Sasiu Inclinat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Dum Iun 17, 2012 10:07 am

Salut,

De ceva vreme am observant ca masina sta inclinata spre stanga. La inceput am crezut ca sunt de vina arcurile (cele pe spate aveau foi rupte) dar problema a persistat si dupa ce am schimbat tot chitul de suspensii cu unul de la OME.

Diferenta nu este mare (1-2 cm) si este mai vizibila cand masina este privita din spate, din fata mai putin.

Masina este un L200 doubleCab din 2007.

Vreo idee despre cauze?

Numai bine.
Radu

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Iun 17, 2012 12:13 pm

Daca e asa putin e din cauza amort.+arc stanga fata,uzat.....eu cred ca diferenta e mai mare de 1-2cm,...pune in calcul,greutatea ta cand te sui la volan si plinul de carburant....nu e mai mare diferenta atunci.??!!!..suspensia spate ai zis ca-i noua.....alta cauza nu vad....cum e in viraje ?,cu putina mf.,sau goala?!!!...mai fa niste teste si fii mai darnic in detalii...vds.

Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Dum Iun 17, 2012 1:27 pm

mai multe detalii:

- toata suspensia e OME nu doar spatele, si a fost schimbata de curand (1-2 luni)
- intradevar nu sunt un fluturas , dar vorbesc cand masina e goala si sta pe loc. M-am gandit ca poate sa fie de la rezervor, dar se vede si cand este aproape gol.
- tinuta de drum e ok, nu trage in nici o parte, iar din masina nu-ti dai seama de diferenta.
- am trecut si pe la reprezenta, la inceput mi-au zis ca-i dubasa treaba dar dupa ce au masurat au confirmat ca exista o diferenta dar ca este in limitele acceptate de ei, si anume de +- 1.5 cm.
- masina nu a carat prea multe niciodata, dar am fost cu ea pe f. multe drumuri de munte.
- gumele sunt ceva mai mari, 265/75/16 MT

altceva nu-mi mai vine in minte, pt. si mai multe raspunsuri, astept intrebari .

Radu

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Iun 18, 2012 5:18 pm

Salut
Suspensia OME e produsa in Australia si s-ar putea ca al tau sa fie montat pe dos adica ca si pe unul cu volan pe dreapta. Este o diferenta mica la dimensiuni intre arcuri si foi.

Avatar utilizator
raducul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Sep 13, 2010 9:33 am

Mesaj de raducul » Mar Iun 19, 2012 6:57 am

E o idee interesantă. Am sa trec pe la cei care au montat kitul sa verifice.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Iun 21, 2012 11:36 am

Mi-ai luat vorba din gura cip,...cu volanele astea de pe toate partile nu mai stii ce cumperi...si eu am gasit un kit de suspensie mult mai ieftin dar mi-au zis ca e pt.cei cu volan pe dreapta....o fi pe bune....vds.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Iun 21, 2012 6:05 pm

salut
diferenta este anume facuta ca pe acea parte e si rezervorul si soferul si astfel se compenseaza. nu conteaza ca suspensia este pentru o masina cu volan pe dreapta, se monteaza suspensia "pe invers" si ... talpa.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori