Problema L 200 Cuplat 4x4?!?!
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
- jjiacobuta
- EVO I
- Mesaje: 2
- Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
- Localitate: Iasi
Cred ca e mult prea complicat. E foarte mult de munca . Iti lipseste si computerul pt ca e obicei pe superselect ai si controlul tractiunii .O sa coste mult .
Referitor la comentarii pe modelele fara superselect e foarte pregnant fenomenul. La superselect la 4H ai vascocuplaj fenomenul este atenuat deoarece vascocuplajul permite rotirea diferentialelor cu viteze un pic diferite . Si pe 4L sau 4HHLc si 4HLLc se manifesta fenomenul insa deoarece ai reductor nu mai ai aceiasi senzatie insa frecarile ramin aceleasi . Daca nu ai superselect nu e indicat sa mergi cu 4x4 pe teren uscat fortezi diferentialul central .
De ce pe Mitsu e mai pregnant mai tare poate decat la celelalte modele pt ca limitatoarele de la directie pe fata permit un unghi mai mare de rotire a rotilor . Cu cat e mai mare unghiul cu atat frecarea se mareste . Am mers is pe Land Rover si pe Nissan e aceiasi problema insa mai putin pregnanta insa unghiul maxim din directie e mai mic , odata cu el creste raza de bracare asta chiar daca rotile sunt oricum mai pe spate la toate celelalte model vs L200 .
Fenomenul nu are treaba cu uleiuldin dif . Deasemenea va recomand sa folositi aditivi Metabond . Sunt foarte eficienti si micsoreaza frecarile .
Referitor la Mazda ca se invart toate rotile , e fals se invart diferentialele spate fata cu aceiasi viteza . Nu ai diferential central blocat . E tractiune ca de tractor la fel ca easy select la L200 . Deci daca patineaza o roata fata sau spate trage doar pe diagonala care nu patineaza. E specific tuturor 4x4 excludem Mitsu Amarok si noile Toyota care combina electronic blocarea dif spate cu 4x4 si obtin o tractiune pe 3 roti controlata electronic. Singurele masina la care trag toate 4 roti simultan sunt L200 si Amarok . De asta la superselect ai 4 pozitii . Pe 4HHLc ai dif central blocat si ai 50/50 putere pe punti . 67% putere e pe dif spate la 4H.
Deci tu cu easy select nu trebuie sa mergi pe drum cu aderenta maxima pe 4x4 decat in general drept . Bracarile forteaza planetare dif central etc .
Tot ce am spus e valabil masinile care au si 4L . Cele cu 4x4 permanent nu intra in discutie , toate au vascuplaj .
In cazul tau ar trebui mai degraba sa gasesti sa montezi macar LSD pe spate . Diferentialul blocabil fata e o solutie utilizabila doar daca mergi drept pe 4L si vrei sa iesi din noroi . Tu normal ai dif spate blocabil electric .
Referitor la comentarii pe modelele fara superselect e foarte pregnant fenomenul. La superselect la 4H ai vascocuplaj fenomenul este atenuat deoarece vascocuplajul permite rotirea diferentialelor cu viteze un pic diferite . Si pe 4L sau 4HHLc si 4HLLc se manifesta fenomenul insa deoarece ai reductor nu mai ai aceiasi senzatie insa frecarile ramin aceleasi . Daca nu ai superselect nu e indicat sa mergi cu 4x4 pe teren uscat fortezi diferentialul central .
De ce pe Mitsu e mai pregnant mai tare poate decat la celelalte modele pt ca limitatoarele de la directie pe fata permit un unghi mai mare de rotire a rotilor . Cu cat e mai mare unghiul cu atat frecarea se mareste . Am mers is pe Land Rover si pe Nissan e aceiasi problema insa mai putin pregnanta insa unghiul maxim din directie e mai mic , odata cu el creste raza de bracare asta chiar daca rotile sunt oricum mai pe spate la toate celelalte model vs L200 .
Fenomenul nu are treaba cu uleiuldin dif . Deasemenea va recomand sa folositi aditivi Metabond . Sunt foarte eficienti si micsoreaza frecarile .
Referitor la Mazda ca se invart toate rotile , e fals se invart diferentialele spate fata cu aceiasi viteza . Nu ai diferential central blocat . E tractiune ca de tractor la fel ca easy select la L200 . Deci daca patineaza o roata fata sau spate trage doar pe diagonala care nu patineaza. E specific tuturor 4x4 excludem Mitsu Amarok si noile Toyota care combina electronic blocarea dif spate cu 4x4 si obtin o tractiune pe 3 roti controlata electronic. Singurele masina la care trag toate 4 roti simultan sunt L200 si Amarok . De asta la superselect ai 4 pozitii . Pe 4HHLc ai dif central blocat si ai 50/50 putere pe punti . 67% putere e pe dif spate la 4H.
Deci tu cu easy select nu trebuie sa mergi pe drum cu aderenta maxima pe 4x4 decat in general drept . Bracarile forteaza planetare dif central etc .
Tot ce am spus e valabil masinile care au si 4L . Cele cu 4x4 permanent nu intra in discutie , toate au vascuplaj .
In cazul tau ar trebui mai degraba sa gasesti sa montezi macar LSD pe spate . Diferentialul blocabil fata e o solutie utilizabila doar daca mergi drept pe 4L si vrei sa iesi din noroi . Tu normal ai dif spate blocabil electric .
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori