Pagina 1 din 10

Scris: Mar Mai 04, 2010 11:31 pm
de crysst
la un L200 din 2008 in mers s-a auzit un poooof ca si cand am dejantat...din acel moment dupa ce am oprit masina si am repornit-o s-a aprins martorul engine in bord iar masina prezinta urmatoarele simptome:
daca o tin din ambreiaj usor reusesc sa prind 20-30 de km pe ora...daca ridic brusc piciorul de pe ambreiaj face ca si cand ar fi subturata, se ineaca, daca accelerez puternic parca patineaza ambreiajul.....am inteles de la un prieten care a patit acelasi lucru ca ar fi ceva supape pe nustiu unde de vina....
Stie cineva mai multe?

Scris: Vin Mai 21, 2010 3:18 pm
de stanic
Salut,

Eu am patit ceva asemanator ,adica masina ramanea turata pe la 2000 si nu puteam accelera mergea cu 20-30km /h .La mine problema a fost de la cipul de putere si s-a rezolvat dupa ce l-au schimbat in garantie .

Scris: Vin Mai 21, 2010 4:46 pm
de Tavi
La crysst problema a fost furtunul de turbo slabit din colier si iesit de la locul lui, daca nu fac vreo confuzie, si problema a fost deja rezolvata de mult.

Scris: Joi Feb 10, 2011 9:16 am
de orgoviciladislau
Buna ziua tuturor.

De mult nu am mai avut probleme cu masina L200/2008. Acuma am.
Poate stie cineva sa ma ajute cu un sfat. Fenomenul este urmatoarea.
1. senzorul de la 4x4 clipaceste asta stiu de ce, ca am capsula busita.
2. daca accelerez in treapta 1 brusc motorul incepe sa se hataie (usor dar suficient de enervant) si brusc se aprinde martorul de engine,
martorul de ASR si de ALUNECARE (in acelasi timp) si ma reduce la turatia de 1000 de unde nu pot sa trec mai sus.
Remediul: opresc motorul repornesc, martorul de engine ramane aprins restul dispare si totul revine la "normal"
3. peste viteza de 120km/h motorul "daraie" si daca il fortez iar se aprind toate cele de la punctul 2. Nu este foarte
placut mai ales daca esti pe autostrada sau esti in depasire.
Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina si nici o schimbare

Poate stie cineva o solutie faina inafara de service-ul autorizat.

Scris: Joi Feb 10, 2011 5:08 pm
de apetreicatalin67
am mai patit si eu exact la fel,dar dupa o curatare a egr-lui.schimb f.motorina nu mai face figuri.Bine,atunci erau-18 gsi acum sint -2 si +7g...

Scris: Joi Feb 10, 2011 6:16 pm
de orgoviciladislau
L-ai curatat tu sau l-ai dus la service. Sunt curios unde este acest EGR ca poate pot sa il curat si eu
daca nu este foarte complicat

Scris: Joi Feb 10, 2011 8:58 pm
de Klez
Dai tu o bere altadata, pe viitor

Le cureti tu manual, cu degresant, ce ai la indemana. Pe desene, este specificat atat pozitionarea lor, cat si plasarea si cuplul de strangere al suruburilor, asta daca vrei sa-l montezi de fabrica.
Nu este greu, mai aiurea e pana te inveti
Bafta !

Scris: Dum Feb 13, 2011 9:26 pm
de Tavi
Din cate vad esti din Arad. Daca acolo nu ai reprezentanta, hai la Timisoara, la Casa Auto, o pui frumos pe tester si afli care-i problema, mie mi-au luat 80 lei pentru o diagnoza. Si am avut si surpriza ca electrovalva de vacuum de la turbina sa fie mai ieftina la ei decat la un magazin de piese caruia ii eram client fidel tocmai datorita preturilor care pareau bune...

Scris: Dum Feb 13, 2011 9:53 pm
de cristian_sen
In general o diagnoza zice tot ce trebuie,daca ne dai un cod de tester te putem ajuta mai bine...
Klez ,nu te supara dar cred ca ce ai postat tu sunt vechile generatii 2.5-2.8L , pana in 2005 .Astea noi au EGR in partea dreapta a motorului ,cum il privesti din fata,si arata cam asa:

Oricum destul de greu de infundat eghereurile astea pentru ca au sistem de autocuratare,aproape dupa fiecare oprire a motorului se aude cateva secunde bune un harait-carait ritmic chiar de acolo.

Eu propun alta solutie,care a mers la mine:
1.Se scoate capacul 1 de pe motor (surubelnita in cruce sau teu pr cap de 10).
2.Se scoate furtunasul 8 ,ii zice "boost sensor vacuum hose connection" care duce la "manifold absolute pressure senzor" (fixat la randul lui pe peretele desparitor motor-cabina).
3.Apoi cu o sarma de otel de vreo 15-20 cm lungime se curata gospodareste depunerile din capul metalic care intra in motor,se poate incerca chiar si cu putin WD40 daca sedimentul e intarit bine...deasemenea se verifica integritatea intregului parcurs,saracia aia de furtunas poate fi rupta-fisurata,etc...eu unul chiar am taiat 1cm din el ca mi s-a parut ca-i prea indoit.
4.Se repeta operatiunea de cateva ori,vreo 3-4 zile nici nu mai trebuie pus capacul pe motor. Se poate merge chiar cu furtunasul scos daca va place o masina de 2 tone cu 70cp,dar tot e bine ca depunerile-s aruncate mai usor



Asta a fost parteaa usoara ,daca nu da rezultate scontate se umbla la portofel si se achizitioneaza de la Milner (sau de oriunde altundeva in afara de reprezentanta) ceea ce se cheama "suction valve injection kit" care arata asa:

Este valva care regleaza presiunea spre rampa comuna si este localizata chiar in pompa de injectie. Din cauza superbei calitati de prelucrare se colmateaza cu parafina din superba noastra motorina. NU poate fi reparata in nici un fel dar cele after market sunt deja realizate din alt material mai putin "lipicios" cu parafina...in UK s-a facut o rechemare pe aceasta tema ,la noi ii doare la basca de client dupa ce i-au luat banii. Atentie,valva aia trebuie schimbata de cineva care a mai facut treaba asta,cele 2 oringuri de cauciuc trebuie puse intr-o anumita pozitie ,daca sunt "scapate" inauntru trebuie demontata pompa apoi pusa la punct iar distributia...Piesa costa 195lire+tva lor+ transport.Se se mai adauga un set de consumabile pentru revizie si tot e mai ieftin decat numai valva la reprezentanta (1900 roni+manopera)


Pentru ultima poza se poate incerca cu un ohmetru bun (nu de ala in piata de la rusi) :
1.Disconnect the suction control valve connector.
2.Measure resistance between terminal No. 1 and No. 2
Standard value: Approximately 2.1 Ω (at 20 ?C)
3.If not within the standard value, replace the supply pump assembly. After replacing the supply pump, learn the supply pump.

Scris: Lun Feb 14, 2011 2:30 pm
de Klez
Mda, acuma am vazut ca e din 2008, eu citisem 2000. Pe de alta parte, foarte faina explicatia domnu`