L200 S-a Oprit In Mers Nu Mai Porneste

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
dobrinel_17@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am

Mesaj de dobrinel_17@yahoo.com » Mie Feb 27, 2013 12:05 pm

Salutate , am un L200 2003 motor 2,5 diesel, abia am cumparat masina de o luna am parcurs circa 700 km.
Pe autostrada la 100km/h dintr-o data s-a oprit motorul , am reusit sa ma "trag" pe banda de urgenta, am dat la
"automat" de am innebunit si nu vrea sa mai porneasca,
Pe bord s-a aprins acum ca si eroare martorul pt prezenta apei in motorina, am verificat filtrul am curatat chestia aia mica alba de sub el, si in continuare nu porneste, are simptome de pornire, putin fum in spate de unde rezulta ca ii ajunge motorina dar nu porneste. daca a mai patit cine ceva similar sau daca aveti vreo idee....

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Feb 27, 2013 5:57 pm

Sant muuulte,distributia o curea,regulatorul de motorina din pompa,un vacum,..sau poate ai bagat motorina cu canistra si era de vara si-ti face necazuri parafina,cati km are,ceva pe la electric,un fir...nasol moment.

Scuze,elimina distributia,am citit mai cu atentie acum...nu cred ca ar fi sarita de la punct.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mie Feb 27, 2013 6:27 pm

Salut,
Scoate furtunul de la alimentarea injectiei si pompeaza manual pana curge motorina apoi cu furtunul montat la loc pompeaza pana simti ca se intepeneste. Daca nu porneste s-ar putea sa fie injectoarele, EGR....
Bafta

Avatar utilizator
dobrinel_17@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am

Mesaj de dobrinel_17@yahoo.com » Mie Feb 27, 2013 11:33 pm

Salutare din nou, astazi am desfacut capacul de la distributie si am constatat ca sunt 2 curele de distributie sau cel putin trebuiau sa fie , mda nasol moment s-a rupt cureaua mica de jos, iar resturile din ea au fost prinse de cureaua de sus care a sarit 3 dinti -(a zis mecanicul) acum astept supape, chiuloasa si nota de plata

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Joi Feb 28, 2013 12:04 am

Daca decat a sarit de la punct ai toate sansele sa scapi decat cu schimbat de supape si rectificat scaunele la supape. Multa bafta .
Oricum,inainte de a da comanda de piese da jos chiulasa sa vezi exact.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Feb 28, 2013 8:38 am

Cred ca te poate ajuta cu ceva informatii Cristian sen,a patit si el la fel dar cu modelul din 2007.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Joi Feb 28, 2013 9:26 pm

D a,nici nu vreau sa-mi aduc aminte ,asta era problema de care aminteam in discutia cu bucsele schimbate. Aceeasi chestie ,cureaua de balans rupta in mers a blocat cureaua de distributie. Eu am avut noroc ( daca se poate numi asa ) si s-au rupt 20 din cei 24 tacheti. Totusi mi-a fost mai la indemana sa schimb chiulasa cu totul , am gasit una complet echipata ,sh dar aproape noua care inclusiv cu garnitura de chiulasa ( recomand originala) m-a ajuns mai ieftin decat 24 tacheti noi. Ca idee asa ,pregateste 1000 euro sau du-o inapoi la vanzator,mi se pare cam dubioasa treaba daca nu te-a anuntat ca ar trebui schimbata.

Modelul 2003 are mai putini tacheti si mai ieftini,8 in total ( 4 admisie ,4 evacuare),sunt diferiti fata de cei de la modelull 2007.Distribuita de asemenea este complet diferita (16v vs 8v). Pistoanele diferite,pompele de fluide diferite. Se pare ca singurul comun cat de cat este blocul motor dar nu garantez. Recomand sa schimbi chiulasa cu totul daca nu ai un mester bun sa-ti refaca supapele si planeitatea cum trebuie...dar oricat de bine ar lucra ,oricat de dumnezeieste ar respecta procedurile de strangere suruburi chiulasa si reglare tacheti, masina nu va mai merge niciodata la fel,obisnuieste-te cu asta. Kit distributie ( no name) am luat de la milner offroad ( plus ceva filtre si un set de placute,a ajuns intr-o saptamana) ,chiulasa complet echipata ( supape,arbori,tacheti gata reglati din fabrica ) de la un nene caruia ii doresc multa sanatate ca mi-a cerut un pret decent, iar garnitura de la magzin de piese ,comanda livrata in 2 spatamani).

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Vin Mar 01, 2013 9:23 pm

Asta e greseala ta .Nu ai respectat regula de baza cind ai cumparat o masina SH.Adica schimbat distribuie si fluide.Vinzatorul poate sa spuna ca a schimbat distributia cu o zi in urma.Nu-i nimic,o schimb si eu pentru siguranta mea.Iar greselile astea costa....si costa al dracului de mult.

Avatar utilizator
dobrinel_17@yahoo.com
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Feb 27, 2013 11:54 am

Mesaj de dobrinel_17@yahoo.com » Sâm Mar 02, 2013 11:46 am

mda, greseala mea recunosc, astazi desface mecanicul si ma tarziu o sa revin cu detaliile complete despre ce e acolo exact(pagubele), mi-a zis prin telefon ca s-ar putea sa fiu norocos , nu stiu exact la ce se refera dar aflu si o sa va spun.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Sâm Mar 02, 2013 1:18 pm

Norocul tau,mai mult ca sigur, s-ar putea sa se refere numai la schimbarea tachetilor ,asta daca nu ai dat mult la automat sau sa nu fi mers mult in frana de motor cand ai patit beleaua.Succes.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori