Salutare !
Dupa cele cateva zile de rulaj cu noile jenti vreau sa spun ca sunt superincantat de modul in care se comporta masina cu ele.
Probabil ca isi au un rol determinant si cauciucurile Nokian noi, dar nu am mai simtit nevoia sa cuplez si fata pe ploaie (cel putin pe asfalt). Cu celelalte roti/cauciucuri eram foarte atent la umezeala/tractiune spate ca intram in drift la cea mai mica accelerare.
Este, insa, mai multa zdruncinatura pe teren accidentat/asfalt prost cum, de altfel, se pronuntase cineva aici cu cateva posturi in urma.
Am verificat piulitele la roti o data la 2-3 zile sa vad daca exista vreo ''reactie'' dar inca imi este teama sa nu ''foarfece" prezoanele, avand in vedere ca jentile se sprijina doar in prezoane.
O sa caut sa studiez ce presupune realizarea sistemului de spijin al rotii si pe butuc (cum am vazut pe strada la unele L200 si dupa cum ma intreba cineva mai sus despre sprijin). Daca ma ajutati cu un punct de pornire in studiu, va sunt recunoscator: cam la cat se ridica valoarea unei astfel de investitii, aveti idee ?
Multam.
Cro
Jenti 18" Pentru L200
Adevarul e ca, avand in vedere ca nu ma ''scald'' in bani si, daca as obtine un pret bun, le-as vinde... Ca de pe ele poate mi-as lua cateva accesorii pe care nu mi le permit acum (scut, carlig, bullbar, ...).
M-am tot sfatuit cu baietii de la un atelier care se ocupa de masini de offroad, in general, care mi-au spus ca nu voi avea probleme decat daca ma apuc sa trag de ele la offroad, deci nu e cazul...
M-am tot sfatuit cu baietii de la un atelier care se ocupa de masini de offroad, in general, care mi-au spus ca nu voi avea probleme decat daca ma apuc sa trag de ele la offroad, deci nu e cazul...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori