L200 Varianta Americana

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Mai 31, 2010 7:14 pm

Fratilor, salutare. Nu am mai scris pe forum ptr ca m-am mutat in State, mai exact in New York.
Sper sa aveti si voi sansa sa veniti aici sa vedeti spectacolul producatorilor de masini de aici din State. Ce ni se vinde noua in Europa, in Romania, sunt garbage, in afara de L200.
Aici toate masinile sunt daca nu full option, aproape full option si au preturile din Romania la masini cu optiuni minime. Este incredibil.
Masina echivalenta lui L200 in schimb,Mitsubishi Rider, este oribila. Arata atat de urat de nu se poate.
Aici se compenseaza cu Mitsubshi Lancer si Evo. Nu vreti sa va ganditi in ce hal pot merge aceste masini. Toate masinile au numai motoare mari si f mari. Daca vezi aici o masina de 2 l e ceva ciudat. Aici toate motoarele pleaca de la 3 l in sus. Am vorbit cu reprezentanta Mitsubishi din Long Island sa fac un test drive cu noul Evo 2010 versiunea americana. Cred ca o sa cam innebunesc putin dar ma risc.
Va tin la curent.
Oricum L200 din Europa este o masina superba si poate concura lejer cu Escalade Pick-up de aici din State.
Fişiere ataşate
7S162895_1sm.jpg
7S162895_1sm.jpg (56.35 KiB) Vizualizat de 6878 ori
Image047.jpg
Image047.jpg (1.56 MiB) Vizualizat de 6831 ori
Cadillac_Escalade_EXT_2007_1024x768_wallpaper_03.jpg
Cadillac_Escalade_EXT_2007_1024x768_wallpaper_03.jpg (126.16 KiB) Vizualizat de 6878 ori

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Iun 01, 2010 8:59 am

Salut

Eu iti doresc toate cele bune si mult noroc in noua ta tara. Cred ca sunt "cateva" diferente intre Constanta si New York. Sper sa te acomodezi repede.
In legatura cu masinile vandu-te in USA, cateva cunostinte mi-au spus ca elementele de siguranta standard in Europa sunt cam optionale la voi. La multe chiar ABS-ul.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Mar Iun 01, 2010 12:21 pm

cred ca daca aici L200 are legatura cu pajero, acolo are legatura cu endevour

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Iun 01, 2010 2:14 pm

Cateva diferente?! Cand am ajuns si am vazut 6-7 sosele supraetajate si te uiti ca tufa la capsuna crede-ma ca sunt diferente. Aici totul este XXXXL. Masinile , crede-ma toate sunt full option. Mitsubishi in schimb nu sunt vazute foarte bine aici si nu stiu de ce. Ce am vazut Mitsubishi nu au fost decat Lancer si Outlander. Raider am vazut doar cateva. Am vorbit la reprezentanta Mitsubishi Long Island si cand a azuit aia de Colt isi facea cruce, nu auzise in viata ei de asa ceva. I-am trimis cateva poze cu Coltul meu si cu L200 nu ii venea aleia sa creada ce frumoase sunt si isi punea intrebarea retorica de ce nu se aduc in State aceste modele.

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Mie Iun 02, 2010 5:35 pm

Ma bag cam aiurea si offtopic dar .. nu ma pot abtine :
Dupa cum spunea cineva inaintea mea mai su .. siguranta ocupantilor masinilor este undeva pe .. hai sa spun penultimul loc in topul prioritatilor americanilor in ceea ce priveste o masina. Pe chiar ultimul loc ar fi CALITATEA ( aici ma refer doar la masinile made in USA. Mai au si oarecare probleme cu mersul oriunde altundeva decat in linie dreapta.

Motoarele or incepe ele de la 3 l dar .. cand vezi cum un "inginer" poate "stoarce" dintr-un motor de 8 l undeva pe la 300 CP ... te cam minunezi ce poate sa face un chiptuning la cei 150 CP din fabrica ai .. Coltului CZT de exemplu.

Ce e de apreciat acolo din punctul asta de vedere este ca .. au muuuuult drum frate

Daca ma insel .. te rog corecteaza-ma .

Toate cele bune!

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Iun 02, 2010 7:17 pm

Te inseli destul de mult chiar. Nu mai pune botu' la ce zice Top Gear cum ca masinile americane nu-s bune...ca nu iau curbe si ca nu franeaza si alte bla-blauri.Te asigur ca franeaza la fel de bine ca si o masina joponez-europeana de aceeasi masa. Nu-s perfecte asa-i, dar nici pe departe atat de imperfecte pe cat se zice. Pacatele lor capitale se stiu prea bine,consuma mult si-s cam mari pentru oras (chiar si la ei),au un interior nefinisat (dar numai bordul si fetele usilor pentru ca scaunele sunt din piele si comparabile la confort cu cele din casa) dar in rest sunt imbatabile la siguranta si fiabilitate/pret ceea ce este perfect pentru pragmatismul american. Ca nota personala asa adauga si personalitatea lor,nu se regaseste nicaieri la vreo masina europeana (poate doar bmw-mercedes) si in nici un caz la vreo asiatica in afara de ''vechiul'' L200. Pentru informatia ta (si a altora) uitata-te si la altceva in afara de caii putere,nu-s atat de importanti cat mai ales cuplul dezvoltat de acel motor. Altfel cum ar fi posibil sa atinga 160km/h la 2600rpm din 5.7L aspirat? Sau in a doua poza 110km/h la 2000rpm dintr-un 3.5L deasemena aspirat,adica aceeasi performante ca L200 2,5 turbo diesel pentru doar 2 litri in plus la consum per 100km,asta insemna vreo 30-40 centi la ei. Nu se cauta diesele mici pentru ca nu au rost sa se complice, ''motorinariile'' sunt rare iar mexicanii care lucreaza in service-uri inca nu stiu sa umble la ele,plus ca taxele sunt calculate altfel,mult mai corect dupa parerea mea: la cantitate de particule aruncate in aer ,nu la ''codoi'' ca in EU care avantajeaza pe fata diselul. Inca,pentru ca vor schimba foaia in urmatorii ani,benzina ia avant chiar si aici ,intrebati pe taximetristii de ce prefera benzina Zilele trecute m-a plimbat cineva cu o decapotabila prin oras si ce sa vezi ...in spatele dieselelor se simtea bine miros de fum (chiar daca nu se vedea strop la esapament) in schimb dupa benzinare aproape nimic...diselul polueaza mai mult! De altfel in US (si de la anul in Canada) diselul se vinde cu instalatie AdBlue pentru a se incadra in standardele de poluare (mai drastice decat in EU,lol) iar ABS este optional in anumite state,putine de altfel...
Chevy Tahoe ,20 mpg :

Dodge ram ,28mpg:


Garsia,sa ma iau si de viata ta...de ce nu recunosti ca ai schimbat tabara pentru Toyota ?

Avatar utilizator
Donkey
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 06, 2007 8:02 am

Mesaj de Donkey » Joi Iun 03, 2010 5:04 pm

La capitolul personalitate tind sa iti dau perfecta dreptate .
Nu pun botu' cum asa de frumos spui tu la top gear .. Intamplator stiu un baiat cu un corvette z06 si un nene cu un mustang .. cand iti spun ca mi se par la CALITATEA GENERALA a constructiei proaste .. ma refer la astea doua ( care mi se par destul de reprezentative pt muscle-car-uri ) pentru ca .. altele .. 300c-uri sau lincoln-uri .. nu am simtit cu manutele mele ce pot face.
La z06 spre exemplu .. plasticul de bord ( dupa cum spui si tu ) .. sincer .. e si sub amaratul meu de lancer classic de 1.6 la scartaieli si la modul de asamblare .. si asta in conditiile in care la ora la care am fost in masina aia .. era relativ noua ( sub 15 k km )

Poate ca asta cu siguranta asa o fi cum spui tu .. de aceea am si rugat pe oricine stie sa ma corecteze .

Pot sa spun atat ... au un stil cu totul altfel decat e vreau eu de la o masina ( presupunand ca as avea bani necesari .. pt ca nu ii am )

Apropo .. exemplul cu coltul .. uite .. ca sa vezi ca nu sunt ala obsedat de japoneze ... smart 1.5 turbo motoarele de la renault sport, astra opc .. etc etc .. Eu prefer de la un motor nu sa o calc la 0.5 rpm si sa urce la fel in toate vitezele pt ca are cuplu urias ... ci sa am experienta aia a urcatului in turatii care te provoaca . Nu stiu cum sa ma exprim altfel

P.S. - Nu prea imi plac top gear pt ca sunt mult prea plini de ei si de masinile lor britanice

Revenind la On topic - URATA masina Rider-ul ala

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Iun 03, 2010 10:23 pm

In linii mari - cum se poate ca o masina produsa in Europa la care se se adauga transportul pana in State si alte taxe export etc etc sa coste m-ai putin in America? E totusi ilogic...

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Joi Iun 03, 2010 11:07 pm

E ilogic doar pretul de vanzare in Europa, cel din SUA e mai aproape de realitate. Sau crezi ca producatorii care acum fac reduceri si de 30% la masini noi din motiv de criza vand pe pierderi? Nuuu... nici vorba. Iar de preturile din SUA la masini se profita si in Europa, deja au luat nastere firme care se ocupa de asta, aduc inapoi din SUA masini noi europene la preturi cu 20-30% mai mici chiar daca platesc vama... iar masinile sunt full option... in Italia stiu ca exista multe asemenea firme. Un exemplu luat dintr-o revista italiana: Porsche Cayene full care in Europa costa 90.000 euro, cumparat din SUA la 60.000 USD, se adauga vama si alte taxe si ajunge inapoi in Europa la maxim 70.000 euro. Si asta e doar un exemplu, in revista respectiva erau mult mai multe, si la masini mai ieftine.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Vin Iun 04, 2010 1:02 am

QUOTE (cristian_sen @ Jun 2 2010, 07:17 PM) Te inseli destul de mult chiar. Nu mai pune botu' la ce zice Top Gear cum ca masinile americane nu-s bune...ca nu iau curbe si ca nu franeaza si alte bla-blauri.Te asigur ca franeaza la fel de bine ca si o masina joponez-europeana de aceeasi masa. Nu-s perfecte asa-i, dar nici pe departe atat de imperfecte pe cat se zice. Pacatele lor capitale se stiu prea bine,consuma mult si-s cam mari pentru oras (chiar si la ei),au un interior nefinisat (dar numai bordul si fetele usilor pentru ca scaunele sunt din piele si comparabile la confort cu cele din casa) dar in rest sunt imbatabile la siguranta si fiabilitate/pret ceea ce este perfect pentru pragmatismul american. Ca nota personala asa adauga si personalitatea lor,nu se regaseste nicaieri la vreo masina europeana (poate doar bmw-mercedes) si in nici un caz la vreo asiatica in afara de ''vechiul'' L200. Pentru informatia ta (si a altora) uitata-te si la altceva in afara de caii putere,nu-s atat de importanti cat mai ales cuplul dezvoltat de acel motor. Altfel cum ar fi posibil sa atinga 160km/h la 2600rpm din 5.7L aspirat? Sau in a doua poza 110km/h la 2000rpm dintr-un 3.5L deasemena aspirat,adica aceeasi performante ca L200 2,5 turbo diesel pentru doar 2 litri in plus la consum per 100km,asta insemna vreo 30-40 centi la ei. Nu se cauta diesele mici pentru ca nu au rost sa se complice, ''motorinariile'' sunt rare iar mexicanii care lucreaza in service-uri inca nu stiu sa umble la ele,plus ca taxele sunt calculate altfel,mult mai corect dupa parerea mea: la cantitate de particule aruncate in aer ,nu la ''codoi'' ca in EU care avantajeaza pe fata diselul. Inca,pentru ca vor schimba foaia in urmatorii ani,benzina ia avant chiar si aici ,intrebati pe taximetristii de ce prefera benzina Zilele trecute m-a plimbat cineva cu o decapotabila prin oras si ce sa vezi ...in spatele dieselelor se simtea bine miros de fum (chiar daca nu se vedea strop la esapament) in schimb dupa benzinare aproape nimic...diselul polueaza mai mult! De altfel in US (si de la anul in Canada) diselul se vinde cu instalatie AdBlue pentru a se incadra in standardele de poluare (mai drastice decat in EU,lol) iar ABS este optional in anumite state,putine de altfel...
Chevy Tahoe ,20 mpg :

Dodge ram ,28mpg:


Garsia,sa ma iau si de viata ta...de ce nu recunosti ca ai schimbat tabara pentru Toyota ?
Nu am schimbat taraba ptr Toyota, nici gand ...dar masina aia Celica GT mi-a fost data de cineva de aici sa imi fac treaba , merge super. Ave o problema la radiator, am fost la un mare park auto a luat al radiator perfect de pe alta celica si l-am pus. Acum merge superbbb. Am vorbit la reprezentanta Mitsubishi in Long Island despre un EVO, ASTA ULTIMUL 2010 FULL...maica-mea cum arata. Le-am trimis poze cu Coltul meu si cu L200. Fratilor au innebunit americanii cand au vazut Coltul. Nu le venea sa creada ca Mitsu poate face o asemenea masina de oras. Erau fascinati. Parca l-au vazut pe Dumnezeu.
Mail-ul de la fata cu ce ma intereseaza pe mine :
Dear Bogdan Cristian Dumitru,

Thank you for your interest in Long Island City Mitsubishi and our 2010 Mitsubishi Lancer Evolution. The 2010 Evo starts at $33,590 and goes up to $50,000, depending on the style and options you like.

Tell me, Bogdan Cristian, what type of Evolution are you interested in? The 2010 Evolution comes in several different syles. The GSR, 5-speed manual transmission, MR 6-speed TC-SST transmission and the brand new in 2010, MR Touring with 6-speed TC-SST transmission.

Let me ask, have you had a chance to test drive the 2010 Evolution? Contact me at your earliest convenience and let me know your availability. I would like to schedule a test drive so you can become more familair with the vehicle.

You can contact me directly at 718-512-0510 Monday thru Thursday 9-8, Friday 9-7, Saturday 9-6, and Sunday 11-5.

Thanks again and I look forward to showing you how easy it is to do business with Long Island City Mitsubishi!

Long Island City Mitsubishi
Kristen J. Rojo
Customer Care/Internet Sales Representitive
718-512-0510.
Acum sa vedem


QUOTE (Tavi @ Jun 3 2010, 11:07 PM) E ilogic doar pretul de vanzare in Europa, cel din SUA e mai aproape de realitate. Sau crezi ca producatorii care acum fac reduceri si de 30% la masini noi din motiv de criza vand pe pierderi? Nuuu... nici vorba. Iar de preturile din SUA la masini se profita si in Europa, deja au luat nastere firme care se ocupa de asta, aduc inapoi din SUA masini noi europene la preturi cu 20-30% mai mici chiar daca platesc vama... iar masinile sunt full option... in Italia stiu ca exista multe asemenea firme. Un exemplu luat dintr-o revista italiana: Porsche Cayene full care in Europa costa 90.000 euro, cumparat din SUA la 60.000 USD, se adauga vama si alte taxe si ajunge inapoi in Europa la maxim 70.000 euro. Si asta e doar un exemplu, in revista respectiva erau mult mai multe, si la masini mai ieftine.
Iti zic eu o treaba si mai tare , nu multa lume stie, lainceputul verii sau sfarsitul verii prin Long Island se fac licitatii la masinile oamenilor f bogati. Daca stii unde sa te duci iti cumperi, de ex. ce si-a luat un prieten de al meu acum , un AMG 63, 2008, alb, full, 28.000 de mile la numai 26 k dolari. Ce zici de asta? Si are garantie full pana la 50 de k. Garantia include service gratuit, revizii gratuite, consumabile gratuite, cauciucuri gratuite. Cand vreodata o sa mai vedem asa ceva in Romania.
De ce m-am mai intoarce acolo ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori