Porneste Greu,motorul Nu Merge Rotund Si Scoate Fum La Relantiu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Mie Ian 25, 2012 3:37 pm

va rog sa ma ajutati ,am un l200 an fabricatie 2001 am probleme cu el porneste greu si scoate fum nu are putere motorul merge cu trepidatii la relantiu

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Ian 26, 2012 6:21 pm

Salut
Ce culoare are fumul?

Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Vin Ian 27, 2012 11:20 am

albastru

Avatar utilizator
GeKados
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 05, 2009 1:34 pm

Mesaj de GeKados » Vin Ian 27, 2012 11:49 am

Din ce imi amintesc eu de la batrana dacie (nu stiu daca se aplica si aici), fum alb (garnitura chiuloasa impuscata - apa). fum albastru (papa ulei).
Sper sa ajute.

Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Vin Ian 27, 2012 2:19 pm

nu maninca ulei ,

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Sâm Ian 28, 2012 12:23 pm

Pai incepe o verificare logica: filtru aer, filtru motorina, bujii incandescente, injectoare, pompa injectie.
La pornire amestecul de carburant este mai imbogatit, si daca nu merg toate bujiile sa incalzeasca cum trebuie, ramane motorina nearsa si de aici fumul albastru. La fel daca injectoarele nu merg bine. Iti poti da seama daca e fum de ulei sau de motorina foarte simplu, mirosindu-l.

Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Mie Feb 01, 2012 4:53 pm

verificat filtru aer ,motorina ,bujii totul ok mai ramine pompa si injectoarele

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Mie Feb 01, 2012 8:01 pm

La temperaturile actuale martorul de bujie ar trebui sa stea aprins mai mult decat de obicei. La tine nu cumva se stinge foarte repede ?
Cand ai curatat ultima oara vana EGR?

Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Vin Feb 03, 2012 11:20 am

am curatat-o eu cred ca este o electrovalva ceva

Avatar utilizator
avy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Aug 18, 2010 7:38 pm

Mesaj de avy » Vin Feb 03, 2012 11:40 am

Fi un pic mai explicit te rog ! Motorul merge prost decat cand e rece sau tot timpul (ralanti scazut si fum negru,alb sau albastru ) ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori