Ambreiaj L200 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Lun Mar 09, 2015 10:13 am

Revin cu vesti bune si nu prea. Am schimbat ambreiajul,totul este ok dar s-au descoperit alte chestiuni care necesita atentia portofelului meu.

Ambreiajul am luat de la englezoi ,s-a potrivit perfect si am avut placuta surpriza sa fie original de la mama lui made in Koreea. Kitul oferit la vanzare este nascocit de ei ,au pus discul si rulmentii in cutia placii de presiune, au schimbat codul de bare si asta e tot. Oricum nu e nici o problema , se schimba toate odata.



Pachetul ,kit ambreiaj ,filtru aer ( il schimb la fiecare 10 000km) si parascovenia de semering ( de care nu am avut nevoie din fericire) au costat 1000 lei inclusiv transportul la usa. Manopera 500. In total 1500 lei plus 6 cafele si o cola, in conditiile in care un kit original la noi este 1800 minim ,cele after market undeva 1200-1400 ambele fara rulmentul de priza. Deci am scos manopera cum ar veni ...garantia este si aia, la lucrare o am la 5 min de mine la produs la 5000 km.




Ca idee masina merge foarte-foarte bine ,nici nu am mai crezut ca va mai trage vreodata asa, inca nu se aude falfaitul respectiv.INCA! Se pare ca un rol important il are si centrarea kitului pe masina,la mine s-au chinuit vreo juma de ora pana au fost multumiti. Probabil dupa cateva forje va apare si ala dar deocamdata e silent dedesubt. In schimb a scazut turatia ralantiului ,a revenit "la normal" cand e cald motorul zici ca moare.
O comparatie intre discul nou si cel vechi ,la cel vechi deja nu se mai vedeau niturile , erau corp comun cu azbestul ( sau ce material o mai fi acum)




Alte probleme identificate :
1. caseta directie plange pe la toate incheieturile ( am luat deja legatura cu un nene care se pare ca e cel mai tare la capitolul reconditionare pe zona Dobrogea ,se rezolva.
2. la rece se aude pe la 2000 rpm un harait din zona radiator, dispare la cald , a ramas vorba cu mecanicul sa faca o vizualizare la distribuitie dar se pare ca buba ar fi la pompa de apa ,nu am schimbat-o niciodata ma apropii de 200 000km.
3. furtun intercooler, improvizatia care am facut-o a rezistat 2 ani ,am si auitat de ea pana mi-a umplut bateria de ulei...e incredibil cat poate costa o saracia aia def urtun iar problema e ca nu poate fi facut alteceva,are coturi si diametre diferite , se repara prin inlocuire.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori