Pagina 1 din 2

Scris: Joi Oct 07, 2010 11:40 pm
de MMM 71`
Salutare tuturor , am frunzarit forumul dar nu am gasit asa ceva ...a murit motorul in mers , fara nici un avertisment , fara sa se aprinda ceva la bord !
Am fost pe la 2-3 mecanici , pe diagnoza nu apare nici o eroare , cica ar putea fi pompa de injectie, sau sarita de la punct distributia....care a fost schimbata acum cca. 20 mii km ! masina are acum 375000 , motorul 2500 cm si 85 kw , an 2005 ! maine sper sa desfac sa vad daca e distributia si sa masor presiunea care o baga pompa ...in rest nu stiu ce sa zic , ce parere aveti ? Stiti pe cineva in zona NT-BC-IS care sa aiba un tester performant pt acest model ? revin cu amanunte ...

Scris: Vin Oct 08, 2010 10:14 am
de alexutzu
Ar putea fi in primul rand filtrul de motorina. Daca este ok verifica sa nu cumva sa fie ceva mizerie pe circuit(conducte motorina) din rezervor catre motor.
Si doi - ar putea fi clapeta de acceleratie. Desfa si vezi sa nu aiba depuneri (problema des inalnita la posesorii de MINI).

Scris: Vin Oct 08, 2010 10:50 am
de balishag
din 2005 si are 375 mii km? uau.

Scris: Vin Oct 08, 2010 1:06 pm
de cipcirip
Ti sa intamplat de multe ori? Din ce stiu daca este sarita distributia nu ar trece acceleratia de 3000 rotatii. Nu sunt sigur. Mie mi sa intamplat sa am probleme la pedala de acceleratie si asta se manifesta prin turarea aiurea la relanti (mica intr-adevar) a motorului. Toata lumea spunea ca este pompa de injectie (la fel si tester-ul). Motivele pot fi multe - aer fals pe alimentare, motorina proasta.... Incearca si la filtru de motorina sa pompezi. Vezi daca e aer pe retea.

Scris: Vin Oct 08, 2010 2:10 pm
de danielNEC
Verifica si bornele la baterie sa fie bine prinse.

Scris: Vin Oct 08, 2010 6:33 pm
de Tavi
Ai ceva noutati? Ai facut ceva verificari? Daca ramaneai fara curent ti-ai fi dat seama, ar fi inceput sa semnalizeze luminile la bord ca pomul de iarna, si nu se oprea in mers, oricum.

Scris: Lun Oct 11, 2010 6:52 pm
de apetreicatalin67
Si eu am patit la fel miercuri,joi si vineri dimineata.Dupa ce se incalzeste motorul nu mai face nimic,...la mine mergea in relanti cu 400 rot,nu trepida,dar nu se accelera.Am stat in relantiu 4min.....nu se oprea motorul deloc.Am oprit motorul si dupa 10 sec aprox.,am pornit fara probleme si am mers toata ziua fara simtomele de mai sus.Dimineata stau putin sa incalzesc motorul si apoi plec,...si pt mine e ceva curios....merge bine si apoi brusc nu se mai accelereaza.La mine s-a suprapus si cu operatiunea de aditivare a motorinei cu Metabond,......oricum,voi face o curatire a AGR-ului si a altor ansamble care sant supuse calaminarii,voi shimba din nou f.de motorina si voi vedea......pe tester am pus-o si eu....nimic problem....mai vb...vds

Scris: Lun Oct 11, 2010 7:20 pm
de cipcirip
Din punctul meu de vedere faceti o greseala cand bagati tot felul de porcarii in motorina.

Scris: Mar Oct 12, 2010 3:14 pm
de apetreicatalin67
Metabond megasel este un aditiv recomandat de Mitsu.....cel original cu capacul rosu.....oricum respect punctul tau de vedere,si ignor usoara ta ironie...Ma voi duce joi la bc sa fac o noua diagnoza sa vad ce amprenta au lasat in calculator acele opriri....va tin la curent....vds

Scris: Mie Oct 13, 2010 8:40 pm
de MMM 71`
Salut...abia azi am reusit sa prind liber mecanicul si am desfacut-o sa vedem ce are ...deci s-a rupt cureaua mica de sub cea de distributie din cauza unuia din arborii balansieri , cei de echilibrare ca sunt 2 unul stg jos si unul dr sus ! Am postat pe fuga ca era tarziu si nu am apucat sa va prezint istoricul masinii, care a inceput sa-mi faca probleme dupa ce am schimbat distributia la 360 mii si mi-au rupt surubul de la fulia mare de pe arborele cotit , au gaurit sa scoata ce a ramas acolo si normal ca la montaj a ramas o bataie a fuliei care fusese fortata cand au tras sa desfaca surubul, ea avand amortizorul de cauciuc dintre cele doua parti din care e compusa !!
Apoi in decurs de 10-12mii din cauza acestei batai a fuliei aceasta a jucat pe canalul penei ajungand sa bata ,de spuneau toti ca e un ax balansier rupt sau cam asa ceva insa era din cauza cititorului de turatie care e sub acea fulie si dadea diferenta in injectie.el fiind declat ca si fulia din cauza canalului de pana care avea cand am desfacut-o cam 2,5 cm in loc de 0,5 ! La demontat iar s-a rupt surubul si iar a trebuit gaurit....
Am schimbat fulia , cititorul de turatie ,surub din nou...mergea totul bine dar dupa doua zile ,cam 500 km , s-a rupt axul balasier de dr sus exact de la lagarul din fata si mi-a aruncat uleiul, s-a aprins becul rosu , noroc ca eram la vale si mergeam incet la relanti , l-am oprit si iar desfacut , schimbat axul si cureaua mica !
Acum cred ca tocmai din cauza acelui ax , s-a rupt creaua mica si a fost prinsa de cea de distributie care a fost decalata cu 7 dinti , asa ca mi-a rupt 4 culbutori....
Acum astept culbutorii care ajung luni si sper sa vad si ce e cu axul ala , care si-a facut un pic de joc axial...poate trebuie schimbat ceva un lagar , facut o bucsa de bronz...cam asa ceva , cred ca e solutia...cu toate ca mecanicul zice ca merge si fara sa mai pun cureaua mica pe cele doua axe balansiere ...am sa incerc sa il pornesc asa dupa ce v-a monta culbutori sa vedem cum merge , daca nu sare de pa masina ...
va tin la curent...
oricum sa stiti ca e o problema des intalnita la modelul asta dupa 3-400 mii km, poate si mai repede , depinde de felul cum a fost servisata ...
bafta !!