Ambreiaj L200 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Vin Noi 14, 2014 1:13 pm

La mine un cloncanit asemanator a fost rezolvat prin schimbarea telescoapelor fata. Zgomotul aparea numai cand masina era in mers si avea putin balans. NU se auzea la elevator.
Ambreiajul imi face si mie probleme ,am testat piata si urmeaza sa-l iau cand o cadea complet cel original, momentan evit acceleratiile puternice in trepetele IV-V dar inca nu-mi dau seama daca intr-adevar este asa rau uzat sau il ajuta si uleiul care-l am in interiorul carcasei si care deja a aparut la incheturile cu motorul si cutia...deci cand umblu acolo se impune si schimbarea elementelor de etanseitate. Stiam de un singur rulment ermetic ( art 1122A011 sau MD343636) care costa 5 sterline la Milner sau este oferit ca un fel de bonus la kitul complet de ambreiaj, sunt singurii care ofera kit de 4 piese la 100 lire...din pacate cu transport se cam majunge la preturile de la noi. Nu pot lasa link direct ptr ca peste cateva ore nu va mai fi valabil dar produsele pot fi gasite foarte usor urmand http://www.milneroffroad.com si apoi:
MITSUBISHI UK & EUROPE > L200 PICKUP > B40 - 2.5TD 3/2006 > CLUTCH > CLUTCH KIT (4 PIECE)
si
MITSUBISHI UK & EUROPE > L200 PICKUP > B40 - 2.5TD 3/2006 > CLUTCH > CLUTCH SPIGOT SHAFT BEARING

In fine,acum am aflat ca exista si un "semering palier" dar nu l-am identificat in ASA ...e cumva 22017 care l-am evidentiat eu? Poti reveni cu un cod produs sau o poza ? Adica pentru atat munca nu are rost sa nu-l schimb ,doar umblu odata la 7 ani acolo ...
Fişiere ataşate
Captura__i_ecranul_complet_14112014_131051.jpg
Captura__i_ecranul_complet_14112014_131051.jpg (86.58 KiB) Vizualizat de 7101 ori
Captura__i_ecranul_complet_14112014_130947.jpg
Captura__i_ecranul_complet_14112014_130947.jpg (96.96 KiB) Vizualizat de 7103 ori
Captura__i_ecranul_complet_14112014_065248.jpg
Captura__i_ecranul_complet_14112014_065248.jpg (101.25 KiB) Vizualizat de 7105 ori

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Vin Noi 14, 2014 9:25 pm

QUOTE (cristian_sen @ Nov 14 2014, 02:13 PM) In fine,acum am aflat ca exista si un "semering palier" dar nu l-am identificat in ASA ...e cumva 22017 care l-am evidentiat eu? Poti reveni cu un cod produs sau o poza ? Adica pentru atat munca nu are rost sa nu-l schimb ,doar umblu odata la 7 ani acolo ...
nu, nu e 22017... din pacate nu am luat piesele acasa ca i-as fi facut o poza...
la Unixauto se aduce chestia asta contra circa 150 RON... eu l-am cumparat cu 200, ca de, sunt boier (a se citi ma plictisisem sa comand si sa primesc alte parascovenii)
este vorba despre simeringul dinspre motor care se pare ca vine impreuna cu flansa de prindere ... daca mai tin minte are diametrul de 96 mm...
pina sa il cumpar pe cel cu flansa am cumparat si returnat vreo 3, din diverse locuri, toate vindute ca simering palier pentru L200... la ultimul m-am cam enervat, stateam deja cu masina de o saptamina in service... vinzatorul s-a scuzat si mi-a spus ca e o eroare din program pentru piesele aftermarket si ca nu pot comanda decit original, ceeace am facut pina la urma...
un simering costa cam 15 RON, unul cu flansa cam 150 partea; proasta ca dealerii nu-l au pe stoc si vine camin 5 zile... insa nu e o piesa care trebuie neaparat inlocuita...
si da, am inlocuit si CLUTCH SPIGOT SHAFT BEARING care era " gripat" dupa spusele mecanicului, uzat as zice eu...
100 RON insa sunt sigur ca se gaseste si mai ieftin...
toata intreprinderea te cam scutura de bani... zgomotul de care vorbesc este o vibratie in toata masina cind ii dau talpa din turatii joase...
daca o iau usurel nu mai apare... pe scurt va trebui sa-mi adaptez stilul de condus ...

insa jocul radial din volam imi sta pe creier...
o sa comand si caseta de directie insa as vrea sa fiu convins ca de acolo e...

aaa si daca tot umplu net-ul de intrebari: de unde as putea cumpara omocheta interiaora de L200? a mea e camuzata si pe alocuri are niste gauri...
as vrea s-oschimb...

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Sâm Noi 15, 2014 2:13 pm

Multumesc ptr lamuriri...la autopsie voi vedea concret ce trebuie. La norocul care-l am va fi intr-o noapte geroasa fara stele.
Mocheta cel mai la indemana ar fi la dezmembrari ,sunt o gramada de masini bune donatoare...problema e ca vanzatorii cam stiu preturile de reprezentanta si mai mult de 25-30% nu lasa la pret.

Avatar utilizator
Dan B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 10, 2014 10:35 pm

Mesaj de Dan B. » Dum Noi 16, 2014 11:36 pm

"comportamentul s-a schimbat vizibil... directia e mult mai precisa, raspunsul la ambreiaj este cum trebuie ...
ce am constatat e ca atunci cind schimb subturat (adica cam la 2000 de ture trec in treapta superioara cum faceam pina acum  ) masina intra in vibratie... treaba asta nu mai apare cind schimb peste 2500 ... este extrem de vizibila la viteza a 3-a, nu as putea spune de ce!
pina acum nu facea asa si asta o pun pe seama ambreajului care patina... sau o fi altceva?

partea proasta e ca jocul radial din volan to acolo e ceeace ma enerveaza ingrozitor...
mecanicii mi-au zis ca au verificat coloana volanului si ca jocul ar fi din caseta de directie... hmmm, cam scumpa distractia...
oare numai caseta sa fie de vina?"

Ache 3 , parca avem aceeasi masina . Exact la fel se comporta si a mea. Tot recent am schimbat kit-ul de ambreiaj. In schimb eu mai am o problema. La ralanti se aude un zgomot. Zgomotul dispare cand calc ambreiajul. Inainte de a schimba kit-ul, nu se auzea. Chiar te rog fa o proba si la masina ta, vezi daca se aude ceva la relanti, dupa ce se incalzeste motorul. Jocul din volan il am deasemenea si eu. Mecanicul zice ca e din caseta.


Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Lun Noi 17, 2014 9:48 pm

QUOTE (Dan B. @ Nov 16 2014, 11:36 PM) Ache 3 , parca avem aceeasi masina . Exact la fel se comporta si a mea. Tot recent am schimbat kit-ul de ambreiaj. In schimb eu mai am o problema. La ralanti se aude un zgomot. Zgomotul dispare cand calc ambreiajul. Inainte de a schimba kit-ul, nu se auzea. Chiar te rog fa o proba si la masina ta, vezi daca se aude ceva la relanti, dupa ce se incalzeste motorul. Jocul din volan il am deasemenea si eu. Mecanicul zice ca e din caseta.
da, e un zgomot insa aveam impresia ca e ceva desprins in stinga, banuiam ca ceva pe la motorasul stergatoarelor de parbriz... mi-am propus in weekend-ul care a trecut sa ma uit insa m-am luat cu altele si am sarit verificarea...
intr-adevar, cind apasa pedala de ambreiaj zgomotul (un soi de "zornait" metalic) se estompeaza...
daca toata lumea o are, o trec si eu la "asa face toate"...

incep sa-mi pun probema comenzii unei casete de directie... pur si simplu nu mai suport jocul ala in volan!

Avatar utilizator
Dan B.
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 10, 2014 10:35 pm

Mesaj de Dan B. » Mar Noi 18, 2014 8:58 am

Din cate stiu (ca m-am interesat) sunt cateva firme in Romania care le repara , cu garantie 1 an. Stiu si oameni care au reparat si nu mai au probleme dupa 2-3 ani de la interventie. E de luat in calcul... O caseta noua e multi bani

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Noi 19, 2014 9:00 am

Asa facea si a mea de noua,cam la 5000 km, a inceput sa zdrangane,acum am 190.000.km si nu da semne de ceva defect,..deci fara probleme......
Cu caseta nu te juca,nu te du la cine stie ce meserias priceput,...vezi ca la reprezentante au un kit,sau cam asa ceva,de intretinere sau de reparare,...suna la Sebi (Prieteni din reprezentante Mitsu) si vezi daca te poate ajuta cu ceva...zii ca esti membru pe forum si te repereaza mai repede...

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mie Noi 19, 2014 4:11 pm

QUOTE (cristian_sen @ Nov 15 2014, 02:13 PM) Multumesc ptr lamuriri...la autopsie voi vedea concret ce trebuie. La norocul care-l am va fi intr-o noapte geroasa fara stele.
daca e sa cauti respectivul simering eu as cauta dupa "Rear crankshaft oil seal for Mitsubishi"...
in mod normal ar trebui sa coste o nimica toata...
preturile de pe Milner par mai mutl decit omenesti... cel putin aparent...

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Lun Noi 24, 2014 9:50 am

Salut,
Si eu am schimbat semeringul de etansare de la ambreiaj.
Am luat pe original 120 lei acum 4ani. Problema e si cum ti-l pune. Mie nu mi l-a pus bine si dupa doua luni deja "plangea " iara.
Problema este dupa multi km se formeaza si un mic sant unde a fost semeringul. Si atunci il schimbi asa ca sa te afli in treaba pentru ca nu va tine mult.
Daca stiti exact dimensiunea se poate lua de la Ghezaco sub 10 lei. Este o problema sa il montezi, pentru ca trebuie date jos timonerie, cardan fata mutata
cutia cu interaxial. Cam multa treaba. Eu am facut treaba asta cand am dat jos interaxialul cu tot cu cutie. Altfel nu se merita.
Ce va recomand este sa schimbati periodic uleiul din diferentiale si cutie si sa adaugati aditiv de la Metabond chiar e foarte bun.
Referitor la ambreiaj eu zic sa schimbati tot setul . Exista si kit-uri offroad am inteles ca sunt mai groase cu 2-3 mm(450 EU) . Efectul va fi insa un ambreiaj mai dur.
Pentru cei care merg mult in oras nu e ok. Ce am observat e ca ambreiajul e mai slab decat la modelul 2000 care tinea 350000km . Eu dupa ce la maltratat un pic
fostul proprietar cu porniri cu a doua de pe loc si accelerari bruste plus greutate mare pe spate (carat materiale) am schimbat ambreiajul dupa 90000km pe ambreiaj
original si de 120000km nu am inca probleme cu el. Eu masina am luat-o second cu 83000 km reali . Ambreiajul tot asa a inceput cu patinare.
Urmatoarea tura cred ca o sa incerc de la Milner. Eu am pe cineva in Anglia il trimite la el si apoi transportul e jumatate de pret decat la Milner.
Cam atat din experienta mea pe ambreiaj. Oricum e bine ca nu are volanta bimasica altfel mai costa un kit cu 2500 lei in plus. vezi cazul Toyota, Ford , nissan etc.
Volanta de obicei se duce prima nu ambreiajul.

Avatar utilizator
ache3
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 14, 2012 6:22 am

Mesaj de ache3 » Mar Noi 25, 2014 9:25 am

QUOTE (jjiacobuta @ Nov 24 2014, 09:50 AM) Cam atat din experienta mea pe ambreiaj. Oricum e bine ca nu are volanta bimasica altfel mai costa un kit cu 2500 lei in plus. vezi cazul Toyota, Ford , nissan etc.
Volanta de obicei se duce prima nu ambreiajul.
stiu cazul Ford ca am avut Mondeo... o placere sa schimbi volanta care trancane ca naiba...

acum o intrebare: inteleg ca zgomotul ala cind e "pe liber" e din categoria "asa face toate"... nu ma deranjeaza...
de cind a venit frigul am constatat ca la pornire e zgomotos rau de tot motorul...
adica inteleg ca e tractor dar parca e pre tractor .. in plus parca nu prea mai trage cum tragea...
sa ma duc la o diagnoza de injectoare?

adica motorul pare zgomotos si in mers, dupa ce se incalzeste.. e drept ca nu-mi mai merge radioul si am schimbat cauciucurile MT cu cele de iarna... cu alte cuvinte "zgomotul de fond"s-a diminuat )...
ceva sfaturi (in afara de a-mi repara radioul )?

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 13 vizitatori