Bataie 4h Cuplat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Vin Dec 21, 2012 6:45 pm

azi am iesit cu tractorul un pic la plimbare ... drumul e cu ceva zapada asa ca am cuplat 4H ...
am observat ca in a 2-a si a 3-a (ca pe a 4-a n-am apucat s-o folosesc), in accelerare a aparut un zgomot/bataie/smucitura cumva in fata ...
daca tin turatia constanta zmuciturile/bataie se estompeaza sau dispar ...
zgomotul de care vorbesc nu e ritmic sau in relatie cu viteza/turatia ci e ca si ca si cum ar merge pe polei si ar avea intermitent tractiune (portiuni alunecoase/nealunecoase) ...
recunosc ca pina acum am circulat detul de putin cu masina (o am de 2 luni) iar cu 4x4 cuplat am folosit-o si mai putin avind in vedera ca nu era cazul ...
fara 4x4 cuplat nu are zgomotul asta ...
presupun ca nu e tocmai normal sa faca asa si pina ajung la un service poate primesc vreun sfat de la oameni cu experienta ...

Avatar utilizator
flyer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 25, 2008 10:28 pm

Mesaj de flyer » Vin Dec 21, 2012 7:21 pm

Ca sa incerc sa iti dau un raspuns cat de cat as vrea sa stiu daca ai pe masina SUPER SELECT sau EASY SELECT.
Ca si problema comuna ar fi bucsile de la cardan uzate iar la accelerari sau decelerari loveste metal pe metal si apar acele zgomote si smucituri.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Vin Dec 21, 2012 8:25 pm

scuze, am Easy Select ...
asa ca gluma, acum am schimbat nucile de la ambele pirghii schimbator si selectare tip tractiune (erau uzate) si am pus unele de la un L200 dezmembrat ... asa ca am si eu Super Select cam cum sunt "3M"-urile alea cumparate din tirg si lipite pe BMW-uri

hmm, bucse cardan, nu suna foarte scump ...

merci mult flyer ! daca ai chef sa dezvolti subiectul si sa incerci sa luminezi un neavenit, respectivul neavenit (recte io) te saluta !

Avatar utilizator
flyer
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 25, 2008 10:28 pm

Mesaj de flyer » Vin Dec 21, 2012 10:19 pm

Faptul ca nu ai super select te scapa de cateva probleme dedicate acestui tip de transmisie.
Zgomote in timpul rulajului la easy select apar de la crucile, suruburile si bucsile de la cardanul fata care este supus fortelor doar in momentul cuplari tractiuni integrale.

Revin cu un raspuns mai lung maine ... ma cheama datoria de craciun sa fac bradul .

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Dum Dec 23, 2012 7:54 pm

am mers ceva mai mult astazi cu 4H cuplat, pe drumuri dintre campuri sau pe citeva miristi, toate cu zapada (am fost la vinatoare)...
zgomotul nu a mai aparut insa nu am mers foarte tare, cu citeva exceptii cind am ajuns la cam 50 km/h ...
zgomotul ala de care spuneam, zmuciturile, apar in acceleratie; practic daca nu ma dau la ea sau la viteza constanta nu am simtit nimic suspect ... afara de un mic joc plus un zgomot in volan care evident n-are treaba cu problema de fata ...

intre timp am schimbat cauciucurile cu unele de iarna

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Dec 25, 2012 9:02 pm

vezi sa ai cauciucurile cu uzura egala daca ai easy select altfel peste 50 km/ora apar trepidatii care se amplifica cu viteza functie de cat de mare e diferenta circumferintei dintre cauciucurila fata si spate.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Dec 26, 2012 1:12 pm

cauciucurile de iarna sunt noi Bridgestone Blizzak DM V1... cu ele nu am simtit nimic suspect ...
cele vechi sunt niste all season GENERAL ... n-as putea spune cit de mare e diferenta la uzura mai ales ca am pierdut unul cind veneam de la vulcanizare ... n-am inchis bena bine se pare si s-a deschis pe drum ...
m-am intors dupa 15 minute si nu mai era ... cine naiba se opreste sa ia un cauciuc de pe marginea drumului !? acum am un motiv suficient de bun sa le schimb

Avatar utilizator
alexalexl200
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 13, 2012 11:24 pm

Mesaj de alexalexl200 » Mie Dec 26, 2012 1:44 pm

scuze ca intreb.....sunt nou posesor de l200 eu pana acum avand nissan patrol .spuneti-mi si mie care e super select si easy select masina e 2002 cutie manuala

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Dum Dec 30, 2012 6:33 pm

update:
am scos-o din nou pe cimpuri: bataia apare constant cu 4H cuplat in sarcina, ca sa zic asa (panta, accelerare, etc); in mers constant se estompeaza sau dispare ...
am incercat-o in diverse scenarii (gheata, zapada, panta cu noroi, panta cu zapada, etc); as zice ca cu cit e mai "incarcata" masina cu atita mai pregnanta e aceasta bataie pe fata ...
cu siguranta trebuie sa ajung la un diagnostic ...

la multi ani la toata lumea !

greselile de ortografie puneti-le va rog pe seama Cabernetului amicului Marius, asa ca fiti clementi

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Ian 06, 2013 5:33 pm

QUOTE (alexalexl200 @ Dec 26 2012, 01:44 PM) scuze ca intreb.....sunt nou posesor de l200 eu pana acum avand nissan patrol .spuneti-mi si mie care e super select si easy select masina e 2002 cutie manuala
super select e masina care daca te uiti la reductor ai patru pozitii nu trei
sunt doua pozitii pentru 4H una cu dif central blocabil si una clasica
modelele cu agatatori pentru prelata pe bena sunt easy select si sunt facute pentru arabi
tabla mai proasta uneori nu se poate conecta la masina computerul de la service Mitsu.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori