Pajero Sport/Montero
Eu am rapoartele de benzinar... cele de forta (cum s-ar spune ). Motor bun mi-am mai trebui si pot sa-i bag 33-uri fara probleme.
La mine.... ce sa zic... pe asfalt merg cam cu 80-90 kmh din mai multe motive:
1. Gume mult mai mari peste "stock". De la 215/75/15 am 265/80/15. La primavara urc la 33"/12.5"/15
2. Rapoarte de forta, nu de fuga. ( la 100 kmh am 3200 rpm in treapta a 5-a).
3. Suspensie moale de teren ( se balangane ca titanicul pe valuri dupa 50 kmh)
4. La 100 kmh consumul sare lejer de 15%.
Si sunt mult mai multe motive care implica in primul rand siguranta mea si a pasagerilor, apoi fortarea inutila a motorului.
In teren cuplez foarte rar reductorul in "low" deoarece merge bine pe "hi". "low"-ul il folosesc doar la coborari bengoase unde am nevoie de frana de motor sau la tractari.
@ FlorinB... Iti doresc nici ca nu ramai vreodata impotmolit....cu toate ca daca masina mai gusta teren din cand in cand... va fi imposibil sa nu ramai
La mine.... ce sa zic... pe asfalt merg cam cu 80-90 kmh din mai multe motive:
1. Gume mult mai mari peste "stock". De la 215/75/15 am 265/80/15. La primavara urc la 33"/12.5"/15
2. Rapoarte de forta, nu de fuga. ( la 100 kmh am 3200 rpm in treapta a 5-a).
3. Suspensie moale de teren ( se balangane ca titanicul pe valuri dupa 50 kmh)
4. La 100 kmh consumul sare lejer de 15%.
Si sunt mult mai multe motive care implica in primul rand siguranta mea si a pasagerilor, apoi fortarea inutila a motorului.
In teren cuplez foarte rar reductorul in "low" deoarece merge bine pe "hi". "low"-ul il folosesc doar la coborari bengoase unde am nevoie de frana de motor sau la tractari.
@ FlorinB... Iti doresc nici ca nu ramai vreodata impotmolit....cu toate ca daca masina mai gusta teren din cand in cand... va fi imposibil sa nu ramai
stiu ce si cum si mai ales cat papa , am tras o tura la valcea cu fosta masina a lui zippo...pe asfalt e belea dar odata ce sari in noroi e ''la ea acasa''....)),a mea consuma cu o 1/3 mai putin,pe asfalt cam 8-9 si oras max 12...a lu zippo ma trecut de 15 la drum lung si are acelasi motor de 2.5,dar am impresia ca e mai mare ca si gabarit
- Fişiere ataşate
-
- Picture_159.jpg (114.35 KiB) Vizualizat de 7621 ori
QUOTE (FlorinB @ Mar 4 2009, 10:55 PM) klez, am gume all teren si in ian. pe cand cu ploile am incercat sa fac traseul meu obijnuit spre casa prin padure si cateva delusoare, siii surpriza, am fost aproape sa raman in noroi.Si singur si seara pe la 8.00.... Am reusit sa o scot...
Ai grija ce urezi...
Va salut
) Pai chiar si cu troliu , tot am dormit o noapte in masina in mijlocul campului.... ca nu aveam copac de ce sa-l agat. Asta dupa ce mi-am montat troliul, pana sa-l pun... ramaneam cam de 5-8 ori pe an si cheltuiam cam 2-4 milioane pe tractoristi.
Eh... lasa ca daca treceai prin balta ca pe asfalt, nu-ti mai aminteai, asa cu o mica intamplare la activ, parca ai ce povesti nepotilor . In aceste situatii.... nu pot decat sa-ti urez: La mai multe ! (Eventual cheama-ma si pe mine sa fie mai distractiv).
Ai grija ce urezi...
Va salut
) Pai chiar si cu troliu , tot am dormit o noapte in masina in mijlocul campului.... ca nu aveam copac de ce sa-l agat. Asta dupa ce mi-am montat troliul, pana sa-l pun... ramaneam cam de 5-8 ori pe an si cheltuiam cam 2-4 milioane pe tractoristi.
Eh... lasa ca daca treceai prin balta ca pe asfalt, nu-ti mai aminteai, asa cu o mica intamplare la activ, parca ai ce povesti nepotilor . In aceste situatii.... nu pot decat sa-ti urez: La mai multe ! (Eventual cheama-ma si pe mine sa fie mai distractiv).
QUOTE (Klez @ Mar 5 2009, 01:29 AM) ) Pai chiar si cu troliu , tot am dormit o noapte in masina in mijlocul campului.... ca nu aveam copac de ce sa-l agat. Asta dupa ce mi-am montat troliul, pana sa-l pun... ramaneam cam de 5-8 ori pe an si cheltuiam cam 2-4 milioane pe tractoristi.
Eh... lasa ca daca treceai prin balta ca pe asfalt, nu-ti mai aminteai, asa cu o mica intamplare la activ, parca ai ce povesti nepotilor . In aceste situatii.... nu pot decat sa-ti urez: La mai multe ! (Eventual cheama-ma si pe mine sa fie mai distractiv).
Te-as chema dar esti departeee....
Inca nu am troliu dar cand o sa-mi pun mai scot 100Euro din saltea si achizitionez si o ancora.
Multam pentru urari...
Te salut
Eh... lasa ca daca treceai prin balta ca pe asfalt, nu-ti mai aminteai, asa cu o mica intamplare la activ, parca ai ce povesti nepotilor . In aceste situatii.... nu pot decat sa-ti urez: La mai multe ! (Eventual cheama-ma si pe mine sa fie mai distractiv).
Te-as chema dar esti departeee....
Inca nu am troliu dar cand o sa-mi pun mai scot 100Euro din saltea si achizitionez si o ancora.
Multam pentru urari...
Te salut
- asfalttango
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 12, 2009 7:09 pm
Eu l-am luat pe al meu pentru tractari si iesiri soft in natura.
Multumit de siguranta si de consum.
Masina nu fuge ca un SUV dar la tractare se comporta bine.
Am motorul de 73kw care am inteles ca este fiabil si nu e mofturos la motorina.
Regim de viteza 120km/h la 3200-3300 ture si 140-150km/h la 4200-4300 ture ceea ce este cam mult...
Multumit de confort si spatiu si faptul ca este usurica.Varianta GLS.
Multumit de siguranta si de consum.
Masina nu fuge ca un SUV dar la tractare se comporta bine.
Am motorul de 73kw care am inteles ca este fiabil si nu e mofturos la motorina.
Regim de viteza 120km/h la 3200-3300 ture si 140-150km/h la 4200-4300 ture ceea ce este cam mult...
Multumit de confort si spatiu si faptul ca este usurica.Varianta GLS.
Nu stiu daca e locul potrivit, dar bag si eu o intrebare referitore la transmisia de pe Pajero sport. Am observat ca are un joc la transmisie, joc ce se simte in special la drum lung, la turatie constanta a motorului, in momentul in care dau peste ceva denivelari usoare.... Sau cand accelerez si apoi iau piciorul de pe acceleratie (fara debraiere). Mi-am dat seama de asta abia dupa ce am condus alte "integrale" , la care nu se mai simtea asa. Am dat fuga la service. Astia au ridicat-o, au verificat-o si mi-au spus ca e normal acest joc (cardan-diferential spate), dupa 70000 de km. Mie totusi mi se pare cam mare (cam 10-15 grade)...
Daca stiti de problema asta si exista si solutii, va rog , nu ezitati sa-mi dati un reply.
MultumeCS!
Daca stiti de problema asta si exista si solutii, va rog , nu ezitati sa-mi dati un reply.
MultumeCS!
E normal. Am vazut cu joc mai mare de atat. Nu prea e mare lucru de facut, jocul incepe de la sincroanele CV, apoi mai apare inca putin de tot la lantul de la transmisie din reductor, inca putin din glisanta cardanului, crucile cardanice, apoi din grupul spate de pe la pinionul de atac + coroana, satelitii planetari.... Nah, se aduna cate putin din fiecare parte. Oricum, este ceva normal. Daca era sa fie fix si strans totul, gandeste-te ca apareau supra sarcini din cauza rigiditatii transmisiei. Mai toate masinile au acest joc, nu numai Pajero, ci si Clio, toyota, etc...
Hmm...! Ok, mi-a mai venit inima la loc, da' parca tot ma zgarie pe matze jocu-asta.
Azi am vorbit cu cineva de Kia, omu' (care e tot inainte de toate... ) , mi-a spus tot cam asa si daca am limbrici, se poate face ceva la grupul diferential, numa' ca dupa asta s-ar putea sa scap de jocul asta si sa dau de un zgomot ("uruit") mult mai enervant ...
Asa k, o sa incerc sa ma obisnuiesc.
Sa traiesti Klez-ule, si ai grija cum strangi Aprilia aia RS intre picioare, ca am auzit ca-i cam naravasha...!
Azi am vorbit cu cineva de Kia, omu' (care e tot inainte de toate... ) , mi-a spus tot cam asa si daca am limbrici, se poate face ceva la grupul diferential, numa' ca dupa asta s-ar putea sa scap de jocul asta si sa dau de un zgomot ("uruit") mult mai enervant ...
Asa k, o sa incerc sa ma obisnuiesc.
Sa traiesti Klez-ule, si ai grija cum strangi Aprilia aia RS intre picioare, ca am auzit ca-i cam naravasha...!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori