Bataie 4h Cuplat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Ian 06, 2013 5:42 pm

QUOTE (ache3 @ Dec 30 2012, 06:33 PM) update:
am scos-o din nou pe cimpuri: bataia apare constant cu 4H cuplat in sarcina, ca sa zic asa (panta, accelerare, etc); in mers constant se estompeaza sau dispare ...
am incercat-o in diverse scenarii (gheata, zapada, panta cu noroi, panta cu zapada, etc); as zice ca cu cit e mai "incarcata" masina cu atita mai pregnanta e aceasta bataie pe fata ...
cu siguranta trebuie sa ajung la un diagnostic ...

la multi ani la toata lumea !

greselile de ortografie puneti-le va rog pe seama Cabernetului amicului Marius, asa ca fiti clementi
Suie masina pe elevator baga 4x4 si vezi daca bate.
Daca masina nu ai luat-o de noua si a fost lovita frontal in scutul acela panarama din fabrica este
posibil sa fie miscat sau indoit actuatorul care cupleaza 4x4 sau e defect ,daca nu trebuie desfacut capacul de la grupul fata si
studiat cum se misca angrenajele.
O intrebare din 4x4 iese usor sau mai greu? Daca iese greu problema e din interteraxial si o treaba nasoala mai greu de rezolvat.
Mai e de investigat si iti recomand sa nu mergi viteza pe 4x4.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Lun Ian 07, 2013 11:27 am

masina a fost masina de "firma" la o firma de paza (ma rog, cel putin asa sugereza numele) si inainte s-o cumpar a trecut pe la un "samsar" ...
din cite am putut eu vedea nu a fost lovita (am inspectat compartimentul motor si nu pare) insa scutul de dedesubt e indoit cu siguranta ... odata ca l-am vazut si al doilea ca am tras un pic de el pentru ca aveam impresia ca atinge de sasiu si banuiam ca de acolo vine un zgomot/vibratie fata dreapta ...
nu-i de acolo ! e ori de la ventilatorul de habitaclu (am scos filtrul de polen care era INFECT si parca s-a mai estompat) ori de la conducta de la climatizare care nu e tocmai fixa ... ori de la altceva

de cuplat/decuplat 4x4 se face foarte usor, as zice neasteptat de usor, inclusiv pe 4L ...
am evitat sa merg cu 4x4 cuplat si cind am facut-o a fost doar sa verific daca nu cumva mi s-a parut ... dupa cite incercari am facut e evident ca nu e doar o parere ...
acum nu trebuie decit sa ajung la diagnostic ... nu de alta insa unul dintre injectoare (sau mai multe) e cam galagios la pornire ...
insa de ficare data cind ma gindesc sa ma duc imi aduc aminte ca mai am un Mondeo si experienta de la reprezentanta e departe de a fi fericita ...

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Ian 14, 2013 12:35 pm

Nu e obligatoriu sa te duci la reprezentanta.
Pe orice elevator care sa tina 4 tone . Treci la volan porneste , cuplezi 4x4 si
cineva sta jos si asculta si vede cum se misca .
Eu te-am intrebat daca iese greu din 4x4, nu daca intra, de obicei intra f. usor si iese mai greu
uneori e nevoie sa te opresti si sa dai inapoi sau sa frinezi si iese din 4x4 .
Personal am mers si 100 km pe 4x4 insa nu e recomandat chiar daca in carte scrie ca e posibil.
Uzezi suplimentar transmisia. Eu acum nu depasesc 80 km pe 4x4
Greseaza si crucile cardanice eu le fac la fiecare 10000 km , la unele masini treaba asta se face
la 8000 km. La unele masini in sarcina introduc vibratii cand au joc mare (Nissan de ex.)

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Lun Ian 14, 2013 1:40 pm

merci de raspuns !

de iesit iese relativ usor insa nu am cu ce sa compar fiind primul meu L200 ... ca 4x4 am mai condus doar un Mitsu Nativa insa era cu cutie automata deci cu totul alta mincare de peste ...
nici pe departe nu trebuie sa frinez sau cine mai stie ce ...
de dus la reprezentanta ma gindeam pentru o diagnoza la injectoare ... stiu ca se poate face si in alta parte, as cum mai facut si la Mondeo ...
oi mai vedea, decocamdata e parcata in curte din motive de neutilizare

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mar Feb 26, 2013 8:10 pm

in sfirsit am ajuns la diagnoza ... cica bataia cea enervanta ar fi din cardan ..
in constatare mai scria " joc grup fata" dar joc are orice grup, fie el fata sau spate ... acuma depinde cit de mare e acest joc ...
pretul unui cardan ar fi de 3200 RON, la reprezentanta cel putin ...
acuma intreb si eu, cardanele astea nu se repara ?

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Mar 11, 2013 12:17 pm

cardanul se schimba .
care este cu bataie , cel din spate care e din doua elemente sau din fata .
daca e din spate poti avea probleme si cu rulmentul dintre cele doua elemente care poate fi uzat si cu bataie
cred ca poti gasi la second si nu cred ca poate avea aceiasi problema.
normal ca toate grupurile au joc , schimba uleiul din grupuri si aditiveaza-l cu metabond pentru grupuri,
ar fi bine sa faci asta si in interaxial si cutie ,la fel aditivat
uleiurile din interaxial si si cutie sunt sintetice si costa mai mult si iti trebuie cam 7 litri

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Dum Mar 17, 2013 3:23 pm

QUOTE (jjiacobuta @ Mar 11 2013, 01:17 PM) cardanul se schimba .
care este cu bataie , cel din spate care e din doua elemente sau din fata .
scuze de imprecizie, e vorba de cel din fata ... nou se pare ca ar costa undeva in jr de 2300 de RON ...
cum ajung acasa o sa-l comand ... m-am interesat si reconditionarea costa cam 1500 ... pai mai bine-l iau nou, nu !?
probabil ca cine a condus masina in trecut si-a cam batut joc de ea la cuplarea fata ca altfel nu-mi explic ... sau poate "asa face toate" ) !

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Mai 15, 2013 8:35 am

s-a rezolvat cu bataia ..
cauza se pare a fi fost una dintre crucile cardanice de la cardanul fata .. era ruginita, gripata ...
s-au schimbat ambele cruci, s-a gresat ansablul si gata, nu mai bate ...
cind ma gindesc ca dadeam 30 de bulioane la reprezentanta ca sa-mi schimbe tot cardanul imi vine sa ma duc sa le bat obrazul ...
am schimbat kit-ul de distributie si s-a lucrat la cardan cum am zis mai sus ... cost total (piese+manopera) 1700 RON ...

cocluzia: (ca sa citez din clasici) gresati, gresati si iar gresati

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Mai 15, 2013 7:05 pm

Stai,stai nu te grabi asa,fii mai explicit cu pretul total.Ai pus si distributia si crucile cu tot cu manopera?!!!...UNDE frate?,ca numai manopera la distributie e undeva pe la 4-5 mil lei ?...Lumineaza-ma mai bine ca m-ai bagat in ceata totala.....ce fel de curele ai bagat?....nu fi timid,spune-mi...sant cu ochii pe tine ca pe butelie.Vreau si eu sa schimb chitul de distributie si ai reusit sa ma blochezi.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Joi Mai 16, 2013 8:52 am

QUOTE (apetreicatalin67 @ May 15 2013, 07:05 PM) ....nu fi timid,spune-mi...sant cu ochii pe tine ca pe butelie.Vreau si eu sa schimb chitul de distributie si ai reusit sa ma blochezi.
ai citit bine, 2 cruci+kit (curele Conti si restul SKF)+ manopera=1700 RON ...
si mie mi s-a parut ciudat mai ales ca mi s-a spus ca kit-ul costa 1400 RON, insa daca atit mi s-a cerut, atita am platit ...
treaba s-a facut intr-un service din Ploiesti, iti pot da numarul de telefon pe privat ...
piesele nu le-am cumparat eu ci de asta s-a ocupat servicele ... daca mi-au pus curele de caruta, asta e, am furat-o ...
crucile s-au schimbat pentru ca le-am vazut pe cele vechi ...
poate ca am primit discount ca fiind client vechi ...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori