Pompa De Injectie

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Feb 07, 2013 9:43 am

Am citit si vizionat cu interes filmuletele lui Solan cat si a altor tipi de pe net si m-au pus pe ganduri.Nu stiu ce sa zic,...nu am nici un fel de probleme cu pompa dar cand am vazut cat sant de predispuse la uzuri si ce daune pot genera am zis sa va propun si voua sa punem in discutie aceasta problema.Ei zic sa folosim preventiv ulei pt. motoarele in 2 timpi 2T-50ml/10 Lmotorina,care ajuta la lubrifierea pompei.Am vazut ca mai sant si aditivi speciali de lubrifiere dar nu stiu ce este mai bun,...daca folosim 2T trebuie folosit tot timpul sau nu?!,...daca folosim aditiv cat timp e valabil?!,..m-au pus pe ganduri astia,ieri am schimbat filtru de motorina (dupa 5000 km) si am umblat cu magnetul prin recipientul in care am scurs motorina din filtru...nu am avut nimic.Ma gindesc ca la 160.000km cat am,sa nu ma astept la ceva surprize neplacute ,...pana acum stau bine,dar mai tarziu ?Voi ce zice-ti, pe ce a-ti merge...ulei sau aditivi !!!...folosesc numai motorina de la Lukoil,..ecto....vds.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Vin Feb 08, 2013 6:21 pm

Salut,
De ce folosesti de Lukoil ? Eu nu am incredere nici in Petrom. La inceput am folosit de la Petrom apoi am trecut pe MOL.
Motorina de la ei nu e facuta la noi cu mai mult sulf. Si de la reprezentanta mi-au recomandat MOL .
Eu am folosit aditivi si cel mai bun e Metabond se cumpara un flacon mic cu maxim 105 RON si ai capacelul ca dozator.
Te ajunge la vreo 20 de plinuri si are si capacitatea de a lubrifia si curata traseul motorinei. Vezi pe net. Tratamentul perntru
motor iarasi e ok verificat pe vreo 20 de masini noi sau vechi, chiar reduce consumul .
Eu am folosit si am fost multumit si pe benzina si pe motorina.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Feb 08, 2013 6:54 pm

Despre Metabond spun si eu acelesi lucru,l-am folosit si eu cu succes si la motor,cutie si grupuri...asa e ok,nu stiam ce-i cu uleiul asta.. T.. e mai bun ca Metabondul sau decat alti aditivi ?...Si zici ca are mai mult sulf la Mol motorina ca la Luckoil...nu stiu sigur...cu asta vad ca-i place.Cand am vazut ce ravagii face motorina prin pompe m-am panicat,...ce-i drept erau pompe Delphi de pe renouri si loganuri dar tot delphi-s....Seeeeeeen...Kleeeeez...si care mai vade-ti.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Vin Feb 08, 2013 8:31 pm

Are mai putin sulf la MOl nu mai mult.
Tipul aditivat e foarte buna .
Lukoil am luat de vreo trei ori si n-am cazut pe spate.
Cand luam la firma de la Rompetrol cea aditivata mi s-a parut buna tragea masina altfel si suna mai bine (Navara)
Motoarele diesel Renault sunt foarte putin fiabile daca nu le bibilesti si ai grija de ele sa nu le
turezi prea mult la 150000 trebuie deja sa tegandesti la segmentare.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori