Pajero Sport,performante Offroad.
Salut , am un Pajero Sport md 99 cam de un an si ceva. L-am scos in "natura",de mai multe ori si se comporta onorabil. Bine,n-am facut niste chestii de extrem dar totusi l-am pus la treaba si vreau sa spun ca a raspuns bine(masina e nepraparata). Nu face ce facea Samurai-ul pe care l-am avut mai de mult dar nici n-are cum totusi dupa parerea mea e o masina pe care te poti baza si la varsta ei functioneaza absolut totul fara nici un fel de prb. Intentionat am luat masina sub 2000 ca an de fab, cele mai noi mi se par prea accesorizate si putin fiabile(parere pe care am mai auzit-o si la altii). De fapt as fi vrut una mai veche chiar ,dar e prb cu RAR-ul din pacate. As avea o intrebare daca poate cineva sa-mi spuna,care este cuplul de forta la masina asta (ce stiu eu ar fi 240Nm)si daca renteaza investitia intr-un diferential blocabil. Si ar mai fi una, se merita power- box,sa aduc motorul la 120 cp ? Va multumesc anticipat,o seara buna .
- Fişiere ataşate
-
- 079.JPG (1023.26 KiB) Vizualizat de 8721 ori
Salut
Sa ai bafta la masina. Poate daca dai detalii asupra motorului voi sti ce sa iti raspund despre cuplu. Despre power-box nu stiu ce sa iti spun. Am auzit pe multi ca sunt multumiti. In primul rand trebuie sa "investesti" intr-un set de cauciucuri pentru noroi, apoi intr-un blocant pentru puntea spate (care merita daca iesi mai des prin noroaie) si daca raman bani poti cumpara si un troliu. Lista e luuuunga pentru accesorizarea unui 4x4.
Sa ai bafta la masina. Poate daca dai detalii asupra motorului voi sti ce sa iti raspund despre cuplu. Despre power-box nu stiu ce sa iti spun. Am auzit pe multi ca sunt multumiti. In primul rand trebuie sa "investesti" intr-un set de cauciucuri pentru noroi, apoi intr-un blocant pentru puntea spate (care merita daca iesi mai des prin noroaie) si daca raman bani poti cumpara si un troliu. Lista e luuuunga pentru accesorizarea unui 4x4.
Pajero Sport cu o echipare minima face treaba excelenta in offroad. Am tinut pasul cu Patroale "smechere" cu blocanti fata/spate, si nu m-am facut de rusine, cel mult m-au tradat anvelopele de cateva ori, niste MT-uri de la BFG. Asa ca se poate spune ca Pajero Sport este capabil de ceva performante in teren, daca e musai.
Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:
Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:
- Fişiere ataşate
-
- DSC03211.JPG (3.94 MiB) Vizualizat de 8656 ori
-
- DSC03214.JPG (3.94 MiB) Vizualizat de 8643 ori
-
- DSC03213.JPG (3.93 MiB) Vizualizat de 8642 ori
-
- DSC03207.JPG (3.97 MiB) Vizualizat de 8654 ori
-
- DSC03205.JPG (3.85 MiB) Vizualizat de 8657 ori
-
- 11.jpg (723.16 KiB) Vizualizat de 8653 ori
-
- 5.jpg (671.41 KiB) Vizualizat de 8648 ori
-
- 3.jpg (1.01 MiB) Vizualizat de 8647 ori
-
- 1.jpg (783.23 KiB) Vizualizat de 8647 ori
-
- 2.jpg (722.68 KiB) Vizualizat de 8644 ori
-
- 4.jpg (603.71 KiB) Vizualizat de 8665 ori
Salut! Detin un Pajero Sport fabricat in ianuarie 2000 (eu am cumparat masina in 2004), motor 2,5 TD. Isi face foarte bine treaba in off-road. Dar am o nelamurire si poate ma ajutati: Cei de la service-ul unde imi intretin masina mi-au spus ca pe spate are LSD iar pe fata blocant cu vacuum sau cam asa ceva. Asa o fi? Cunoasteti ceva detalii? Multumesc!
Pe fata nu ai nici un diferential blocabil decit daca vechiul proprietar a montat vreunul.Furtunul ala este de la aerisitorul diferentialului si se termina undeva in partea superioara a caroseriei.E pus ca sa nu intre apa in diferential in cazul in care ramine masina inpotmolita in balti care trec peste inaltimea lui.
QUOTE (BooBoo @ Nov 17 2015, 09:04 AM) Pajero Sport cu o echipare minima face treaba excelenta in offroad. Am tinut pasul cu Patroale "smechere" cu blocanti fata/spate, si nu m-am facut de rusine, cel mult m-au tradat anvelopele de cateva ori, niste MT-uri de la BFG. Asa ca se poate spune ca Pajero Sport este capabil de ceva performante in teren, daca e musai.
Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:
Iata ce am gasit pe un site englezesc despre Mitsubishi Montero/Pajero Sport din 2004 (traducerea este de la Google...):
2004 Mitsubishi Montero Sport
Maniere de armare off-road, The Montero Sport este disponibil cu tehnologie de tracțiune ajutat de ultimă oră destinat să permită șoferilor să maximizeze off-road experiență de conducere și de a îmbunătăți siguranța. Versiunile cu tracțiune integrală ale Montero Sport sunt echipate cu un sistem eficient, full-time unitate ALL4 roti ™ (A4WD), care mediază în mod automat alunecarea și puterea de livrare pe roți pentru roata optimă de tracțiune fără șofer de activare întâlnite în timpul cel mai pe șosea și situații off-road de lumină.
Pentru a ajuta la tame suprafete mai extreme off-road, sistemul A4WD reține alegerea part-time 4WD în gamă atât de înaltă și joasă. Part-time 4WD foloseste un diferential central blocat pentru a se asigura că puterea este distribuită în mod egal între puntea față și spate, și nu se va deplasa din față spre spate, în condiții diferite. Selecțiile de înaltă și joasă din gama ajuta la determinarea de multiplicare a cuplului motorului pentru a ajuta la cucerirea de teren foarte agresiv. Adăugându de tracțiune, Mitsubishi oferă un diferential cu alunecare limitata. Ambele Montero Sport asieta niveluri sunt disponibile fie 2WD (alimentarea roților din spate) sau tractiune integrala.
Asta este fosta masina: kit complet de suspensie de la Ironman4x4 cu FoamCell, BFG MT 265/75/16 pe jante de otel Bullface cu ET-24, snorkel chinezesc, troliu Kingone 9.5:
Iata ce am gasit pe un site englezesc despre Mitsubishi Montero/Pajero Sport din 2004 (traducerea este de la Google...):
2004 Mitsubishi Montero Sport
Maniere de armare off-road, The Montero Sport este disponibil cu tehnologie de tracțiune ajutat de ultimă oră destinat să permită șoferilor să maximizeze off-road experiență de conducere și de a îmbunătăți siguranța. Versiunile cu tracțiune integrală ale Montero Sport sunt echipate cu un sistem eficient, full-time unitate ALL4 roti ™ (A4WD), care mediază în mod automat alunecarea și puterea de livrare pe roți pentru roata optimă de tracțiune fără șofer de activare întâlnite în timpul cel mai pe șosea și situații off-road de lumină.
Pentru a ajuta la tame suprafete mai extreme off-road, sistemul A4WD reține alegerea part-time 4WD în gamă atât de înaltă și joasă. Part-time 4WD foloseste un diferential central blocat pentru a se asigura că puterea este distribuită în mod egal între puntea față și spate, și nu se va deplasa din față spre spate, în condiții diferite. Selecțiile de înaltă și joasă din gama ajuta la determinarea de multiplicare a cuplului motorului pentru a ajuta la cucerirea de teren foarte agresiv. Adăugându de tracțiune, Mitsubishi oferă un diferential cu alunecare limitata. Ambele Montero Sport asieta niveluri sunt disponibile fie 2WD (alimentarea roților din spate) sau tractiune integrala.
Salut! Astazi am facut o revizie amanuntita la masina (Mitsubishi Pajero Sport varianta Intense, fab. ianuarie 2000), deoarece dupa 15 ianuarie plec cu niste prieteni (ei cu Mercedes G, Hyundai Galloper si Jeep Wrangler) pe drumuri forestiere in zonele Rarau - Ceahlau. In urma solicitarii mele exprese, specialistii de la service (nu sunt "Dorei" mioritici!) au stabilit urmatoarele: diferentialul fata este blocabil si functioneaza astfel (mi-am notat, caci altfel nu tineam minte): calculatorul comanda o electrovalva care inchide circuitul vacuumatic de comanda a dispozitivului de actionare a tijei de blocare a diferentialului. Comanda este data in momentul in care se cupleaza 4L. Am vorbit cu fostul proprietar (de la care am cumparat masina in 2004) si mi-a spus ca nu a montat nimic pe masina. Deci asa este din fabricatie. Poate va este de vreun folos postarea mea. Cu bine!
P.S. In anul 2007 am cumparat un Volvo XC 90 varianta sport, hidramat, nou (56.000 euro) si am vrut sa vand Pajero Sport (nu stiam cum e cu capabilitatile off-road al unei masini, era suficient ca e mare, luxoasa si are 4X4!). Nu vreau sa risc sa fiu off topic si va explic de ce m-a dezamagit Volvo la iesirile in natura (ex: in zona Borsa se radea pe infundate de mine cand ma chinuiam si ma impotmoleam prin locuri unde Lada Niva si L 200 pareau ca au iesit la plimbare! Mai tarziu, prin aceleasi locuri aveam sa defilez cu Pajero Sport!), dar am decis sa-l vand, nu ma atragea confortul (real) de pe sosea. I-a placut, insa, sotiei si i l-am lasat ei si am vandut VW Passat-ul pe care-l conducea ea!
P.S. In anul 2007 am cumparat un Volvo XC 90 varianta sport, hidramat, nou (56.000 euro) si am vrut sa vand Pajero Sport (nu stiam cum e cu capabilitatile off-road al unei masini, era suficient ca e mare, luxoasa si are 4X4!). Nu vreau sa risc sa fiu off topic si va explic de ce m-a dezamagit Volvo la iesirile in natura (ex: in zona Borsa se radea pe infundate de mine cand ma chinuiam si ma impotmoleam prin locuri unde Lada Niva si L 200 pareau ca au iesit la plimbare! Mai tarziu, prin aceleasi locuri aveam sa defilez cu Pajero Sport!), dar am decis sa-l vand, nu ma atragea confortul (real) de pe sosea. I-a placut, insa, sotiei si i l-am lasat ei si am vandut VW Passat-ul pe care-l conducea ea!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator