Scartait Stg Spate
- sicon.auto
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iun 22, 2011 9:34 am
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (apetreicatalin67 @ Jun 28 2011, 04:13 PM) mai e timp...parca tot mai placut e sa mai bibilesc din cand an cand la spatiala,......mai vad una alta,oricum merci pt informatie..vds
Nu stiam ca este un kit la reprezentanata, eu am intrebat si mi-au spus ca nu exista asa ceva.
Probabil ca nu se complica. E mai rentabil sa vinzi un arc cu totul.
Nu sunt de acord cu uleiul. Arcul nu este contruit ca foile de arc sa se frece intre ele.
Impotriva frecarii exista acelel distantiere care au un coeficient de frecare mai mic decat fier pe fier.
Ele elimina zgomotul si asigura o frecare usoara .
Daca a-ti ajuns sa se frece fier pe fier solutia este sa alte distantiere.
Ungerea cu ulei in cazul asta are acelasi efect ca si cum pe un lagar din bronz grafitat ai da cu ulei.
Exact ca in cazul amintit uleiul tine praful si accentuaza uzura. Efectul este numai pe moment cand totul e curat.
Parca avem 4X4.
Nu stiam ca este un kit la reprezentanata, eu am intrebat si mi-au spus ca nu exista asa ceva.
Probabil ca nu se complica. E mai rentabil sa vinzi un arc cu totul.
Nu sunt de acord cu uleiul. Arcul nu este contruit ca foile de arc sa se frece intre ele.
Impotriva frecarii exista acelel distantiere care au un coeficient de frecare mai mic decat fier pe fier.
Ele elimina zgomotul si asigura o frecare usoara .
Daca a-ti ajuns sa se frece fier pe fier solutia este sa alte distantiere.
Ungerea cu ulei in cazul asta are acelasi efect ca si cum pe un lagar din bronz grafitat ai da cu ulei.
Exact ca in cazul amintit uleiul tine praful si accentuaza uzura. Efectul este numai pe moment cand totul e curat.
Parca avem 4X4.
Tin sa te contrazic!
In ritmul asta hai sa nu mai gresam nici crucile cardanice, sa nu schimbam uleiul in motor si dupa ce ne simtim cu musca pe caciula ca am trecut ape adanci cu masina, nici sa nu ne gandim sa dam o mana de vaselina pe sub ea sau pe sasiu, ca se pune praful si nu e estetic...
Are si bronzul grafitat limitele lui. Daca ii lubrifiat, garantat tine mai mult. Astfel de bucse de bronz grafitat sunt des intalnite prin electromotoare si alternatoare, unde, culmea, cu toate ca e mediu uscat, tot au un gram de vaselina pe ele la montaj. Ca nu se mai gaseste urma de lubrifiant dupa 10 ani de folosire, asta nu inseamna ca nu a fost.
De altfel, te contrazic si cu lubrifiantul pe foile de arc. Cam pe orinde este vorba de frecare mare (fier-fier sau fier-poliamida-fier) este recomandat un strop de ceva care sa nu faciliteze frecarea intre materiale. Nu e musai sa ai ulei sau vaselina intre foi, ca sa existe si praf. Praful exista oricum.
Iti dau 2 exemple: masinile 4x4 de concurs care dupa fiecare etapa au parte de gresare generala, inclusiv intre foi si autoturismele de la armata care chiar daca stau pe loc ani buni, tot au foile gresate intre ele, sa fie acolo pentru o viitoare interventie.
In ritmul asta hai sa nu mai gresam nici crucile cardanice, sa nu schimbam uleiul in motor si dupa ce ne simtim cu musca pe caciula ca am trecut ape adanci cu masina, nici sa nu ne gandim sa dam o mana de vaselina pe sub ea sau pe sasiu, ca se pune praful si nu e estetic...
Are si bronzul grafitat limitele lui. Daca ii lubrifiat, garantat tine mai mult. Astfel de bucse de bronz grafitat sunt des intalnite prin electromotoare si alternatoare, unde, culmea, cu toate ca e mediu uscat, tot au un gram de vaselina pe ele la montaj. Ca nu se mai gaseste urma de lubrifiant dupa 10 ani de folosire, asta nu inseamna ca nu a fost.
De altfel, te contrazic si cu lubrifiantul pe foile de arc. Cam pe orinde este vorba de frecare mare (fier-fier sau fier-poliamida-fier) este recomandat un strop de ceva care sa nu faciliteze frecarea intre materiale. Nu e musai sa ai ulei sau vaselina intre foi, ca sa existe si praf. Praful exista oricum.
Iti dau 2 exemple: masinile 4x4 de concurs care dupa fiecare etapa au parte de gresare generala, inclusiv intre foi si autoturismele de la armata care chiar daca stau pe loc ani buni, tot au foile gresate intre ele, sa fie acolo pentru o viitoare interventie.
- DarkDaemon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
- Contact:
klex aci la faza cu armata iti cam dau dreptate
Nebunii de la armata aveau si ei saracii ce puteau avea in dotare...ce le dadea voie ceausescu. Aveau aro243 si 244 si culmea mai aveau copie dupa masinile rusesti un model de aro antic numit m461 fabricat pe la mjlocul anilor 60'. pentru a fi pastrate in conditii optime pentru orice misiune pe teren o aveau ...baietii de la parcul auto gresau toata masina pe dedesupt cu vaselina. Intr-adevar prin anii 90' cand s-au vandut aceste masini inca mai aveau pe ele vaselina de la conservare.
Nebunii de la armata aveau si ei saracii ce puteau avea in dotare...ce le dadea voie ceausescu. Aveau aro243 si 244 si culmea mai aveau copie dupa masinile rusesti un model de aro antic numit m461 fabricat pe la mjlocul anilor 60'. pentru a fi pastrate in conditii optime pentru orice misiune pe teren o aveau ...baietii de la parcul auto gresau toata masina pe dedesupt cu vaselina. Intr-adevar prin anii 90' cand s-au vandut aceste masini inca mai aveau pe ele vaselina de la conservare.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (apetreicatalin67 @ Jul 1 2011, 09:27 AM) Ca bine le mai zici Klez,.......nu cred ca ar putea unul din noi sa contrazica legile fizicii unde frecarea pana si cu vantul este o mare problema....Putem pune noi distantierele lui peste,.....lubrifierea are un rol capital,...vds.
Nu incerc sa va mai conving ci doar mai adaug niste informatii.
Ceea ce va recomand este din experienta pe 4x4 a peste 500000 km.
Am gresat si eu foi de arc si dupa trei zile scartiau din nou .
Voi stati toata ziua sub masina sa dati cu vaselina. Asa se facea la ARO.
Cand a-ti cumparat masinile scartia vreo una a-ti gasit foile de arc unse cu vaselina
nu ,pentru ca nu au fost proiectate sa mearga asa.
Ar fi interesant cum ar merge o masina gresata cu vaselina prin desert unde e plin de nisip.
Crucile cardanice se greseaza pentru ca au gresor . La vechiul Mitsu se gresau si pivotii inferiori fata
toate pentru ca asa a fost proiectat. Daca nu stiti la Navara nu se greseaza nimic pentru ca asa a fost proiectat.
Masina de curse se greseaza pentru ca asa a fost proiectata.
In trecut se gresau si rulmentii pe fata pentru ca aveau gresor. intre timp tehnica a mai evoluat
si anumite componente au devenit consumabile pentru ca rezista 150000km fara gresare.
Faceti un experiment puneti doua coli de tabla de 3mm una peste alta unse cu ulei si varianta
cu distantiere din polipropilena puse intre table si o sa vedeti ca placile cu distantiere aluneca
mai usor. Altfel de ce au mai fost puse acolo daca mergea dat cu vaselina la trei zile si se frecau fier pe fier.
La toate masinile pe care le-am condus am avut problema asta dupa 100000km si la toate s-a rezolvat
doar in momentul cand s-au schimbat distantierele. La nissan Patrol chiar erau o mare belea pentru ca
se schimbau la 30000km.
In concluzie sunt de acord ca gresarea e foarte buna dar numai acolo unde este de folos.
In cazul foilor de arc e doar o solutie de compromis ieftina si care rezolva problema pentru maxim
o saptamina.
Nu incerc sa va mai conving ci doar mai adaug niste informatii.
Ceea ce va recomand este din experienta pe 4x4 a peste 500000 km.
Am gresat si eu foi de arc si dupa trei zile scartiau din nou .
Voi stati toata ziua sub masina sa dati cu vaselina. Asa se facea la ARO.
Cand a-ti cumparat masinile scartia vreo una a-ti gasit foile de arc unse cu vaselina
nu ,pentru ca nu au fost proiectate sa mearga asa.
Ar fi interesant cum ar merge o masina gresata cu vaselina prin desert unde e plin de nisip.
Crucile cardanice se greseaza pentru ca au gresor . La vechiul Mitsu se gresau si pivotii inferiori fata
toate pentru ca asa a fost proiectat. Daca nu stiti la Navara nu se greseaza nimic pentru ca asa a fost proiectat.
Masina de curse se greseaza pentru ca asa a fost proiectata.
In trecut se gresau si rulmentii pe fata pentru ca aveau gresor. intre timp tehnica a mai evoluat
si anumite componente au devenit consumabile pentru ca rezista 150000km fara gresare.
Faceti un experiment puneti doua coli de tabla de 3mm una peste alta unse cu ulei si varianta
cu distantiere din polipropilena puse intre table si o sa vedeti ca placile cu distantiere aluneca
mai usor. Altfel de ce au mai fost puse acolo daca mergea dat cu vaselina la trei zile si se frecau fier pe fier.
La toate masinile pe care le-am condus am avut problema asta dupa 100000km si la toate s-a rezolvat
doar in momentul cand s-au schimbat distantierele. La nissan Patrol chiar erau o mare belea pentru ca
se schimbau la 30000km.
In concluzie sunt de acord ca gresarea e foarte buna dar numai acolo unde este de folos.
In cazul foilor de arc e doar o solutie de compromis ieftina si care rezolva problema pentru maxim
o saptamina.
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (DarkDaemon @ Jun 30 2011, 10:41 PM) klex aci la faza cu armata iti cam dau dreptate
Nebunii de la armata aveau si ei saracii ce puteau avea in dotare...ce le dadea voie ceausescu. Aveau aro243 si 244 si culmea mai aveau copie dupa masinile rusesti un model de aro antic numit m461 fabricat pe la mjlocul anilor 60'. pentru a fi pastrate in conditii optime pentru orice misiune pe teren o aveau ...baietii de la parcul auto gresau toata masina pe dedesupt cu vaselina. Intr-adevar prin anii 90' cand s-au vandut aceste masini inca mai aveau pe ele vaselina de la conservare.
A si apropo de lungitul vietii arcurilor penultimul Mitsu L200 model 2003 cand a fost vandut avea 490000 km si si s-a schimbat o singura foaie de arc . Pina la 200000 km l-am gresat apoi am inceput sa schimbam distantiere la 100000km
fara sa gresam . Masina facea 70000 km pe an pe orice vreme si in orice conditii.
Arcurile se strica repede daca carati in mod regulat greutati peste 400 kg.
Nebunii de la armata aveau si ei saracii ce puteau avea in dotare...ce le dadea voie ceausescu. Aveau aro243 si 244 si culmea mai aveau copie dupa masinile rusesti un model de aro antic numit m461 fabricat pe la mjlocul anilor 60'. pentru a fi pastrate in conditii optime pentru orice misiune pe teren o aveau ...baietii de la parcul auto gresau toata masina pe dedesupt cu vaselina. Intr-adevar prin anii 90' cand s-au vandut aceste masini inca mai aveau pe ele vaselina de la conservare.
A si apropo de lungitul vietii arcurilor penultimul Mitsu L200 model 2003 cand a fost vandut avea 490000 km si si s-a schimbat o singura foaie de arc . Pina la 200000 km l-am gresat apoi am inceput sa schimbam distantiere la 100000km
fara sa gresam . Masina facea 70000 km pe an pe orice vreme si in orice conditii.
Arcurile se strica repede daca carati in mod regulat greutati peste 400 kg.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori