Pajero Sport/Montero
Am avut ca masina de serviciu. 40k km in 1 an.
Beton masina mai putin motorul care este de ultimul rahat. Extrem de puturos si setosssss.
Facut ceva offroad, nu am reusit sa raman impotmolit, desi nu aveam cauciucuri M/T.
Am inteles ca apare noul Pajero Sport care e un L200 nou cu locuri in loc de bena. Asta va fi un adevarat succes, are motoare calumea nu ca vechiul...
Beton masina mai putin motorul care este de ultimul rahat. Extrem de puturos si setosssss.
Facut ceva offroad, nu am reusit sa raman impotmolit, desi nu aveam cauciucuri M/T.
Am inteles ca apare noul Pajero Sport care e un L200 nou cu locuri in loc de bena. Asta va fi un adevarat succes, are motoare calumea nu ca vechiul...
Ba imi permit sa va contrazic. Am facut acelasi traseu de offroad (Valea Doftanei - Sacele pe varianta grea) cu Pajero Sport si cu un rahat de Ssang yong Actyon. Vreau sa spun ca cu Actyonul am fluierat si nu am avut nevoie de reductor pe cand la Pajero a trebuit sa-l folosesc din cauza puturoseniei motorului.
Cat despre viteza max... hehe... aici nu am de comentat ca noi bateam de doua ori pe saptamana CT-Buc cu 170 constant pe autostrada.
Eu am avut pe a mea si cipul ala de putere. Cand am vazut ca nu e absolut nicio diferetna am preferat de banii aia sa iau cauciucuri de iarna pentru celelalte masini. Aia e maxima sarlatanie. 1000e + tva pt NIMIC.
Cat despre viteza max... hehe... aici nu am de comentat ca noi bateam de doua ori pe saptamana CT-Buc cu 170 constant pe autostrada.
Eu am avut pe a mea si cipul ala de putere. Cand am vazut ca nu e absolut nicio diferetna am preferat de banii aia sa iau cauciucuri de iarna pentru celelalte masini. Aia e maxima sarlatanie. 1000e + tva pt NIMIC.
Pretul de 1000 Eur + TVA mi s-a parut si mie enorm de mare.
Am facut in aceasta vara cateva iesiri prin natura si pot sa spun ca este super.
Este greu sa compari Actyon cu Pajero Sport.
Actyon se bate bate cu Tucson si SantaFe, dar pe drumuri grele, nu cred ca sistemul de trasmisie ar face fata la fel ca la Pajero Sport fara sa risti sa rupi ambreiajul.
Dar acum depinde de gusturile si dorintele fiecaruia.
Cat despre viteza, m-am calmat de mult. Imi este suficient 110-130 Km, si asa nu am pe unde sa merg cu viteza asta. Pana una alta, masina este un SUV ptr offroad nu un SUV urban cu care sa te etalezi prin oras.
Am facut in aceasta vara cateva iesiri prin natura si pot sa spun ca este super.
Este greu sa compari Actyon cu Pajero Sport.
Actyon se bate bate cu Tucson si SantaFe, dar pe drumuri grele, nu cred ca sistemul de trasmisie ar face fata la fel ca la Pajero Sport fara sa risti sa rupi ambreiajul.
Dar acum depinde de gusturile si dorintele fiecaruia.
Cat despre viteza, m-am calmat de mult. Imi este suficient 110-130 Km, si asa nu am pe unde sa merg cu viteza asta. Pana una alta, masina este un SUV ptr offroad nu un SUV urban cu care sa te etalezi prin oras.
Actyon nu este comparabil cu Tucson deoarece este offroader, are pana si reductor.
Depinde ce inseamna pentru tine iesiri in natura. Daca inseamna mers la Pestera, te-ai descurca si cu un Matiz. Daca inseamna Babele, noroaie, zapezi ti-ai da seama ca un motor calumea face cateodadta mai mult decat tractiunea.
Oricum, se pare ca va aparea modelul nou de pajero sport la care au aruncat motorul asta naspa si au pus cel de pe l200 si pe cel de pe Pajero.
Depinde ce inseamna pentru tine iesiri in natura. Daca inseamna mers la Pestera, te-ai descurca si cu un Matiz. Daca inseamna Babele, noroaie, zapezi ti-ai da seama ca un motor calumea face cateodadta mai mult decat tractiunea.
Oricum, se pare ca va aparea modelul nou de pajero sport la care au aruncat motorul asta naspa si au pus cel de pe l200 si pe cel de pe Pajero.
Din pacate se pare ca nu ati facut diferenta intre cuplu la roata si putere motor. Actyon este un SUV chiar si cu reductor. Sa nu ne aruncam in concluzii gresite... Si Dacia are model 4x4, si Panda are model 4X4, dar nu e de comparat.
Am un Pajero din `83/`85 cu motor de 2.5TDi, 90 cp. Cu reductor am tras un camion de pompieri sa-l pornesc. Nu cred ca un Actyon ar face asta fara sa i se crape ambreiajul.
Sa nu comparam un drum forestier pe care trece si o dacie 1300 cu ... nici un drum pe care debia un Pajero urca troliat din copac in copac.
Cat despre mersul pe asfalt... aici e o alta problema... vrei masina de teren, iti iei masina de mers in teren, vrei masina de asfalt, iti iei un super-sport, vrei sa le combini pe amandoua... IMPOSIBIL.
Am un Pajero din `83/`85 cu motor de 2.5TDi, 90 cp. Cu reductor am tras un camion de pompieri sa-l pornesc. Nu cred ca un Actyon ar face asta fara sa i se crape ambreiajul.
Sa nu comparam un drum forestier pe care trece si o dacie 1300 cu ... nici un drum pe care debia un Pajero urca troliat din copac in copac.
Cat despre mersul pe asfalt... aici e o alta problema... vrei masina de teren, iti iei masina de mers in teren, vrei masina de asfalt, iti iei un super-sport, vrei sa le combini pe amandoua... IMPOSIBIL.
Klez baiete, esti tare,
ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus.Mai completez eu pentru baieti ca le pot face o demonstratie ce poate un L200 nu un Pajero pe care il consider mult peste L200.
Offroad - nu am ramas niciodata blocat
Pe asfalt - maxim fara cip 155Km/h
- maxim cu cip 180Km/h cu un consum de 10,5 la 100
Am avut L200 modelul mai vechi si nu am fost asa de incantat.......dar Pajero...este un vis
Va propun o intalnire dupa ian. anul viitor unde o sa aduc si doi amici cu SantaFe si un Tucson!!!
ai perfecta dreptate in ceea ce ai spus.Mai completez eu pentru baieti ca le pot face o demonstratie ce poate un L200 nu un Pajero pe care il consider mult peste L200.
Offroad - nu am ramas niciodata blocat
Pe asfalt - maxim fara cip 155Km/h
- maxim cu cip 180Km/h cu un consum de 10,5 la 100
Am avut L200 modelul mai vechi si nu am fost asa de incantat.......dar Pajero...este un vis
Va propun o intalnire dupa ian. anul viitor unde o sa aduc si doi amici cu SantaFe si un Tucson!!!
stai calm florine(tizule) ca si agretatu meu din 93 cu 2,5 td echipat cu roate de asfalt a dus 145/h...cu roatele de off(care sunt si cele de zi cu zi) nu cutez peste 90/h...si asta din cauza lipsei aderentei + ca as forta putin nota, gumele fiind mult mai mari decat cele stock ...de la 235/75/15 la 31'/10,5/15...in teren e altceva pot tura motorul de numa numa ca reductiile fac toata treaba si de multe ori merg in max 2000 ture pe low iar la urcari 3000 rpm...daca aceiasi urcare o fac pe hight ...turez de numa, iar domnu' klez ar trebui sa se descurce mult mai bine decat mine, masina lui avand rapoarte mai bune in teren,a mea e mai de ''fuga'', si stiu asta ca m-am dat cu una asemanatoare cu a lui...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori