Porneste Greu,motorul Nu Merge Rotund Si Scoate Fum La Relantiu

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Vin Feb 03, 2012 7:49 pm

tot timpul,fum albastru la relantiu si miros de motorina ne arsa, in mers nu are putere si consuma mai mult

Avatar utilizator
bogdanbuharu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 13, 2012 1:55 pm

Mesaj de bogdanbuharu » Lun Feb 13, 2012 2:14 pm

dupa descrierea facuta, iti sugerez sa te uiti daca nu cumva e sarita de la punct. se mai intampla la motoarele cu distributie pe curea. bafta multa !

Avatar utilizator
FlorinB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 18, 2008 1:17 pm
Contact:

Mesaj de FlorinB » Lun Feb 13, 2012 8:23 pm

Salut,
Sper sa te ajute....aceeasi problema o am si eu:consuma ceva mai mult, porneste mai greu....problema care o am: senzorul de la aer(debitmetru) este defect, nu mai zice nimic, mort.
Dupa ce il schimb o sa iti zic cum merge masina...
Bafta

Avatar utilizator
fiore_ro1975
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 13, 2011 11:24 am

Mesaj de fiore_ro1975 » Lun Feb 20, 2012 7:12 pm

am rezolvat problema ,era pompa de motorina numai gunoaie si am schimbat si electrovalva de la pompa ,am rezolvat problema

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Mar Feb 28, 2012 9:33 am

Salut tuturor

Si magarul meu a patit la fel. In sensul ca de la temperaturile extrem de scazute in unele parti ale tarii , motorina care si asa e proasta si scumpa devine mai vascoasa iar parafina din ea mi s-a solidificat in filtrul de motorina. Pornea la sfert de cheie , statea bien la relanti sar cand era in sarcina si avea nevoie de flux mare de motorina nu mai avea de unde. Culmea scotea un fum alb-albastrui ca ziceai ca acuma mi-a crapat chiuloasa. Stiam din experienta ca motorina standard de la noi e facuta pana la -14 si cum frecvent noptile temperatura a coborat sut -18 chiar -20 parafina s-a sedimentat in filtru de motorina.Am schimbat filtrul si mi-a mers perfect.....3 zile. Dupa care din nou aceeasi faza si din nou am schimbat filtrul de motorina. In prezent merge frumos si la relanti si in sarcina. (PS. un mic ajutor la motorina nu strica de ex un aditiv bun sau cum fac batranii soferi la un plin de motorina 1 l de benzina dar nu mai mult)

Drumuri bune

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Feb 29, 2012 8:43 am

Proportia e de max 2Lbenzina la 100 de motorina....e mai ok decat aditivii de pe piata.Eu de cand am trecut la pe tratamentul asta nu mai stiu ce este iarna si nu ma mai afecteaza temperaturile de -28 sau -30 g c.....dar trebuie timp pana sa le antelegi pe toate,eu unul nu mai vreau sa mi-l mai pierd aiurea.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori