scuze pt intarziere, acum am prins putin timp, deci un tachet spart la admisia pe ultimul cilindru si cel de evacuare tot de pe ultimul cilindru i-a sarit pastila care tine ulei ( ceva de genul)
mentionez ca , cureaua cea mica nu s-a rupt era inca pe pozitie doar ca nu mai avea nici un dinte era " barbierita",
explicatia mecanicului: cureaua mare a fost slaba , intr-o frana de motor pur si simplu a sarit de la punct si apoi nu s-au mai sincronizat momentele si asa a " barbierit cureaua mica", cureaua mare sarita 7 dinti,
Am schimbat 2 tacheti si chitul de distributie, si totul pare sa fie in regula momentan, e putin mai zgomotoasa ca inainte...... dar ma obisnuiesc..... se pare ca am fost norocos per total
L200 S-a Oprit In Mers Nu Mai Porneste
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 35 vizitatori