Zgomot La Pornire
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- DarkDaemon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
- Contact:
O sa bem o bere mare si rece cand ne intalnim....numa ca voi sunteti la nspe kilometri de zona mea...dar cand veniti careva prin Oradea chiar ca dau de baut
Oricum ma bucur pentru om ca masina lui mai e in garantie ca la ce scoruri avem in romania la piese si manopera ramanem fara oxigen.
Toate cele bune
Oricum ma bucur pentru om ca masina lui mai e in garantie ca la ce scoruri avem in romania la piese si manopera ramanem fara oxigen.
Toate cele bune
Vesti neplacute.
Nu este rulmentul de presiune ci sincronul treptei aIIa de viteza.
Am agreeat cu seful de service si cu inginerul de la garantii ca sa aduc masina intr-o zi de luni pentru a demonta cutia
si a face constatarea in vederea inlocuirii pe garantie. Partea neplacuta este ca piesa va trebui comandata din Germania
pentru ca nici cei de la Bucuresti nu tin asa ceva pe stoc asa ca s-ar putea sa dureze 5-7zile.
Au demontat cutia si ambreiajul ca sa descopere ca rulmentul de presiune nu are joc sau zgomot. Dupa ce au montat la loc tot ansamblul
cu masina stationara, motorul pornit in turatie de relanti si pedala de ambreiaj libera domnul inginer de la garantii a tras usor de maneta
schimbatorului spre treapta aIIa de viteza (fara sa apese pedala ambreiajului) si zgomotul a disparut. A repetat experimentul
cu celelalte trepte insa zgomotul ramanea.
Acum leg cumva zgomotul cu trecerea un pic mai greoaie in treapta aIIa in anumite conditii asa cum am scris intr-un alt topic.
O zi buna tuturor
GC
Nu este rulmentul de presiune ci sincronul treptei aIIa de viteza.
Am agreeat cu seful de service si cu inginerul de la garantii ca sa aduc masina intr-o zi de luni pentru a demonta cutia
si a face constatarea in vederea inlocuirii pe garantie. Partea neplacuta este ca piesa va trebui comandata din Germania
pentru ca nici cei de la Bucuresti nu tin asa ceva pe stoc asa ca s-ar putea sa dureze 5-7zile.
Au demontat cutia si ambreiajul ca sa descopere ca rulmentul de presiune nu are joc sau zgomot. Dupa ce au montat la loc tot ansamblul
cu masina stationara, motorul pornit in turatie de relanti si pedala de ambreiaj libera domnul inginer de la garantii a tras usor de maneta
schimbatorului spre treapta aIIa de viteza (fara sa apese pedala ambreiajului) si zgomotul a disparut. A repetat experimentul
cu celelalte trepte insa zgomotul ramanea.
Acum leg cumva zgomotul cu trecerea un pic mai greoaie in treapta aIIa in anumite conditii asa cum am scris intr-un alt topic.
O zi buna tuturor
GC
Update
Ieri am lasat masina in service si astazi cutia a fost dezasamblata si s-a constatat ca rulmentul cu bile de
pe arborele principal are probabil un defect de fabricatie si ii permite arborelui sa aiba un joc.
Mi-au spus ca preventiv vor inlocui si alti doi rulmenti cu role din capetele celor doi arbori.
Am avut si un scandal cu seful de service ce a pornit de la faptul ca cutia a ramas neatinsa de ieri
dimineata - cand a fost data jos de pe masina - pana astazi la orele 11 cand am descoperit-o eu in
atelier. Probabil ca ar mai fi ramas asa inca vreo zi daca nu deveneam foarte "vocal" cu seful de
service in mijlocul atelierului de fata cu toata lumea.
In buna traditie romaneasca toate lucrarile pe garantie sunt amanate avand prioritate cele pe asigurare
sau cele platite de client.
A trebuit sa recurg la amenintari si sa ridic tonul vocii ca sa imi faca constatarea defectului.
Sper sa nu trebuiasca sa fac presiuni si scandal si la importator ca sa aprobe lucrarea si piesele
pentru ca o sa iasa destul de rau sifonati din toata povestea asta.
Va tin la curent cu progresul.
Ieri am lasat masina in service si astazi cutia a fost dezasamblata si s-a constatat ca rulmentul cu bile de
pe arborele principal are probabil un defect de fabricatie si ii permite arborelui sa aiba un joc.
Mi-au spus ca preventiv vor inlocui si alti doi rulmenti cu role din capetele celor doi arbori.
Am avut si un scandal cu seful de service ce a pornit de la faptul ca cutia a ramas neatinsa de ieri
dimineata - cand a fost data jos de pe masina - pana astazi la orele 11 cand am descoperit-o eu in
atelier. Probabil ca ar mai fi ramas asa inca vreo zi daca nu deveneam foarte "vocal" cu seful de
service in mijlocul atelierului de fata cu toata lumea.
In buna traditie romaneasca toate lucrarile pe garantie sunt amanate avand prioritate cele pe asigurare
sau cele platite de client.
A trebuit sa recurg la amenintari si sa ridic tonul vocii ca sa imi faca constatarea defectului.
Sper sa nu trebuiasca sa fac presiuni si scandal si la importator ca sa aprobe lucrarea si piesele
pentru ca o sa iasa destul de rau sifonati din toata povestea asta.
Va tin la curent cu progresul.
Update
Tocmai ce m-am intors din service.
Se pare ca cei din Bucuresti au cerut sa fie verificat discul de ambreiaj.
Impreuna cu inginerul de garantii si un mecanic am verificat discul si intr-adevar unul din cele 4 arcuri avea un joc dubios.
In rest discul era perfect.
De aici ar pleca toata problema - acest arc de amortizare induce vibratii care probabil au dus la problema cu
rulmentul din cutie.
Sper sa le schimbe pe toate.
@cipcirip - sa stii ca zicala "capul plecat sabia nu-l taie" e unul din singurele "produse" garantate "made in romania". Cu siguranta nu
exista in nicio alta limba a vreunui popor. Asadar daca ii lasi sa-si bata joc de tine din prima asa or sa o tina si atata vreme cat nu
am cerut vreun tratament preferential sau vreun favor nu o sa-i las sa faca ce vor. Peste tot ti se lasa impresia ca iti este facut un
favor si prin urmare cu totii tinem capul plecat si incercam sa nu ii suparam pe cei care sunt de fapt platiti sa lucreze pentru
noi.
O zi buna
Tocmai ce m-am intors din service.
Se pare ca cei din Bucuresti au cerut sa fie verificat discul de ambreiaj.
Impreuna cu inginerul de garantii si un mecanic am verificat discul si intr-adevar unul din cele 4 arcuri avea un joc dubios.
In rest discul era perfect.
De aici ar pleca toata problema - acest arc de amortizare induce vibratii care probabil au dus la problema cu
rulmentul din cutie.
Sper sa le schimbe pe toate.
@cipcirip - sa stii ca zicala "capul plecat sabia nu-l taie" e unul din singurele "produse" garantate "made in romania". Cu siguranta nu
exista in nicio alta limba a vreunui popor. Asadar daca ii lasi sa-si bata joc de tine din prima asa or sa o tina si atata vreme cat nu
am cerut vreun tratament preferential sau vreun favor nu o sa-i las sa faca ce vor. Peste tot ti se lasa impresia ca iti este facut un
favor si prin urmare cu totii tinem capul plecat si incercam sa nu ii suparam pe cei care sunt de fapt platiti sa lucreze pentru
noi.
O zi buna
M-au sunat de dimineata sa vin sa ridic masina ca ar fi gata.
Nu au schimbat decat discul de ambreiaj (desi sunt Toma si pana nu vad nu cred) insa zgomotul e tot acolo.
Domnul de la receptie a dorit sa-mi predea masina insa am refuzat-o.
Din cate am inteles cei de la Bucuresti au spus ca este discul si au aprobat doar schimbarea lui fara sa schimbe
si rulmentii.
Astept sa soseasca inginerul de la garantii ca sa iau iar taurul de coarne.
Nu am sa iau masina pana zgomotul nu a disparut chiar daca asta va insemna sa o tin acolo inca o saptamana
sau sa dau zeci de telefoane si sa scriu zeci de mesaje. Am de gand sa le cer si masina la schimb pentru ca
sotia mea are nevoie de Corolla ei
Va tin la curent in continuare
Nu au schimbat decat discul de ambreiaj (desi sunt Toma si pana nu vad nu cred) insa zgomotul e tot acolo.
Domnul de la receptie a dorit sa-mi predea masina insa am refuzat-o.
Din cate am inteles cei de la Bucuresti au spus ca este discul si au aprobat doar schimbarea lui fara sa schimbe
si rulmentii.
Astept sa soseasca inginerul de la garantii ca sa iau iar taurul de coarne.
Nu am sa iau masina pana zgomotul nu a disparut chiar daca asta va insemna sa o tin acolo inca o saptamana
sau sa dau zeci de telefoane si sa scriu zeci de mesaje. Am de gand sa le cer si masina la schimb pentru ca
sotia mea are nevoie de Corolla ei
Va tin la curent in continuare
Update.
Au admis cu totii ca zgomotul inca exista desi s-a inlocuit discul de ambreiaj si mi-au explicat ca
Mitsubishi Romania a spus ca remedierea sa se faca in 2 pasi. Primul a fost schimbarea discului
iar cel de-al doilea va fi inlocuirea rulmentilor.
Am cazut de acord cu inginerul de la garantii ca sa ridic masina (ceea ce am si facut) iar ei sa comande rulmentii
si sa ma cheme cand i-au primit ca sa nu mai las masina cu zilele in service.
Revin dupa ce voi/vor inlocui rulmentii.
Au admis cu totii ca zgomotul inca exista desi s-a inlocuit discul de ambreiaj si mi-au explicat ca
Mitsubishi Romania a spus ca remedierea sa se faca in 2 pasi. Primul a fost schimbarea discului
iar cel de-al doilea va fi inlocuirea rulmentilor.
Am cazut de acord cu inginerul de la garantii ca sa ridic masina (ceea ce am si facut) iar ei sa comande rulmentii
si sa ma cheme cand i-au primit ca sa nu mai las masina cu zilele in service.
Revin dupa ce voi/vor inlocui rulmentii.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori