Scris: Lun Iun 25, 2012 9:37 pm
Acum o săptăm?nă ?ncă eram fericitul posesor de L200 model 2012 cu doar 11500 km achiziționat ?n ianuarie 2012
Fericirea mea s-a terminat ?n momentul c?nd ?n drum spre Constanta mașina a tăiat alimentarea la motor și s-a oprit motorul. Șocat, crispat, uimit, de toate beculețele aprinse ? am tras pe dreapta. Nu ?mi venea să cred? pur si simplu s-a oprit fără motiv. Am stat c?teva secunde p?nă ce mi-am revenit din șoc și am scos contactul și am repornit și culmea a pornit motorul bine?nțeles cu martorul aprins pe bord.
Ajung cu mașina la service unde băieții ?mi spun că mașina are ca eroare un misfire pe unul dintre cilindri. Au făcut un update la injectoare (rescriere coduri injectoare) și de atunci am un zgomot la unul dintre injectoare. Zgomotul este accentuat ?ntre 1500-2000 RPM. Zgomotul este specific unui injector diesel defect (tractoraș stricat) , cei care au diesel știu despre ce vorbesc.
Am fost astăzi ?napoi la service pentru o reverificare, totul este OK d.p.d.v. al mecanicilor și răspunsul foarte sec ?așa se aude dieselul?. Pe mine nu m-a convins răspunsul acesta ?n special c?nd șeful de service, directorul de service și agentul șușoteau la un metru distanță de mine de parcă eram invizibil. Cei 7 ani de acasă nu mi-a permis să ?i f*****t directorului un pumn ?n față dar ? ?ncă nu este prea t?rziu.
?n concluzie, av?nd antecedente de neprofesionalism cu service-ul din Constanța și ?nainte de a scrie iarăși un mail ?n Japonia aș vrea să mai primesc o opinie din partea unui service serios din Rom?nia.
Există așa ceva ???
A mai pățit cineva așa ceva la doar 11500km???
Fericirea mea s-a terminat ?n momentul c?nd ?n drum spre Constanta mașina a tăiat alimentarea la motor și s-a oprit motorul. Șocat, crispat, uimit, de toate beculețele aprinse ? am tras pe dreapta. Nu ?mi venea să cred? pur si simplu s-a oprit fără motiv. Am stat c?teva secunde p?nă ce mi-am revenit din șoc și am scos contactul și am repornit și culmea a pornit motorul bine?nțeles cu martorul aprins pe bord.
Ajung cu mașina la service unde băieții ?mi spun că mașina are ca eroare un misfire pe unul dintre cilindri. Au făcut un update la injectoare (rescriere coduri injectoare) și de atunci am un zgomot la unul dintre injectoare. Zgomotul este accentuat ?ntre 1500-2000 RPM. Zgomotul este specific unui injector diesel defect (tractoraș stricat) , cei care au diesel știu despre ce vorbesc.
Am fost astăzi ?napoi la service pentru o reverificare, totul este OK d.p.d.v. al mecanicilor și răspunsul foarte sec ?așa se aude dieselul?. Pe mine nu m-a convins răspunsul acesta ?n special c?nd șeful de service, directorul de service și agentul șușoteau la un metru distanță de mine de parcă eram invizibil. Cei 7 ani de acasă nu mi-a permis să ?i f*****t directorului un pumn ?n față dar ? ?ncă nu este prea t?rziu.
?n concluzie, av?nd antecedente de neprofesionalism cu service-ul din Constanța și ?nainte de a scrie iarăși un mail ?n Japonia aș vrea să mai primesc o opinie din partea unui service serios din Rom?nia.
Există așa ceva ???
A mai pățit cineva așa ceva la doar 11500km???