Martor Aprins In Bord

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Scrie răspuns
Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Dec 11, 2012 5:00 pm

QUOTE (magarel @ Dec 11 2012, 12:00 AM) salut! Am un L200 din 98 si cand cuplez 4x4 se aprinde WHEEL LOCK in bord cu verde.cand decuplez ramane aprins pana opresc motorul si il repornesc.Poate sa ma ajute cineva sa-mi spuna daca e stricat sau nu functioneaza ceva.Ar trebui sa ma duc la un service sau e ceva normal...? multumesc baieti!


Daca mai ramane aprins, mergi in marsarier cativa metri (in 4x2). E o problema generala la L200.

Avatar utilizator
magarel
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Dec 10, 2012 11:46 pm

Mesaj de magarel » Mie Dec 12, 2012 8:06 pm

aham mersi.da ce inseamna WHEEL LOCK asta?si adica e normal sa se aprinda cand cuplez 4x4?

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Dec 13, 2012 2:08 pm

E avertizarea ca esti pe 4x4. Altfel trebuie sa mesteci la maneta reductorului sa sti in ce pozitie esti.
Bafta

Avatar utilizator
boier4ever
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Feb 21, 2009 9:50 pm

Mesaj de boier4ever » Vin Ian 04, 2013 2:10 pm

QUOTE (DarkDaemon @ Oct 27 2011, 08:47 PM) Oricum senzatia ca "ceva" nu e in regula la masina ma macina. Desi masinuta merge , nu merge cum ar trebui. Acuma ma chinui sa vedem cum o rezolv. Concluzia e : atentie la umezeala ca intra in zona ECU , e mai daunatoare decat fumatul pentru copii.

Salut, in primul rand !
Scuze de interventie, in al doilea, dar ca sa scurtez calea celor ce cauta - inca - o solutie la aceeasi problema, va infirm cauza prezentata anterior (umezeala), in schimb va confirm ca o solutie viabila e resoftarea calculatorului de motor chiar la reprezentanta... exista o versiune de soft la care s-a corectat acest neajuns.

Toate cele bune!

Avatar utilizator
haribo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 10, 2011 12:22 am

Mesaj de haribo » Vin Ian 11, 2013 12:30 am

servus, am o problema cu suction control valve la un l200 din 2008. Sti cumva de unde pot sa cumpar mai ieftin asa ceva?

Avatar utilizator
ionut.andrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 20, 2013 9:08 am

Mesaj de ionut.andrei » Lun Mai 20, 2013 10:23 am

Salutare,

Mergeam spre Bucuresti pe A2 si la un moment dat s-a aprins in bord martorul de la motor, si a scazut viteza undeva la 100 km/h. Apoi am bagat talpa in podea si abia am reusit sa scot un 130 km/h la 3000 rot/min. Imi poate spune cineva ce ar putea fi? Ca daca ma duc in reprezentanta cu ea ma usuca astia de bani.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Lun Mai 20, 2013 3:46 pm

Suna a EGR infundat. Trebuie curatat.

Avatar utilizator
ionut.andrei
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 20, 2013 9:08 am

Mesaj de ionut.andrei » Mar Mai 21, 2013 10:08 am

Era senzorul barometric, l-am schimbat si merge perfect

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Dum Iul 28, 2013 8:40 pm

QUOTE (ionut.andrei @ May 21 2013, 10:08 AM) Era senzorul barometric, l-am schimbat si merge perfect
ce tot aveti fratilor cu egr-ul asta.
Rolul egr -ului este de aduce un retur de gaze nearse inapoi in admisie 'cica' sa fie motoarele mai ecologice si sa consume mai putin.
Cresterea de putere este nesemnificativa.
Un EGR infundat nu insemana probleme la acceleratie.
Toate problemele descrise au aratat a valva regulatoare o problema tipica tuturor motoarelor common rail.
Se murdaresc de la supermotorina asta cu bioaditivi adica ulei de rapita si merg prost daca dupa o vreme.
Si la cazul anterior era suspecta valva. Insa diagnoza a aratat defectul.
Pompa defecta , injectoare sunt raritati, valva insa sunt la a 4 masina la care s-a schimbat valva fie ea Nissan sau Mitsubishi
si toate cu motoare common rail.

Avatar utilizator
sorinelys
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 01, 2013 8:13 pm

Mesaj de sorinelys » Mar Oct 01, 2013 9:39 pm

buna !!! am si eu o intrebare , am un mitsubishi L200 si as vrea sa schimb uleiul la cutia de viteze insa nu stiu pe unde se da jos uleiul si pe unde se baga . ma poate ajuta careva ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori