pajero sport 2.5Td (98kw)
salutarela toata lumea! spunea cineva in alt topic ca ar fi frumos sa cream un topic despre pajero sport. IATA-L!
eu posed o astfel de masina din nov. 2oo7, si deci am ajuns la concluzia ca e refacuta din bucatzi, sunt multumit de ea. ara totusi ceva probleme cu care m-am obisnuit dar pe care trebe sa le rezolv pentru ca deocamdata vreau sa o pastrezdestul de mult timp... ea arata cam asa:
nu stiu daca s-a up-load-dat poza...
oricum pentru inceput vroiam sa spun ca principala problema la acesta masina (a mea) este turbina: 1. nu functioneaza corect geometria variabila; 2. nu gasesc pe nicaieri niste fotografii cu ea (probabil e produsa de <mitsubishi turbochargers>); 3. mai mult nu pre o gasesc pe nicaieri de cumparat,desi cei de la mitsubishi-reprezentanta mi-au cerut pe ea 3000 euro... 4.a fost o data demontata, curatata, reglata, am fost cu ea asa pana in germania si inapoi, si nu a avut nici o problema. cand m-am intors problema a aparut din nou: se aprinde ledul de avarie motor pe bord, fapt ce coincide cu o scadere brusca a turatiei si apoi trebuie sa opresc de tot si sa astept sa se reseteze sitemul masinii... 5. turbina are o problema mecanica la parghia ce acctioneaza geometria variabila, si de accea trebuie sa inlocuiesc toata turbina, fiindca nu gasesc kit de reparatie pentru ea.
astept parerile voastre...
eu posed o astfel de masina din nov. 2oo7, si deci am ajuns la concluzia ca e refacuta din bucatzi, sunt multumit de ea. ara totusi ceva probleme cu care m-am obisnuit dar pe care trebe sa le rezolv pentru ca deocamdata vreau sa o pastrezdestul de mult timp... ea arata cam asa:
nu stiu daca s-a up-load-dat poza...
oricum pentru inceput vroiam sa spun ca principala problema la acesta masina (a mea) este turbina: 1. nu functioneaza corect geometria variabila; 2. nu gasesc pe nicaieri niste fotografii cu ea (probabil e produsa de <mitsubishi turbochargers>); 3. mai mult nu pre o gasesc pe nicaieri de cumparat,desi cei de la mitsubishi-reprezentanta mi-au cerut pe ea 3000 euro... 4.a fost o data demontata, curatata, reglata, am fost cu ea asa pana in germania si inapoi, si nu a avut nici o problema. cand m-am intors problema a aparut din nou: se aprinde ledul de avarie motor pe bord, fapt ce coincide cu o scadere brusca a turatiei si apoi trebuie sa opresc de tot si sa astept sa se reseteze sitemul masinii... 5. turbina are o problema mecanica la parghia ce acctioneaza geometria variabila, si de accea trebuie sa inlocuiesc toata turbina, fiindca nu gasesc kit de reparatie pentru ea.
astept parerile voastre...
- Fişiere ataşate
-
- Image058bis.jpg (144.18 KiB) Vizualizat de 8310 ori
Salutare,
Felicitari ptr alegere.
Sa inteleg ca masina ai cumparat-o noua sau la mana a 2a?
Partea de mecanica si piese ptr Pajero Sport este destul de dificil de procurat. Nu stiu de ce am impresia ca cei de la MIT le umfla bine.
Daca stii exact ce piesa ai nevoie cel mai bine ar fi sa vezi daca poti sa o comanzi din afara.
O sa pun in curand si eu o poza cu a mea.
Felicitari ptr alegere.
Sa inteleg ca masina ai cumparat-o noua sau la mana a 2a?
Partea de mecanica si piese ptr Pajero Sport este destul de dificil de procurat. Nu stiu de ce am impresia ca cei de la MIT le umfla bine.
Daca stii exact ce piesa ai nevoie cel mai bine ar fi sa vezi daca poti sa o comanzi din afara.
O sa pun in curand si eu o poza cu a mea.
catre <kanarul>:
la varsta ei masina nu poate fi decat second hand... si ma bucur pentru acest lucru...pentru ca masinile noi sunt niste "consumabile" in adevaratul sens al cuvantului. pana si mitsubishi a trecut oarecum la promovarea produselor specifice societatii actuale- o societate de consum...
imi pare rau ca n-am gasit una mai veche...aceea avea kiar si CP mai multi (177CP)...
la varsta ei masina nu poate fi decat second hand... si ma bucur pentru acest lucru...pentru ca masinile noi sunt niste "consumabile" in adevaratul sens al cuvantului. pana si mitsubishi a trecut oarecum la promovarea produselor specifice societatii actuale- o societate de consum...
imi pare rau ca n-am gasit una mai veche...aceea avea kiar si CP mai multi (177CP)...
Foarte adevarat Musashi...trist dar adevarat. Nici un mare producator nu mai este interesat ca masina sa te tina mai mult de 15-20 ani fara a cheltui din ce in ce mai mult.
Consider insa acest model ca fiind printre ultimele care au asa putina tehnologie si par a fi facute mai solid. Eu unul sunt multumit de ea. Nu imi permit iesire prea "indraznete" in offroad ptr ca imi trebuie alte anvelope + obligatoriul troliu.
Nu consider ca se justifica in aceste conditii suma de 1000 Eur pe kitul de putere (la MIT) de la 115 la 140 CP.
Ar fi interesant de organizat in Bucuresti o intalnire a posesorilor de Pajero (orice model), ptr ca am vazut in trafic ca nu mai suntem chair asa de izolati.
Consider insa acest model ca fiind printre ultimele care au asa putina tehnologie si par a fi facute mai solid. Eu unul sunt multumit de ea. Nu imi permit iesire prea "indraznete" in offroad ptr ca imi trebuie alte anvelope + obligatoriul troliu.
Nu consider ca se justifica in aceste conditii suma de 1000 Eur pe kitul de putere (la MIT) de la 115 la 140 CP.
Ar fi interesant de organizat in Bucuresti o intalnire a posesorilor de Pajero (orice model), ptr ca am vazut in trafic ca nu mai suntem chair asa de izolati.
- asfalttango
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 12, 2009 7:09 pm
- asfalttango
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Lun Ian 12, 2009 7:09 pm
Unde ar fi satisfactia, placerea si nevoia de a trai daca ai avea o masina care sa nu se strice niciodata? Drept urmare sa nu trebuiasca sa o repari. Eu unul cred ca ar fi trist. Partea cu rasturnarea a pus punctul...din pacate este aproape ireparabil. Oricum, e bine ca el nu a patit nimic grav, restul e doar fier.
Insanatosire grabnica `nea Musashi si de`bia asteptam sa te vedem cu noua cucerire.
P.S: Salut nea Asfalttango. Ma bucur ca esti printre noi si aici
Insanatosire grabnica `nea Musashi si de`bia asteptam sa te vedem cu noua cucerire.
P.S: Salut nea Asfalttango. Ma bucur ca esti printre noi si aici
Salut. Mi-am luat si eu un Pajero din 95 lung cu volan pe dreapta motor de 2.8 tdi si cutie automata. Are dotari multe dar ce nu stiu eu sunt urmatoarele:
1. pe consola centrala am un buton pe care scrie A/T si nu stiu ce face ala ca daca il apas in fata imi apare power pe bord iar daca il apas in spate apare pe bord HOLD si mie mi se pare ca atunci cand e pe power parca se tureaza mai tare motorul.
2. suspensie reglabila tot asa un buton cu trei trepte care nu stiu ce fac .
3. poate mi se pare mie dar ii foarte lenesa nu are sprint deloc.
Daca stiti ceva din astea va rog raspundeti-mi si mie.
Multumesc mult!!!!
1. pe consola centrala am un buton pe care scrie A/T si nu stiu ce face ala ca daca il apas in fata imi apare power pe bord iar daca il apas in spate apare pe bord HOLD si mie mi se pare ca atunci cand e pe power parca se tureaza mai tare motorul.
2. suspensie reglabila tot asa un buton cu trei trepte care nu stiu ce fac .
3. poate mi se pare mie dar ii foarte lenesa nu are sprint deloc.
Daca stiti ceva din astea va rog raspundeti-mi si mie.
Multumesc mult!!!!
Incep u sfarsitul:
3. Nu prea are cum. Schimba-i filtrele de motorina, aer si uleiul + filtru. Apoi pune-i o motorina buna si garantat merge struna (mama ce rima am facut...)
2. HARD = Suspensie tare, se utilizeaza la mersul pe autostrazi sau drumuri bune (cam inexistente la noi)
MEDIUM = Suspensia e pe la mijloc, ideala pentru drumurile noastre toate
SOFT = Suspensie moale, numai buna pentru teren. Ai grija sa nu mergi cu peste 120 pe Soft, deoarece se inclina foarte mult masina in curbe si in cazuri neferici, poate crea balans la viteze mari daca iei vreo groapa.
1. Firear al`reaku ca iar am uitat. Ma uit zilele astea si iti spun. Daca ai CV auto, m-i se pare ca e (overload??? (cum naiba se numea?)). Cumva inca o treapta de viteza. se foloseste pe autostrazi bune.
3. Nu prea are cum. Schimba-i filtrele de motorina, aer si uleiul + filtru. Apoi pune-i o motorina buna si garantat merge struna (mama ce rima am facut...)
2. HARD = Suspensie tare, se utilizeaza la mersul pe autostrazi sau drumuri bune (cam inexistente la noi)
MEDIUM = Suspensia e pe la mijloc, ideala pentru drumurile noastre toate
SOFT = Suspensie moale, numai buna pentru teren. Ai grija sa nu mergi cu peste 120 pe Soft, deoarece se inclina foarte mult masina in curbe si in cazuri neferici, poate crea balans la viteze mari daca iei vreo groapa.
1. Firear al`reaku ca iar am uitat. Ma uit zilele astea si iti spun. Daca ai CV auto, m-i se pare ca e (overload??? (cum naiba se numea?)). Cumva inca o treapta de viteza. se foloseste pe autostrazi bune.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori