Foi Arc L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Mar Apr 05, 2011 12:31 am

Nasol... Sper sa gasesti o solutie buna si ieftina (de obicei se gaseste).
Si daca si asa schimbi foile, incearca treaba aia cu tamponul mai mare si ai sa vezi ca te tin foile mai mult decat trebuie.
Apropo de "vds", am fost duminica pana la bucuresti si inapoi pana pe la bacau ma batut vantu din fata stanga (ora 11) de ma rupt. La 120 kmh nu puteam sa tin masina sa mearga drept mai mult de 200-300 metri. Pai daca eram cu pajerachele meu, cred ca mergeam pe rotile din dreapta pana acasa la cat de cub e al meu :. Deci da, VDS

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Apr 05, 2011 10:28 am

Deci ai vazut ca urarea mea nu are tenta ironica,e pornita din realitate.......sa revenim...azi vad daca e nevoie de largit gaura la centru bulon la o freza....nu stiu cat am la cele ale mele...am gasit 2 foi de pe un peugot utilitara de 1.5 tone si pe st si pe dr...sa vad...vds

150 ron amandoua

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Apr 05, 2011 4:01 pm

scuze 3.5 tone

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Vin Apr 08, 2011 4:31 pm

Operatia reusita....nu a mai fost nevoie de largit gaura la centru bulon,dar am mai decupat din foi fara probleme.Am pus foi de 10 mm grosime, in loc de 5mm cat erau cele originale si de 80mm latime,in loc de 70mm originale....nu am gasit mai mici nicaieri.Spatiala s-a mai ridicat putin,cu 5cm,fata de cum era cu cele doua arcuri rupte,si e putin mai naravasa la hopuri...topaie,dar o rezolv cu presiunea din anvelope....important e ca nu mai am probleme cu caratul greutatilor si grija ca rup arcurile.Acum ma gindesc la amortizoare daca au ceva de suferit...nu stiu,o sa vad in timp...deci solutii se gasesc,asa cum ai zis si tu Klez,trebuie sa perseveram.De aia avea balansul ala dubios masina mea,domnu Klez,cind ai zis de amortizoare ca-s pe duca...acum sta teapana-parca prea teapana...o sa vedem in timp...vds.

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Sâm Apr 09, 2011 9:26 pm

poate cam teapan !!!!!!

la a mea daca mergi pe drum rau "iti rupe ficatii !!!!!!!"

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Apr 10, 2011 11:21 am

Ai pus si tu ceva foi?Eu ma duc luni sau marti sa pun 1tona pe ea sa vad cum se comporta pe sosea si la balansuri.....testul suprem zic eu....sa vad daca mai e nevoie de ceva mici retusuri pe la bride sau pe unde freaca.Ieri am vazut la o Toyota ca foile sint de cel putin 8mm grosime(din ochi),primele doua de sus in jos iar ultimele 3 de 10-11mm,,...de ce oare nu sau gandit si ai nostri la asta ?....asta e...vds

Avatar utilizator
dchiper
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iul 07, 2009 9:57 pm

Mesaj de dchiper » Dum Apr 10, 2011 12:25 pm

eu am pus ceva aduse din germania mi-a ridicat masina aproximativ 40 cm. am pus 1 tona si merge ffff bine. dar ma scutura cand este goala de "imi rupe ficatii" fiica mea zice ca merge cu "capra " cand vine cu mine in masina. primele 4 foi sunt de 7,5 mm ultimele 2 sunt de 12 mm grosime. cand le-am pus a trebuit sa modific toate bridele le-am marit cu 4 cm fata de cele originale

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Apr 11, 2011 10:57 am

La mine zic ca sint cu tractorul.......oare e bine ca am decupat din foi?!......o sa vad ce se intampla....vds

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Lun Apr 11, 2011 6:20 pm

Nu neglijati aceste zdruncinaturi la gol.
Caroseria , sasiul si in general toate elementele rigide sunt supuse unor eforturi de imbatranire accelerata si apar elemente care se pur si simplu se reteaza in timp.
Primul element care "sufera" in cazul asta e amortizorul care va ceda primul.
Masinile au calculate amplitudinile si frecventele de vibratii asa incat sa nu se "descompuna" caroseria.
Cele mai periculoase sunt acele frecvente de rezonanta care practic rup masina.

Avatar utilizator
Mateo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 27, 2009 3:05 pm

Mesaj de Mateo » Lun Apr 11, 2011 9:59 pm


asa o fi?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori