.com (anglia)
la peste 3cm se tensioneaza trenul fata poti rupe planetare sau semiplanetare din grupul fata.
De ce vrei sa o inalti , nu castigi in garda la sol nici pe fata nici pe spate.
Micsorezi stabiltatea masinii. Cu kit 3-4 cm poti baga roti mai mari adica 285/75/16 si nu se lovesc de nimic
Castigul in garda la sol se face din roti.
Atentie o janta cu tot cu roata 285/75/16 cantareste 35 kg asa ca uzura grupurilor creste
Modelul vechi are doar max 115 cp cu cauciucuri mari in teren mai ales cu noroi ai sa aai ceva probleme cu puterea prea mica la acest model .
Deci trebuie un cip de putere sau remapare.
Eu zic sa iei masina si functie de buget le iei pe toate pe rand si functie de ce necesitati si dorinte ai sa ai.
Bafta.
In acest kit se schimba si suspensia .
daca vrei doar 3 cm costa 100 EU sunt niste simple bucse www.milner.com (anglia)
la peste 3cm se tensioneaza trenul fata poti rupe planetare sau semiplanetare din grupul fata.
De ce vrei sa o inalti , nu castigi in garda la sol nici pe fata nici pe spate.
Micsorezi stabiltatea masinii. Cu kit 3-4 cm poti baga roti mai mari adica 285/75/16 si nu se lovesc de nimic
Castigul in garda la sol se face din roti.
Atentie o janta cu tot cu roata 285/75/16 cantareste 35 kg asa ca uzura grupurilor creste
Modelul vechi are doar max 115 cp cu cauciucuri mari in teren mai ales cu noroi ai sa aai ceva probleme cu puterea prea mica la acest model .
Deci trebuie un cip de putere sau remapare.
Eu zic sa iei masina si functie de buget le iei pe toate pe rand si functie de ce necesitati si dorinte ai sa ai.
Bafta.
QUOTE Avantaje prin CHIPTUNING fata de powerbox.
1. Nu se monteaza/demonteaza componente electronice pe masina, compentele electronice / fizice in timp sunt predispuse la defectiune, softul modificat prin chiptuning nu se poate defecta.
2. Prin chiptuning avand softul in fata se optimizeaza toti parametrii motorului proportional foarte putin din fiecare de ex: avans,cantitatea de injectie, presiune turbo, limitatoare etc. asa se ajunge la o crestere corecta fara a dauna motorul, sunt softuri care au si 60 de harti de modificat, se optimizeaza fiecare in parte. Modificarea este similara cu modificarea efectuata si de fabrica de la un model la altul.
3. Powerboxurile pacalesc calculatorul prin modificarea voltajului de la senzori, iar boxurile mai noi cele pt TDI modifica timpul de inchidere a injectorului si asa se injecteaza mai mult, dar unde raman restul de parametrii modificati ? limitatoare, avans, presiuni etc...
4. Prin chiptuning cresterea de putere de multe ori este dubla fata un powerbox si mai putin daunatoare, de exemplu powerbox-ul pentru common rail lucreaza pe senzorul de rail,cu powerbox montat se trimite semnal mai mic catre ecu asa ecu sesizeaza lipsa de presiune in rampa de injectie prin urmare ecu ii creste presiunea si peste 400 bari, obtinand astfel +25cp .... Datorita faptului ca prin chiptuning se modifica toti parametrii se pot obtine +40cp cu o presiune sub jumatate de exemplu +150 bari.
5. Prin chiptuning se pastreaza softul original si oricand se poate reintroduce in calculatorul masinii.
Avantaje POWERBOX fata de chiptuning.
1. Un soft optimizat special pentru o masina nu se poate muta de pe masina pe alta, fiecare masina are numar hardware si software diferit cu optimizarile aferente, ..... in schimb powerboxul se poate muta de pe o masina pe alta daca motorul,ecu, mufele sunt la fel.
2. Powerbox-urile se pot monta si pe unele masini pe care din motive tehnice nu se pot efectua chiptuning-ul, de exemplu din lipsa protocoalelor de comunicare este imposibila citiriea si scrierea softului de gestiune al motorului.
sursa
In articolul de mai sus remapare = chiptuning; iar prin "chip de putere" presupun ca te referi la powerbox
1. Nu se monteaza/demonteaza componente electronice pe masina, compentele electronice / fizice in timp sunt predispuse la defectiune, softul modificat prin chiptuning nu se poate defecta.
2. Prin chiptuning avand softul in fata se optimizeaza toti parametrii motorului proportional foarte putin din fiecare de ex: avans,cantitatea de injectie, presiune turbo, limitatoare etc. asa se ajunge la o crestere corecta fara a dauna motorul, sunt softuri care au si 60 de harti de modificat, se optimizeaza fiecare in parte. Modificarea este similara cu modificarea efectuata si de fabrica de la un model la altul.
3. Powerboxurile pacalesc calculatorul prin modificarea voltajului de la senzori, iar boxurile mai noi cele pt TDI modifica timpul de inchidere a injectorului si asa se injecteaza mai mult, dar unde raman restul de parametrii modificati ? limitatoare, avans, presiuni etc...
4. Prin chiptuning cresterea de putere de multe ori este dubla fata un powerbox si mai putin daunatoare, de exemplu powerbox-ul pentru common rail lucreaza pe senzorul de rail,cu powerbox montat se trimite semnal mai mic catre ecu asa ecu sesizeaza lipsa de presiune in rampa de injectie prin urmare ecu ii creste presiunea si peste 400 bari, obtinand astfel +25cp .... Datorita faptului ca prin chiptuning se modifica toti parametrii se pot obtine +40cp cu o presiune sub jumatate de exemplu +150 bari.
5. Prin chiptuning se pastreaza softul original si oricand se poate reintroduce in calculatorul masinii.
Avantaje POWERBOX fata de chiptuning.
1. Un soft optimizat special pentru o masina nu se poate muta de pe masina pe alta, fiecare masina are numar hardware si software diferit cu optimizarile aferente, ..... in schimb powerboxul se poate muta de pe o masina pe alta daca motorul,ecu, mufele sunt la fel.
2. Powerbox-urile se pot monta si pe unele masini pe care din motive tehnice nu se pot efectua chiptuning-ul, de exemplu din lipsa protocoalelor de comunicare este imposibila citiriea si scrierea softului de gestiune al motorului.
sursa
In articolul de mai sus remapare = chiptuning; iar prin "chip de putere" presupun ca te referi la powerbox
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator