L200 Need Help

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
alinbarbu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 17, 2011 7:59 pm

Mesaj de alinbarbu » Sâm Dec 17, 2011 8:14 pm

Salut am un l200 din 2003 si mai nou a inceput sa mi se icalzeasca temperatura cand sunt in viteza 5 sau cand urca cate un deal sau panta si motoru nu e foarte turat ex: merg pe autostrada cluj turda si atunci cand urc cate o panta in vitreza 5 la 2500 de turatii scade puterea si urca temperatura la apa cam 3sferturi nu ajunge la rosu dar urca . recent am schimbat filtre ulei distributie pompa apa fulia de la vibrochen ????? ce sa fac??? sa fie de la termostat?? Multumesc

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Ian 09, 2012 5:17 pm

Termostatul, garnitura de chiuloasa sau chiar chiuloasa.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Ian 09, 2012 8:59 pm

Prima data verifica sa fie nivelul apei unde trebuie(ai schimbat pompa )si circuitul bine aerisit ...si radiatorul trebuie curatat atat interior cat si exterior. La nevoie il poti ajuta daca ai caldura data la maxim in masina (caloriferul contribue si el la schimbul de caldura). Inainte de operatiuni iti facea probleme?

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Ian 10, 2012 9:01 am

Daca nu ai uitat vre-un carton antre radiatoare,sigur ai radiatoarele anfundate,spalale cu jetul de apa calda bine de la distanta,atat ext.cat si pe int. cum a zis Sen,....vezi sa nu ai vre-un dop pe furtunele de la radiatoare,.....An relanty temperatura coboara ?!!!!!!?.......Dupa ce ai schimbat pompa de apa a mers bine sau imediat au aparut problemele ?,...poate ai gresit ceva pe la montaj,zic si eu......vds.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Ian 17, 2012 11:26 am

la modelul 2003 radiatoarele clima si racire aduna intre ele mizerie .
trebuie date jos si curatate
posibil sa fi spalat cu turbojetul la vreo spalatorie prea intens partea frontala si toata mizeria s-a dus intre radiatoare si nu mai ai flux suficient de aer.
am patitt-o si eu pe acelasi model.
daca nu e asa inseamna ca pompa ta de apa nu buna , s-a obturat un circuit la montaj sau termostatul face probleme

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Dum Ian 22, 2012 8:19 pm

Mai nou am si eu aceeasi problema cand urc pante, oscileaza temperatura, dar foarte putin, se ridica un pic peste jumatate, dar putin.
Nu este radiator murdar, si nici pompa de apa, pentru ca daca retrogradez in a4a si merg cu ea turata chiar si peste 3000rot/min incepe sa scada temperatura.
Mecanicul meu zice ca incepe sa dea probleme viscocuplajul ventilatorului, dar care oricum pica in timp, nu dintr-o data. Eu incep sa ma gandesc sa-l inlocuiesc in viitorul apropiat.
Probabil si tu ai aceeasi problema, oricum, cata vreme nu ajunge pe rosu, iar daca incetinesti sau retrogradezi incepe sa scada, si nu continua sa creasca, nu trebuie sa-ti faci probleme prea mari, dar incepe sa te gandesti la o mica investitie...

Avatar utilizator
krynell
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 22, 2012 1:49 pm

Mesaj de krynell » Sâm Sep 22, 2012 9:47 pm

Salut.Am L200,model 2005. ?n suprasarcina ?ncălzeste. Am curatat radiatoarele,blocat vascocuplaj,schimbat termostatul,schimbat antigel.
Ce ar mai fi de facut sa nu mai incalzeasca?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori