Transmisie Fata
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Salut,
Va prezint o problema de transmisie fata aparuta la L200 cu transmisie easy-select.
Am trecut o treapta de 20cm in oras pe 4H cu rotile bracate 80%.
Rezultatul dupa ce am trecut peste treapta masina a iesit greu de pe 4H pe 4L si a ramas cu
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata.
La verificare am gasit burduf planetara dreapta interior usor fisurat inauntru vaselina ioc.
Pe elevator totul e OK cupleaza - decupleaza, in sarcina pe sosea trepideaza pe 4x4
are un zgomot pe dreapta .
Concluzia cap planetara interior dreapta bulit.
Sper sa nu fie si alceva .
Pret cap planetara 1100 RON
Asa ca verificati burdufele foarte atent. Eu le-am verificat cu doua saptamini inainte de eveniment
si pareau OK intregi si fara urme de vaselina.
A mai avut cineva problema asta?
Va prezint o problema de transmisie fata aparuta la L200 cu transmisie easy-select.
Am trecut o treapta de 20cm in oras pe 4H cu rotile bracate 80%.
Rezultatul dupa ce am trecut peste treapta masina a iesit greu de pe 4H pe 4L si a ramas cu
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata.
La verificare am gasit burduf planetara dreapta interior usor fisurat inauntru vaselina ioc.
Pe elevator totul e OK cupleaza - decupleaza, in sarcina pe sosea trepideaza pe 4x4
are un zgomot pe dreapta .
Concluzia cap planetara interior dreapta bulit.
Sper sa nu fie si alceva .
Pret cap planetara 1100 RON
Asa ca verificati burdufele foarte atent. Eu le-am verificat cu doua saptamini inainte de eveniment
si pareau OK intregi si fara urme de vaselina.
A mai avut cineva problema asta?
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Sincer ..nu,dar e bine de stiut daca urcarea treptei era pe beton sau pe macadam.Stim cu totii tendinta de torsionare a planetarelor pe asfalt ,mai ales cind sant virate,....oricum multumim pentru avertizare...maine ii fac o verificare la burdufe-ala consider ca a fost si motivul principal la ceea ce ai patit...vds
"Rezultatul dupa ce am trecut peste treapta masina a iesit greu de pe 4H pe 4L si a ramas cu
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata"
Nu e clar, erai pe asfalt si ai trecut din 4H pe 4L?
In alta ordine de idei, ai cumva masina din Germania, e cumva masina fabricata pentru Emirate?
La anumite loturi de masini pentru Emirate, in fabrica au gresit montajul planetarelor fata si la Easy Select si au pus planetare de Super Select, care sunt cu 1,5 cm mai scurte. La viraje,denivelari, planetarele fiind mai scurte, ies din tripoda...
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata"
Nu e clar, erai pe asfalt si ai trecut din 4H pe 4L?
In alta ordine de idei, ai cumva masina din Germania, e cumva masina fabricata pentru Emirate?
La anumite loturi de masini pentru Emirate, in fabrica au gresit montajul planetarelor fata si la Easy Select si au pus planetare de Super Select, care sunt cu 1,5 cm mai scurte. La viraje,denivelari, planetarele fiind mai scurte, ies din tripoda...
QUOTE (jjiacobuta @ Apr 17 2011, 05:32 PM) Salut,
Va prezint o problema de transmisie fata aparuta la L200 cu transmisie easy-select.
Am trecut o treapta de 20cm in oras pe 4H cu rotile bracate 80%.
Rezultatul dupa ce am trecut peste treapta masina a iesit greu de pe 4H pe 4L si a ramas cu
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata.
La verificare am gasit burduf planetara dreapta interior usor fisurat inauntru vaselina ioc.
Pe elevator totul e OK cupleaza - decupleaza, in sarcina pe sosea trepideaza pe 4x4
are un zgomot pe dreapta .
Concluzia cap planetara interior dreapta bulit.
Sper sa nu fie si alceva .
Pret cap planetara 1100 RON
Asa ca verificati burdufele foarte atent. Eu le-am verificat cu doua saptamini inainte de eveniment
si pareau OK intregi si fara urme de vaselina.
A mai avut cineva problema asta?
Eu am mici urme de vaselina pe burduf stg fata ,m-am interesat la reprezentanta in Bucuresti cat costa un burduf planetara stga fata exterior, cu tot cu reducerea de 10% la piese si 26,66 la manopera pt ca am card de fidelitate la ei costa asa : 304-lei burduful ,200 -lei montajul.....in aceste conditii vroiam sa intreb daca are cineva habar,cat costa trasportul din anglia pana la noi poate ati mai comandat ca am gasit la ei burduf cu 7 lire adica 32 lei ,fata de 304 ai lor ....te doare mintea cu astia platesti de 10 ori pretul de afara pe o piesa ....
Va prezint o problema de transmisie fata aparuta la L200 cu transmisie easy-select.
Am trecut o treapta de 20cm in oras pe 4H cu rotile bracate 80%.
Rezultatul dupa ce am trecut peste treapta masina a iesit greu de pe 4H pe 4L si a ramas cu
o trepidatie cand e pe 4X4 din partea dreapata.
La verificare am gasit burduf planetara dreapta interior usor fisurat inauntru vaselina ioc.
Pe elevator totul e OK cupleaza - decupleaza, in sarcina pe sosea trepideaza pe 4x4
are un zgomot pe dreapta .
Concluzia cap planetara interior dreapta bulit.
Sper sa nu fie si alceva .
Pret cap planetara 1100 RON
Asa ca verificati burdufele foarte atent. Eu le-am verificat cu doua saptamini inainte de eveniment
si pareau OK intregi si fara urme de vaselina.
A mai avut cineva problema asta?
Eu am mici urme de vaselina pe burduf stg fata ,m-am interesat la reprezentanta in Bucuresti cat costa un burduf planetara stga fata exterior, cu tot cu reducerea de 10% la piese si 26,66 la manopera pt ca am card de fidelitate la ei costa asa : 304-lei burduful ,200 -lei montajul.....in aceste conditii vroiam sa intreb daca are cineva habar,cat costa trasportul din anglia pana la noi poate ati mai comandat ca am gasit la ei burduf cu 7 lire adica 32 lei ,fata de 304 ai lor ....te doare mintea cu astia platesti de 10 ori pretul de afara pe o piesa ....
Imi permit sa profit de topicul deja creat pe tema transmisiei si sa spun ca si eu am o problema, in sensul ca la planetarele spate, toate 4 burdufurile imi arunca stropi de vaselina afara pe langa colierele mari, dar numai daca merg tare, peste 100km/h. Si eu am intrebat la magazin de japoneze in Italia si toate 4 costa pe original 360 euro fara TVA. In schimb in Romania am gasit cam cu 20 lei/buc.
Ce vroiam eu sa intreb de fapt: sunt coliere speciale, sau pot pune orice colier mai zdravan (de metal sau plastic), pentru ca as incerca intai sa schimb colierele si daca nu tine sa pun burdufuri noi?
Ce vroiam eu sa intreb de fapt: sunt coliere speciale, sau pot pune orice colier mai zdravan (de metal sau plastic), pentru ca as incerca intai sa schimb colierele si daca nu tine sa pun burdufuri noi?
- DarkDaemon
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
- Contact:
buna tavi
sunt mai nou proprietar de mitsu...dar vechi sofer cu multe patanii, asa ca din umila mea experienta indraznesc sa ofer un sfat: burduful daca nu e fisurat sau gaurit nu are rost sa te gandesti sa schimbi...caci vorba legii lui murphy (nu umbla la ce functioneaza), asa ca incearca sa vezi de ce cedeaza colierele la viteza specificata. Clar la coliere trebuie sa te gandesti caci eu acuma am schimbat la mitsu la mine burduful de pe fata stanga interior ca era fisurat si mi-a venit in set cu colierul aferent... desigur ca era original si colierul si burduful. In acceleratie cand actioneaza fortele centrifuge si centripete e posibil sa cedeze un pic colierul si pe langa el sa se prelinga vaselina..dar asta din cauza ca metalul din care e confectionat colierul s-a intins si prin simpla lui strangere nu isi face treaba.
Sper din inima sa iti fie de folos experienta mea
sunt mai nou proprietar de mitsu...dar vechi sofer cu multe patanii, asa ca din umila mea experienta indraznesc sa ofer un sfat: burduful daca nu e fisurat sau gaurit nu are rost sa te gandesti sa schimbi...caci vorba legii lui murphy (nu umbla la ce functioneaza), asa ca incearca sa vezi de ce cedeaza colierele la viteza specificata. Clar la coliere trebuie sa te gandesti caci eu acuma am schimbat la mitsu la mine burduful de pe fata stanga interior ca era fisurat si mi-a venit in set cu colierul aferent... desigur ca era original si colierul si burduful. In acceleratie cand actioneaza fortele centrifuge si centripete e posibil sa cedeze un pic colierul si pe langa el sa se prelinga vaselina..dar asta din cauza ca metalul din care e confectionat colierul s-a intins si prin simpla lui strangere nu isi face treaba.
Sper din inima sa iti fie de folos experienta mea
Multumesc de raspuns. Sincer nici eu nu am de gand sa schimb burdufurile, pentru ca le-am controlat si sunt inca bune, si cu siguranta mai bune si mai "precise" decat altele no name de 20 lei/bucata! O sa incerc sa schimb colierele, eventual cu coliere de plastic (fasete) mari si de calitate, de-alea care permit sa le si desfaci fara sa le tai. Bineinteles o sa ma sfatuiesc si cu mecanicul meu, si cu siguranta vom mai adauga si vaselina. O sa incerc sa fac asta saptamana viitoare daca e posibil.
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 44 vizitatori