Pagina 5 din 9

Scris: Joi Mai 01, 2008 10:21 pm
de cristian_sen
QUOTE (gnok)am inteles ca l200 au probleme de rezistenta a sasiului in conditii de off road moderat ...

Tocmai ca eu am inteles ca sasiul este unul de exceptie,primul din lume fabricat prin hidroformare,cu 25% mai rigid decat al vechii generatii...ti-as multumi daca ne-ai spune concret unde ai auzit (sau citit) informatia,asa este frumos! Nu-s fan inrait al acestei masini sa fie clar, dar trebuie sa recunosc ca se comporta mai bine decat multe nume cu pedigree,asta pentru o utilizare corecta si responsabila ...iar pentru multe drumuri offroad moderat cu viteza maricica nu de sasiu trebuie sa-ti faci griji ci de bucsaraie,asta a fost mereu marele cosmar al romanilor :wink:
Dupa vreo 2 luni despartiti mi-am scos tailandeza la o plimbare pe plaja si ne-a placut tare mult :

[img][IMG]http://img120.imageshack.us/img120/4765 ... nj5.th.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://img329.imageshack.us/img329/6765 ... hl1.th.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://img373.imageshack.us/img373/9800 ... zn6.th.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://img386.imageshack.us/img386/3562 ... ze5.th.jpg[/img][/img]

[img][IMG]http://img373.imageshack.us/img373/7042 ... hv4.th.jpg[/img][/img]

Scris: Vin Mai 02, 2008 3:29 pm
de Oroles
:oops: Si a mea zice "Vreau la mareeeee...!" :cry: :cry: :cry:

Scris: Joi Mai 15, 2008 5:04 pm
de Oroles
Din noiembrie 2008 sunt fericitul posesor al unui Mitsubishi L200.Eu, uneori, mai trebuie sa transport o scara de aluminiu de 4m si alte profile de astfel de lungimi. Cum mi s-a parut firesc am cerut o solutie la reprezentanta din Iasi. Dupa indelungi parlamentari si discutii s-a sunat si la Bucuresti, absolut toti agentii dvs. mi-au sugerat pe diverse tonuri niste bare transversale ca fiind singurele modalitati de prindere pe cupola L200. In afara de faptul ca sunt inestetice, dupa parerea mea, am avut astfel de bare pe o alta masina de teren si dadeam cu capul in sistemul de prindere de pe stalpul portierei mai tot timpul, ca atare am sugerat solutia gen Nissan Navara cu bare longitudinale si abia apoi bare transversale, fiind altfel pozitionate probabil ca nu mai ajung la acele margini "contondente". Raspunsul reprezentantilor dvs. a fost invariabil "nu se poate... nu exista asa ceva pt. L200"???
Din nefericire eu am idei putine si fixe am gasit astfel de bare dupa ceva cautari va trimit atasat o fotografie cu un L200 dotat astfel, probabil ca le voi comanda si eu.
Intrebare: cand vor reusi unii romani sa-si "asculte" clientii, sa "auda" ce vor clientii nu ce au ei pe stoc si incearca sa le "bage pe gat" clientilor?
Aceeasi intrebare am trimis-o si mai departe,asa de curiozitate.
Cu stima,
Eugen Lemne

Scris: Sâm Mai 17, 2008 12:30 am
de cristian_sen
QUOTE (Oroles)Intrebare: cand vor reusi unii romani sa-si "asculte" clientii, sa "auda" ce vor clientii nu ce au ei pe stoc si incearca sa le "bage pe gat" clientilor?
Felicitari pentru achizitie,multe milioane de km fara incidente! Raspunsul la intrebarea ta: NICIODATA in timpul vietii noastre,nu-s decat niste talhari cu acte in regula ,iar angajatii niste incapabili plictisiti...du-te si fa-ti cumparaturile in UE ,nu ar trebui sa ai probleme ,in definitiv in timp ai calatorit deja :"Din noiembrie 2008 sunt fericitul posesor al unui Mitsubishi L200" :-D
Dupa ce le montezi pune si poze detaliate cu barele alea ,in special sistemul de prindere....arata tare bine si mi-ar place si mie asa ceva

Scris: Mie Mai 28, 2008 4:04 am
de gnok
felicitari pentru masina ...dar un mare dar ...sasiul de l 200 e prea pui pentru greutatea reala a masinii...si aici vb de king cab + bena, in regim forestier nu tine prea mult ...daca e noua ...fa cumva si fai un ranforsaj la sasiu ...crede-ma ca am preteni la electrica in cateva judete si se plang de sasiu l200...e pacat de asa masina sa ii belesti sasiul , la lungimea ei nul mai scoti drept never ever,( e sensibil la lovituri in jumatatea ampatamentului), si nu ca se indoaie ...caseaza.)..respecte

apropo ..nu e o regula ...dar sa intamplat ...

Scris: Joi Iul 03, 2008 3:45 pm
de DeBogdan
Nu este un sfat prea intelept... poate ca asta este rolul lui sa se indoaie chiar acolo....

Acum hai sa vorbim de sensibilitate: ca inseamna masina incarcata: in mod normal ar trebui sa pui pe ea cam maxim 1000 kg, asta in functie de configuratie si dotari.
Ori, daca tu ai 4-5 persoane, si mai pui suplimentar un hardtop, scari si scule care sa depaseasca masa totala de 2850 kg, atunci se poate intampla ca sasiul sa cedeze, lucru normal pentru ca ai depasit maximul admis de catre constructor.....daca vrei sa pui mai mult de atat, atunci incearca un Unimog....sau un KRAZ, sau un KAMAZ....

Ca si astea pot.

Vedeti aici:

http://www.youtube.com/watch?v=3AYyVlHL2qs
http://www.youtube.com/watch?v=FbLft8HD ... re=related

Sau cu tancul:

http://www.youtube.com/watch?v=nBbxABjRZW8&NR=1


Scris: Sâm Iul 19, 2008 12:19 am
de BoyScout
Salutare Baieti,

Sunt nou pe forum, si tocmai un L200 ma face sa intru aici . Mai precis as vrea sa achizitionez un L200, nu stiu daca sa il cumpar nou sau sh. Dar inclin 85% spre nou. Dar mai am de invatat despre masina inainte de a o achizitiona. Ma intereseaza in special, la ce sa ma astept ca si cheltuieli normale de intretinere, sau probleme frecvente. Din pacate nu sunt foarte multe pe strazi, ceea ce e si normal, nu prea au ce cauta prin oras .. si din cauza asta nu prea gasesc aici aproape propietari care sa imi poata expune o parere obiectiva. Va spun sincer ca in competitie cu Hilux de la Toyota am ales L200, dar a ramas Navara, desi mai mult imi place "micutsul" L200 .

Asadar, ce versiune imi recomandati ? Ce costuri de intretinere ar fi la unul nou ? Ce probleme mai frecvente apar ?? ..

Va multumesc ! Drumuri bune ! (sau rele ?? :twisted: )

Scris: Mar Aug 05, 2008 4:50 pm
de DeBogdan
Eu as merge pe l200, are raza de viraj muult mai mica decat navara, e un picut mai scurt, si asta conteaza in anumite situatii. Si in plus iti poate oferi si un sistem de tractiune mai bun.
revizii iti zic posesorii.

Scris: Lun Aug 25, 2008 10:42 am
de catalinboldeanu
sall. am avut si eu un L200 din 2007 care este dauna totala acum :-D si nu am avut casco.masina s-a pus cu 2 tiruri si dupa a sarit in sant.fara victime fara airbag-uri sarite doar fata dreapta lovita cu roata rupta si sasiu indoit. nu am mai reparata pt ca reparatiile ajungeau la valoarea masinii.daca ma credeti nu a avut vreun geam spart motorul functiona. este cea mai tare masina.saptamana viitoare iau alta

Scris: Lun Aug 25, 2008 12:24 pm
de DeBogdan
Catalin,

Ma bucur ca ai scapat fara probleme. Ai avut masina buna si noroc.
In plus ma bucur ca apreciezi masina.

Data viitoare sa iei pachet complet, adica si casco.

Vezi ca ti-am trimis un MP.

Numai bine si aventuri frumoase cu noua masinuta.