Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Mie Oct 26, 2011 6:57 pm

Mda e de efect poza si filmarea. Pentru asemenea evenimente si momente deosebite merita "prajit" cate un ECU
Speram ca tu erai in submarin , nu tu erai victima pozelor

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Oct 26, 2011 11:36 pm

Un ecu nu se merita prajit nici daca in mijlocul baltii ma asteapta vecina de la doi ...pur simplu nu stiam ce fac. Si problema e ca nu era prima data cand spalam masina pe dedesubt, dar se pare ca am avt noroc...pe care nu vreau sa-l fortez in viitor (il pastrez pentru vecina) ;0

Am inteles a ar fi niste solutii-lacuri care pulverizate pe contactele descoperite ajuta destul de mult ( dar nu complet) la izolarea lor...

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Joi Oct 27, 2011 9:47 pm

Oricum senzatia ca "ceva" nu e in regula la masina ma macina. Desi masinuta merge , nu merge cum ar trebui. Acuma ma chinui sa vedem cum o rezolv. Concluzia e : atentie la umezeala ca intra in zona ECU , e mai daunatoare decat fumatul pentru copii.

Avatar utilizator
cosmin-tm
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Feb 20, 2011 3:34 am

Mesaj de cosmin-tm » Mar Ian 17, 2012 9:42 pm

am si eu o problema
am dat intr-o groapa mareeeeee asa cum sant la noi si s-a facut bordul ca si pomull de craciun
aprins martor air-bag
aprins martor abs
aprins martor esp
ce as putea sa fac????

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Ian 17, 2012 10:12 pm

In prima instanta, deconecteaza vreo 15-20 de secunde bateria si vezi daca martorii raman aprinsi dupa deconectare. Chiar daca se sting, o diagnoza to ar fi recomandata sa nu te trezesti cu surprize pe viitor.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Ian 18, 2012 5:12 pm

Nu uita sa scoti cheia din contact cand decuplezi bateria...este foarte important.

Avatar utilizator
stelica1956
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Ian 21, 2012 9:16 am

Mesaj de stelica1956 » Sâm Feb 11, 2012 2:33 pm

am un l200 model 2003 trage foarte bine dar daca trec de 3200rot/ min se aprinde martorul cu motorasul, daca opresc motorul si il repornesc acesta se stinge. supapa westgate nu isi modifica pozitia indiferent cit accelerez, iar vid nu am la iesirea din selonoizi(egrsi wastgate)

Avatar utilizator
DarkDaemon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 25, 2011 11:29 am
Contact:

Mesaj de DarkDaemon » Lun Aug 27, 2012 6:47 am

Din pacate dupa cum presimteam a trebuit sa schimb ECU-ul masinii. Pana aici nimic ciudat cata vreme cel vechi era defect. Pretul unuia nou in reprezentanta mitsu este de 1035e+tva. Cum nu dispun de atatia bani am comandat unul sh de afara. Cand am ajuns sa il montez am constatat ca degeaba schimb ECU-ul masinii , intrucat computerul nu poate fi reprogramat sa functioneze cu restul electronicii existente pe masina, asta ca urmare a deciziei ciudate a companiei mitsu. Asa ca desi ma aflam la reprezentanta mitsu din Oradea nu au reusit sa reprogrameze ECU ce a trebuit sa cumpar si restul electronicii...respectiv : immobiliserul , inelul cititor de la volan , contactul + cheia , yalele de la usi ...si nu in ultimul rand immobiliserul de pe pompa de injectie. In final am platit pe piese ....250E ...cu mult sub pretul unei singure piese. La final am constatat ca motorul toarce superb si ca efortul a meritat. Masina funtioneaza acum perfect ..asa ca fratilor aveti grija la umezeala in preajma electronicii ca uite ce batai de cap va da!
Sa aveti drumuri......mai putine si off-road din plin!

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Lun Aug 27, 2012 8:50 am

Bucurie mare la tine acun....norocosule..

Avatar utilizator
magarel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2012 11:46 pm

Mesaj de magarel » Mar Dec 11, 2012 12:07 am

salut!Am un l200 din 98 ,2.5 diesel. Cand cuplez 4x4 se aprinde in bord WHEEL LOCK.cand decuplez ramane aprins pana opresc si repornesc motorul.Imi poate spune cineva daca e ok sau e ceva grav,ar trebui sa ma duc la service sau nu?multumesc baieti

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori