Alte Doua Intrebari

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Lun Sep 19, 2011 1:23 pm

Fara sa doresc a suna a lauda dar am rodat ceva masini noi si (macar atat ) am invatat - sa fiu atent la orice manifestari ciudate sau zgomote timpurii
din cadrul carora as avea trei intrebari

1. dupa cate secunde de la pornirea motorului se stinge la voi martorul presiunii de ulei din bord la prima pornire de dimineata sau dupa o stationare
indelungata?
La mine la prima pornire de dimineata, desi astept sa se stinga toti martorii si sa aud acel zgomot specific de releu (cred) din compartimentul motor
inainte de a actiona demarorul, martorul presiune de ulei mai ramane aprins vreo 2-3 secunde dupa ce motorul a pornit efectiv insa se stinge inainte
de a atinge turatia de relanti. Nu mi s-a aprins nicodata in mers iar la celelalte porniri din timpul zilei se stinge cu mult mai repede.
La masina anterioara electromotorul invartea de multe ori motorul (dublu decat la Mitsu spre exemplu) inainte de a porni iar martorul se stingea
aproape in acelasi moment cu pornirea motorului. Cand am cumparat-o m-am speriat cat de mult invarte insa baietii au spus ca "isi ia ulei". Acesta sa fie
cazul la Mitsu - se stinge martorul dupa ce presiunea de ulei a ajuns la normal? E normal sa ii ia 3 secunde?

2. ocazional (si nu zilnic) tot la pornirea de dimineata cu cheia in contact inainte de porni efectiv motorul imi clipesc martorii din bord ca si cum as fi cuplat
4H desi eu sunt pe 2H si nici nu am folosit cutia de transfer pe 4H cu o zi inainte. Martorii se sting imediat ce motorul a pornit si nu se mai
aprind decat peste cateva zile tot la pornirea de dimineata si fara a respecta vreo regula anume.
Vi se intampla si voua?

3. prima trecere din treapta I de viteza in treapta II (si tot la prima pornire ) mi se pare cam greoaie - sa aibe vreo legatura
cu zgomotul din cutie? (acel presupus - inca nu am ajuns in service - rulment de presiune?). La fel si uneori cand motorul e cald
retrogradarea din treapta III in treapta II e uneori cam greoaie insa numai cand viteza de deplasare e mai mare - adica daca am intre
40 si 50Km/h si vreau sa retrogradez parca ar avea vreo protectie si intra mai greu in treapta II, daca insa franez si reduc viteza
intra normal. Nu face vreun zgomot ciudat in niciunul din cazuri ci doar parca maneta schimbatorului intampina o rezistenta mai mare
decat de obicei. Stiu ca nu e o cutie foarte precisa de berlina dar totusi as vrea sa stiu daca e ceva normal sau ar trebui sa ma ingrijoreze.

Cu scuze pentru insistenta cu care postez pe acest forum dar nu vreau sa trec cu vederea nicio manifestare care mi se pare suspecta.

Avatar utilizator
liroi_iasi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 08, 2010 11:39 am
Contact:

Mesaj de liroi_iasi » Vin Sep 23, 2011 10:12 am

salut,referitor la prima intrebare , la mine se sting martorii aproximativ in 1 sau 2 secunde maxim.iar la a doua intrebare si eu patesc la fel,citeodata clipesc martorii de la cuplajul de 4/4 cu toate ca sunt pe 2H.

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Sâm Sep 24, 2011 3:24 pm

Multumesc mult pentru raspuns.
Tocmai voiam sa scriu ca am aflat si eu, cumva empiric, raspunsul la prima intrebare. Conteaza foarte mult pozitia fata de orizontala in care este parcata masina.

Asa cum spuneam - la masina anterioara acest martor se stingea aproape in acelasi moment cu pornirea motorului si am descoperit ca parcand Mitsu in acelasi loc martorul se stinge imediat. Diferenta este ca in acel loc masina sta cu botul mai jos decat spatele iar in locul unde parchez L200 zi de zi este exact invers - botul sta mai sus un pic decat spatele (o mica panta). Am repetat experimentul in 2 zile consecutive cu acelasi rezultat - stingerea rapida a martorului. Din pacate nu pot folosi locul acesta in siguranta din cauza lungimii masinii - bena iese in strada cu cel putin 50cm masina fiind cu mult mai lunga decat cea anterioara.

Un weekend placut tuturor.
GC

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Vin Sep 30, 2011 6:27 pm

Salut,

La motoarele de L200 e normal ca becul de pres.ulei sa se stinga dupa 2-3 sec de la pornire.
In cartea tehnica de la Pajero (model 2010), chiar scrie sa lasi motorul la ralanti primele 20 sec pana se stabilizeaza pres in tot circuitul de ungere.

Palpairile de la indicatorul 4x4 provin de la senzorul de cuplare din cutia de transfer care inseamna ca e slabit si da semnal fals.

Si la mine trecerea in treptele 2 -3 la L200 (MY 2009) e oarecum greoiae la anumite viteze , dar nu am avut nici o problema pana acum (45.000 km).

Roland

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Sâm Oct 01, 2011 10:27 pm

Luni duc masina in service pentru rulmentul de presiune si o sa le cer sa verifice si acel senzor.

Numai bine.
GC

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Lun Oct 03, 2011 9:53 pm

Asadar am aflat raspunsurile tuturor intrebarilor.
1. indicator/martor presiune de ulei - comportament ok
2. indicator sistem 4 x 4 - ok atata vreme cat nu se aprinde in mers
3. sincronul treptei a2a de viteza cu probleme. cauzeaza deasemenea un zgomot ca de rulment la pornirea de dimineata "la rece". dispare dupa incalzirea motorului.

Voi reveni dupa ce sincronul va fi inlocuit.

Numai bine.

GC

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori