Distributie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Iul 29, 2013 1:16 pm

QUOTE (apetreicatalin67 @ Jun 27 2013, 12:59 PM) Ma bucur pentru tine ca ai fost atent la simtomele masinii si nu ai fost nevoit sa faci alte cheltuieli mai mari,...eu am 160.000km si ma gandesc de pe acum ce fac si eu cu distributia-agregatele,de unde sa le iau,Milner sau de la Mitsu.
Citesc si ascult cu placere...vds.
Acum am vorbit cu Catalin si lui i s-a rupt cureaua de la balansier la doar 68000 km de la schimbare nu 78000km ca mie
deci atentie celor care au schimbat kit distributie in 2010 in vara acelui an curelele Conti sunt proaste e a doua curea care cade inaite de termen

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Iul 29, 2013 3:37 pm

Multumesc Jack pentru introducere...Acum am 163.000.km.
Deci,pe data de 21.10.2009 si 95.000.km.,am schimbat kitul de distributie si agregate original Mitsubishi,cumparat de la Casa Auto Iasi.A fost montat de mecanicul lor ,in particular,la servicesul lui si in prezenta mea,deci am vazut cu ochii mei tot.....
Toate bune si frumoase pana ieri cand veneam de la Bacau.Pe la 2000-2200 de ture simteam o vibratie la motor,care mi se parea a fi prea puternica regimului normal de lucru de pana acum.Am cautat sa merg sub 2000 de ture iar astazi,dupa niste discutii telefonice cu Jack si Cristi sen,am luat decizia sa fac o vizionare a distributiei prin demontarea capacului frontal. ..................
Ce sa va spun..minuneee...cureaua de la balansier statea nemiscata pe rola de ghidaj,dar foarte bine mulata pe rola.La prima vedere zici ca e ok,dar cand am apasat pe ea cu o bucata de sarma otelita am observat cum se misca.Am facut carlig de agatat din sarma si am tras-o afara.Am demontat cotul de la fitrul de aer ca sa pot roti motorul cu ajutorul curelelor de la agregate,in sensul de rotatie a motorului,de la stanga la dreapta,si am reusit sa o extrag.
Am pus apoi parte peste parte capetele curelei si am vazut ca nu a ramas nimic in interiorul carcasei de distributie.Asta a fost un lucru bun....Cu foarte mari emotii am dat apoi un automat scurt,fara sa pornesc motorul si am observat ca nu e nici o problema...apoi am pornit.
L-am lasat sa mearga vre-o 5 min.,am vazut ca totul e ok am oprit,am montat totul la loc si maine dimineata la7,30 sant la Mitsu-Bacau si schimb toata distributia cu 15 mil +5 mil manopera. Problema care mi-o pun e ca nu stiu daca e ok sa ma duc pe roti cu ea sau pe platforma.Cei de la Sibiu mi-au zis ca e distanta mica,60km,si teoretic nu are ce sa fie...Jack la fel mi-a zis...Cristi sen e mai reticent,ca-i mai tanar,...am sa ma duc cu ea asa pana in 60-70 la ora.
Astept si de la voi o parere,...pe roti sau pe platforma ?!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Iul 29, 2013 11:10 pm

eu zib pe roti

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Aug 01, 2013 12:49 pm

Totul e ok.Am schimbat distributia in 6 ore cu un meserias care nu a mai facut distributie la L-uri pana atunci,la Mitsu-Bacau,fara sa schimb si chitul de agregate.
La o vizualizare a curelelor si rolelor de la agregate,acestea,se prezintau bine,mi s-a recomandat maxim 2 ani si trebuie sa schimb si agregatele.Au recunoscut si ei,dar asa mai usor,ca a fost o problema la curelele de la balansier,la chiturile anterioare,dar nu se stie motivul pentru care nu s-a comunicat nimic oficial....
Diferenta se vede foarte bine cand am facut comparatia cu chitul original care l-am avut la 95.000.km si cel de 68.000.km de pe masina. Am avut inspiratia sa pastrez chiturile in cutiile originale.Pe cureaua de acum scrie clar Mitsubishi,pe cand pe cea de 68.000. nu scria nimic,..m-am uitat cu lupa si tot nu am vazut.Pe cureaua de 95000. scria mai sters dar scria,pe toate se vedea inscriptia, numai pe asta rupta nu.
Toate sant inscriptionate.Am ajuns la Bacau cu masina pe roti,cu pana la 1800 de ture si cu o viteza de 85-90 km/h,deci se poate circula fara probleme pe distante scurte fara cureaua de la balansier.
Toata operatiunea m-a costat 1.900.roni (kit+1L antigel+manopera)cu tot cu tva.Va recomand sa inspectati cu foarte mare atentie cureaua mai sus mentionata.
VDS....
Va stau la dispozitie cu orice detalii...................deci se poate si la Bacau....

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori