Fullbox Trux Alpha

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Lun Iul 18, 2011 2:51 pm

Buna ziua tuturor.

Este primul meu mesaj pe acest forum. Sunt inregistrat de ceva vreme insa am preferat sa citesc cu aviditate toate mesajele din acesta sectiune.
Asa m-am hotarat sa imi achizitionez un L200.

Zilele urmatoare ar trebui sa-mi ridic masina -un Intense+ negru - si as dori sa stiu daca a instalat cineva o inchidere de bena sport cover (SCR)
de la pick-up.ro. Este de fapt un fullbox Alpha Trux asa cum apare el pe alte site-uri.

Ma intereseaza in primul rand daca acest fullbox este etans la apa pentru ca nu vreau sa am probleme cu echipamentele ce urmeaza a fi transportate
in bena.

In al doilea rand as vrea sa stiu daca este mai bine sa folosesc un capitonaj de bena over rail sau unul under rail.
Parerile sunt impartite. Unii spun ca un capitonaj over rail este mai bun pentru ca ar proteja si spatiul dintre bena
si capitonaj in care, in timp, se poate infiltra apa in cazul unui capitonaj uner rail. Altii spun ca nu conteaza.

Multumesc anticipat si va doresc tuturor cat mai multi kilometri fara probleme.

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Lun Iul 18, 2011 5:23 pm

Pentru edificare acesta este fullbox-ul/sport cover-ul de care intreb.

Multumesc anticipat

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Iul 27, 2011 12:46 am

Salut,

Din pacate eu nu pot sa iti raspund la intrebari, dar pot sa iti impartasesc o parere personala.
Avand in vedere ca dintre Toyota Hilux, Nissan Navara si Mitsubishi L200, L200-ele are cea mai mica berna si tinand cont de posibilitatile existente de inchidere a benei as opta in locul tau pentru o alta varianta de inchidere, mai exact as opta pentru un hard-top decat sa merg pe o inchidere de bena .
In acest fel, spatiul disponibil in bena va fi mult mai mare iar problemele legate de infiltrarile de apa sunt mult diminuate.

Succes!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Iul 27, 2011 8:20 am

Acelasi sfat ti-l dau si eu,de 4 ani de cand al am nu am avut nici o problema cu apa an hardtop...vds

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Joi Iul 28, 2011 3:12 pm

Multumesc mult pentru raspunsuri.

Imi place foarte mult aspectul sport al unui fullbox dar mai ales faptul ca nu imi limiteaza foarte mult vizibilitatea prin luneta iar in oras, trebuie sa recunosc, ma bazez si pe oglinda interioara plus un ochi prin luneta la unele iesiri din parcare. Deasemenea as avea suficient spatiu sub el pentru ceea ce doresc sa car cu masina.

Acum iau in considerare foarte serios si un hardtop.

As aprecia daca mi-ati spune cum afecteaza el (sau nu) vizibilitatea prin luneta/oglinda interioara.
Sunt profan in conducerea unui pick-up si probabil conduc asemenea unui sofer de berlina/hatchback folosind toate oglinzile disponibile.

Deasemenea un sfat privind achizitionarea - de unde, calitate/pret etc.

Multumesc anticipat.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Iul 28, 2011 10:28 pm

O camera la mers cu spatele si se rezolva si problema vizibilitatii. E recomandat si daca nu ai hard-top.

Avatar utilizator
GabrielC
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Apr 21, 2011 7:51 pm

Mesaj de GabrielC » Vin Iul 29, 2011 1:35 pm

Multumesc pentru sugestie.
M-am gandit si la solutia cu camera - mai ales ca in Germania am vazut echivalentul echiparii Instyle (cea cu MMCS) ce avea
(standard cred) camera pentru marsarier si mi-a placut extrem de mult.

Din pacate camera este buna doar pentru a vizualiza eventualele obstacole aflate direct in spatele masinii pe directia ei de mers
si numai intr-o manevra "normala" insa nu iti da nicio informatie atunci cand incerci sa manvrezi cu spatele iesind dintr-o parcare pe
langa care este trafic si cand ai nevoie de vizibilitate din directia dreapta spate spre exemplu.

Stalpul C al masinii este masiv si acolo am un unghi mort foarte mare. Zilele trecute, fiind parcat nu perpendicular pe trotuar
ci intr-un unghi de aproximativ 45 de grade fata de trotuar si cu foarte mult trafic prin spate, mi-a luat 10minute sa fiu absolut
sigur ca pot manevra inapoi fara sa lovesc vreo alta masina.

Stiu ca nu e masina de oras si nici nu este facuta sa fie parcata ca o berlina compacta dar in aglomeratia din oras nu ai multe
optiuni.

O zi placuta

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Mie Aug 03, 2011 8:32 pm

Salut,

Capitonajul deasupra marginii benei nu iti permite sa mai montezi hardtop.
In plus, va zgaria in timp (profund) vopseaua in zona in care capitonajul se rasfrange peste marginea benei.
Cel mai mare dezavantaj la capitonajul peste margini este ca iti acopera inelele originale de ancorare.Chiar daca la acest capitonaj se prevede un sistem super lock cu 4 inele fixate sub bordura obloanelor laterale, acestea au rezistenta infima fata de cele 6 inele originale de ancoraj.

Full boxul iti va limita sub 50% volumul de incarcare fata de un hardtop!
Iti recomand toate acestea ca unul care a schimbat capitonajul peste margini cu unul sub marginea benei si care a optat pentru hardtop,
Aici e un alt camp de discutii, intre hardtopul de fibra - casant (accesoriu Mitsubishi) si cel din ABS - tip ARB, practic indestructibil.

Iti dau un exemplu, intr-o bena acoperita cu hardtop poti transporta pana la 4 persoane in conditii decente.

Roland

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori