Diferential Fata
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Buna
Am constatat pe propia piele ca solutia aleasa de proiectantii de la Mitsu pentru cuplarea 4X4
e proasta in conditiile i care masina nu vine cu un scut solid pe fata.
Masina a fost cumparata second din Bucuresti unic proprietar care a montat ulterior un scut original
pe masina Al de 5 mm.
Am aflat acum dupa ce am avut problema cu diferentialul fata ca a lovit actuatorul cre comanda
cuplarea si dupa ce l-a schimbat pe banii lui 250 EU si-a montat si scutul la Mitsu 450EU.
Eu unul pentru cei care nu au scut gros va recomand sa-l cumparati nu pe cel original ci din Otel de 3mm
la pick-up.ro sau la altii pret 5-600 RON.
De ce?
Scutul din dotare nu face doi bani.
Odata lovit actuatorul are o tija care ac tioneaza sincronul care facilitateaza cuplarea 4x4 pe diferentialul fata.
Daca tija se stramba putin in timp pot apare tensiuni la cuplare sau decuplare avand ca efect ce am patit
adica sincron defect (e din aluminiu) plus un pinion care face cuplarea intre sincron si diferential.
Cost cam 2000 ron pisele fara manopera.
Problema poate apare functie de cat de utilizata e masina si cat de tare a fost lovita intre o saptamina
si doi ani cazul meu .
Asa ca pentru cei care mai faceti offroad si nu aveti scut solid va recomand serios sa-l cumparati.
Am aflat si de la cei de la EON ca masinile lor au avut destule probleme cu diferentialul fata bineinteles
nici ale lor nu au scut solid in dotare.
Asa ca aveti grija inclusiv si la cumparare sa aflati daca puteti istoricul masinii deoarece puteti
avea o astfel de surpriza neplacuta.
Sunt curios daca a-ti mai avut si voi probleme cu difwerentialul fata.
Am constatat pe propia piele ca solutia aleasa de proiectantii de la Mitsu pentru cuplarea 4X4
e proasta in conditiile i care masina nu vine cu un scut solid pe fata.
Masina a fost cumparata second din Bucuresti unic proprietar care a montat ulterior un scut original
pe masina Al de 5 mm.
Am aflat acum dupa ce am avut problema cu diferentialul fata ca a lovit actuatorul cre comanda
cuplarea si dupa ce l-a schimbat pe banii lui 250 EU si-a montat si scutul la Mitsu 450EU.
Eu unul pentru cei care nu au scut gros va recomand sa-l cumparati nu pe cel original ci din Otel de 3mm
la pick-up.ro sau la altii pret 5-600 RON.
De ce?
Scutul din dotare nu face doi bani.
Odata lovit actuatorul are o tija care ac tioneaza sincronul care facilitateaza cuplarea 4x4 pe diferentialul fata.
Daca tija se stramba putin in timp pot apare tensiuni la cuplare sau decuplare avand ca efect ce am patit
adica sincron defect (e din aluminiu) plus un pinion care face cuplarea intre sincron si diferential.
Cost cam 2000 ron pisele fara manopera.
Problema poate apare functie de cat de utilizata e masina si cat de tare a fost lovita intre o saptamina
si doi ani cazul meu .
Asa ca pentru cei care mai faceti offroad si nu aveti scut solid va recomand serios sa-l cumparati.
Am aflat si de la cei de la EON ca masinile lor au avut destule probleme cu diferentialul fata bineinteles
nici ale lor nu au scut solid in dotare.
Asa ca aveti grija inclusiv si la cumparare sa aflati daca puteti istoricul masinii deoarece puteti
avea o astfel de surpriza neplacuta.
Sunt curios daca a-ti mai avut si voi probleme cu difwerentialul fata.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Confirm si eu "robustetea" scuturilor originale ...parca ar fi de carton reciclat,asa sunt de bune! Aici: http://mitsu.ro/forum/index.php?showtopic=2768&st=100 (postul#107 din augut 2010) ziceam ca le-am schimbat si eu cu unele de pe piata libera ca nu m-am indurat sa dau 2000 euro pe un set original de aluminiu. Iata cum arata acum,dupa o iarna la Marea Neagra (si sarata):
[attachment=13382:2011_05_...16.24.08.jpg]
Vara asta o sa le dau jos la sablat si vopsit cu grund de vapor (dureaza o saptamana uscarea dar dupa aia nu mai am treaba) dar in schimb nu stiu cum sa fac cu puntea spate care arata cam la fel ...
[attachment=13382:2011_05_...16.24.08.jpg]
Vara asta o sa le dau jos la sablat si vopsit cu grund de vapor (dureaza o saptamana uscarea dar dupa aia nu mai am treaba) dar in schimb nu stiu cum sa fac cu puntea spate care arata cam la fel ...
- Fişiere ataşate
-
- 2011_05_19_16.24.08.jpg (164.96 KiB) Vizualizat de 7201 ori
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
Nu e mancat deloc, e atacat dar in nici un caz mancat de rugina...cand o avea ala gaura in el masina va fi demult praf si pulbere ) Nu zapada i-a venit de hac ci apa de la Vadu si Corbu.
Acum ca sa fiu corect trebie sa zic ca vanzatorul mi-a specificat clar ca e doar cu ?primer? dat si trebuie vopsit inainte de montaj...dar deh,eram nerabdator sa vad cum vine pe masina
On topic:azi am vorbit cu mecanicul meu (mi-a schimbat ambreiajul la alta masina) si mi-a confirmat ca e belea mare cu prostia aia de acuator,pe cand lucra la mitsu' veneau o gramada cu ele sparte ...deci mare grija! Din fericire eu unul am scapat desi tractorelu a vazut destule ?burzti? pe nisip...
Acum ca sa fiu corect trebie sa zic ca vanzatorul mi-a specificat clar ca e doar cu ?primer? dat si trebuie vopsit inainte de montaj...dar deh,eram nerabdator sa vad cum vine pe masina
On topic:azi am vorbit cu mecanicul meu (mi-a schimbat ambreiajul la alta masina) si mi-a confirmat ca e belea mare cu prostia aia de acuator,pe cand lucra la mitsu' veneau o gramada cu ele sparte ...deci mare grija! Din fericire eu unul am scapat desi tractorelu a vazut destule ?burzti? pe nisip...
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (jjiacobuta @ May 21 2011, 08:49 PM) Buna
Am constatat pe propia piele ca solutia aleasa de proiectantii de la Mitsu pentru cuplarea 4X4
e proasta in conditiile i care masina nu vine cu un scut solid pe fata.
Masina a fost cumparata second din Bucuresti unic proprietar care a montat ulterior un scut original
pe masina Al de 5 mm.
Am aflat acum dupa ce am avut problema cu diferentialul fata ca a lovit actuatorul cre comanda
cuplarea si dupa ce l-a schimbat pe banii lui 250 EU si-a montat si scutul la Mitsu 450EU.
Eu unul pentru cei care nu au scut gros va recomand sa-l cumparati nu pe cel original ci din Otel de 3mm
la pick-up.ro sau la altii pret 5-600 RON.
De ce?
Scutul din dotare nu face doi bani.
Odata lovit actuatorul are o tija care ac tioneaza sincronul care facilitateaza cuplarea 4x4 pe diferentialul fata.
Daca tija se stramba putin in timp pot apare tensiuni la cuplare sau decuplare avand ca efect ce am patit
adica sincron defect (e din aluminiu) plus un pinion care face cuplarea intre sincron si diferential.
Cost cam 2000 ron pisele fara manopera.
Problema poate apare functie de cat de utilizata e masina si cat de tare a fost lovita intre o saptamina
si doi ani cazul meu .
Asa ca pentru cei care mai faceti offroad si nu aveti scut solid va recomand serios sa-l cumparati.
Am aflat si de la cei de la EON ca masinile lor au avut destule probleme cu diferentialul fata bineinteles
nici ale lor nu au scut solid in dotare.
Asa ca aveti grija inclusiv si la cumparare sa aflati daca puteti istoricul masinii deoarece puteti
avea o astfel de surpriza neplacuta.
Sunt curios daca a-ti mai avut si voi probleme cu difwerentialul fata.
masina asa am cumparat-o , nu am lovit-o eu deja avea scut original de la mitsu Al 5mm superOK insa deja avea buba
maine ma duc sa vad toate daunele in diferential si va tin la curent
Am constatat pe propia piele ca solutia aleasa de proiectantii de la Mitsu pentru cuplarea 4X4
e proasta in conditiile i care masina nu vine cu un scut solid pe fata.
Masina a fost cumparata second din Bucuresti unic proprietar care a montat ulterior un scut original
pe masina Al de 5 mm.
Am aflat acum dupa ce am avut problema cu diferentialul fata ca a lovit actuatorul cre comanda
cuplarea si dupa ce l-a schimbat pe banii lui 250 EU si-a montat si scutul la Mitsu 450EU.
Eu unul pentru cei care nu au scut gros va recomand sa-l cumparati nu pe cel original ci din Otel de 3mm
la pick-up.ro sau la altii pret 5-600 RON.
De ce?
Scutul din dotare nu face doi bani.
Odata lovit actuatorul are o tija care ac tioneaza sincronul care facilitateaza cuplarea 4x4 pe diferentialul fata.
Daca tija se stramba putin in timp pot apare tensiuni la cuplare sau decuplare avand ca efect ce am patit
adica sincron defect (e din aluminiu) plus un pinion care face cuplarea intre sincron si diferential.
Cost cam 2000 ron pisele fara manopera.
Problema poate apare functie de cat de utilizata e masina si cat de tare a fost lovita intre o saptamina
si doi ani cazul meu .
Asa ca pentru cei care mai faceti offroad si nu aveti scut solid va recomand serios sa-l cumparati.
Am aflat si de la cei de la EON ca masinile lor au avut destule probleme cu diferentialul fata bineinteles
nici ale lor nu au scut solid in dotare.
Asa ca aveti grija inclusiv si la cumparare sa aflati daca puteti istoricul masinii deoarece puteti
avea o astfel de surpriza neplacuta.
Sunt curios daca a-ti mai avut si voi probleme cu difwerentialul fata.
masina asa am cumparat-o , nu am lovit-o eu deja avea scut original de la mitsu Al 5mm superOK insa deja avea buba
maine ma duc sa vad toate daunele in diferential si va tin la curent
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Acum o saptamina am desfacut diferentialul fata.
In interior nimic uzat sau rupt.
Totul boboc , cei de la Mitsu au zis ca incep cu ce e mai simplu desi le-am explicat
primul simpton a fost ca maneta de selectie de la cutia de transfer avea un joc ciudat.
Deci problema nu era din diferential ci din cutia de transfer .
Pe busonul de ulei al cutiei de transfer am gasit o bucatica mica de metal.
Astazi am desfacut cutia de transfer.
Singura problema gasita este o uzura pe sincronul de selectie 2D/4WD si pe pinion aferent.
Maine desfacem sincronul sa aprofundam problema.
Problema era ca la trecerea pe 4H masina parca mergea pe macadan si din cand in cand parca trecea peste o piatra.
Concluzia ar fi ca sincronul din cutia de transfer nu isi face treaba.
In interior nimic uzat sau rupt.
Totul boboc , cei de la Mitsu au zis ca incep cu ce e mai simplu desi le-am explicat
primul simpton a fost ca maneta de selectie de la cutia de transfer avea un joc ciudat.
Deci problema nu era din diferential ci din cutia de transfer .
Pe busonul de ulei al cutiei de transfer am gasit o bucatica mica de metal.
Astazi am desfacut cutia de transfer.
Singura problema gasita este o uzura pe sincronul de selectie 2D/4WD si pe pinion aferent.
Maine desfacem sincronul sa aprofundam problema.
Problema era ca la trecerea pe 4H masina parca mergea pe macadan si din cand in cand parca trecea peste o piatra.
Concluzia ar fi ca sincronul din cutia de transfer nu isi face treaba.
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
QUOTE (Klez @ Jun 2 2011, 11:38 AM) Sa verifici si lantul de transmisie sa nu fie mai lung. Daca e, atunci aluneca pe pinioane.
Salut,
Am rezolvat masina.
Lantul si 98% din componentele cutiei de transfer au fost OK.
Am avut doar un inel din sincron defect care costa 500 RON, insa pentru a benficia de garantie cia 2 ani
la lucrare si piese am schimbat un kit care cuprinde 6 piese si costa 2200 RON.
Acum iese imediat din 4x4 si merge perfect.
Fiind vorba de diferential va comunic si o problema care poate apare pe toate easy select si masinile arabesti.
Daca exista o diferenta mare de uzura intre cauciucurile fata si spate poate apare o diferenta de peste 3 cm
pe circumferinta rotii si aceasta diferenta suprasolicita diferentialul central si cutia mai ales la schimbari pe 4x4 sau invers la viteze mai mari de 30km/ora.
Daca exista vascocuplaj atunci acesta problema va suprasolicita doar vascocuplajul.
Nu subestimati nici cei cu superselect aceasta problema, au existat vascocuplaje omorate pe aceasta tema
aproape topite.
Deci schimbati cauciucurile intre ele fata-spate la fiecare revizie pentru uzura uniforma.
Salut,
Am rezolvat masina.
Lantul si 98% din componentele cutiei de transfer au fost OK.
Am avut doar un inel din sincron defect care costa 500 RON, insa pentru a benficia de garantie cia 2 ani
la lucrare si piese am schimbat un kit care cuprinde 6 piese si costa 2200 RON.
Acum iese imediat din 4x4 si merge perfect.
Fiind vorba de diferential va comunic si o problema care poate apare pe toate easy select si masinile arabesti.
Daca exista o diferenta mare de uzura intre cauciucurile fata si spate poate apare o diferenta de peste 3 cm
pe circumferinta rotii si aceasta diferenta suprasolicita diferentialul central si cutia mai ales la schimbari pe 4x4 sau invers la viteze mai mari de 30km/ora.
Daca exista vascocuplaj atunci acesta problema va suprasolicita doar vascocuplajul.
Nu subestimati nici cei cu superselect aceasta problema, au existat vascocuplaje omorate pe aceasta tema
aproape topite.
Deci schimbati cauciucurile intre ele fata-spate la fiecare revizie pentru uzura uniforma.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori