Ambreiaj L200 2007

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Mie Apr 07, 2010 10:28 pm

De doua zile, daca accelerez mai puternic, sau urc o panta mai accentuata creste turatia, viteza in cel mai bun caz ramane constanta, si iese ceva fum din zona motorului. Eu trag concluzia ca s-a dus ambreiajul. POate fi altceva? Cam cat ar costa un ambreiaj pt L200 2007, diesel 2,5l, manual? (Presuun ca se mai schimba rulment, etc, kit cu totul) Multumesc

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Joi Apr 08, 2010 5:55 pm

La prima mana, un disc de ambreiaj original Mitsubishi costa 600 Ron.
Rulmentul , in conditii normale de reglaj al jocului la disc, ar trebui sa dureze cel putin 100 -120 mii km.
Placa de presiune, in conditiile in care , la fel, jocul la rulment a fost corect sau nu s-a condus excesiv cu ambreiajul patinat, trebuie sa functioneze normal o perioada dubla fata de un disc de ambreiaj.
Este costisitor si de cele mai multe ori inutil sa se schimbe la set (nu se aplica logica de la kitul de distributie, unde componentele lucreaza conjugat si au o uzura uniforma).

Oricum, evita sa mai conduci cu ambreajul care patineaza , risti sa sapi canale in disc cu niturile de placa de presiune si sa o uzezi neuniform, plus caldura degajata , care decaleste diafragma si poate deteriora simeringul de la arborele motor spre volanta.

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Joi Apr 08, 2010 10:38 pm

Riscurile le stiam, si nu am condus cu discul patinind decat foarte rar, cand trebuia sa fac un balans, sau alte cerinte de acest gen. Dar la 100.000 km si ceva offroad, chiar si cu incarcatura maricica, cred ca era relativ normal. Mai cred ca si calitatea lui era un pic mai slabuta, am avut si pajero si nou si sh si le-am maltratat mai tare decat pe micuta asta si nu fura nici un fel de pb. TRacind este acest aspect, exista vre-un kit mai performant? Daca da, o locatie, site de unde le pot cumpara si eventual un pret - macar estimativ.
Multumesc de raspuns si de cele viitoare.

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Lun Apr 12, 2010 8:08 pm

Buna seara,

Eu utilizez un furnizor german de tunning off road. Se numeste Taubenreuther. Au furnituri bune.
Am gasit la ei kit de ambreiaj :
"Disc ambreiaj armat cu baza sinterizate Etalle şi placa de presiune cu creşterea presiunii. Pentru vehiculele cu putere, masini de competitie si pentru a fi condus ?n viaţa de zi cu zi .
Livrare: disc ambreiaj, placa de presiune, rulment de presiune si dornul de ambreiajul"

Traducerea e aproximativa - din germana.
Pretul e 580 ? (include TVA). Pentru comanda trebuie sa le dai date precise privind seria motorului. In Romania sediul lor e langa Cluj.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Apr 22, 2010 10:00 pm

Domnule m-ai pus pe ginduri....eu am 110000km si nici gind sa patineze ambreajul..e drept ca nu am abuzat de ea pe dealuri,dar cu 1.2t pe ea am cam mers destul...nu mai pun si remorcuta de 750kg...pe ruta P.Neamt-Bucuresti,ce-i drept e ca este un traseu usor.Am uitat sa zic ca am rupt o foaie de arc pe dreapta,dar atit....nu cred sa ti se fi dus asa usor si repede discul,zic si eu....ia vezi nu ai ceva scurgeri de ulei pe el si de acolo patineaza si scoate fum..vds

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Vin Apr 23, 2010 3:13 pm

Uzura de ambreiaj este diferita de la caz la caz.
De la reprezentanta la care imi intretin L200 mi-au spus ca din cca 20 de masini L200 carora le fac revizii in mod repetat, au avut doar un caz de inlocuire ambreaj la cca 110.000 km. Acea masina tracta frecvent un trailer incarcat. Un alt cunoscut, cu L200 din 2007, a inceput sa aiba un inceput de patinare a ambreajului la reprize puternice sau la urcarea unor pante cu incarcatura, tot in jurul a 120.000 km (foloseste masina in regim dur de incarcare). Deci nu e nici o regula si nici un defect de material - aceasta uzura de ambreaj.

Avatar utilizator
crysst
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 04, 2010 9:45 pm

Mesaj de crysst » Mar Mai 04, 2010 9:51 pm

Salutare, am un L200 din 2008 (modelul facut pentru asia - ala care vin cu flacari pe lateral), am in momentul asta 22.000 de km si tocmai mi-a cazut ambreiajul.....dar nu mi-a cazut incet incet ci dintr-o data pe sosea...masina nu a tractat niciodata, nu a fost folosita in offroad....
Masina nu este in garantie deoarece nu a fost cumparata de la reprezentanta mitu din romania dar a fost cumparata la 0 km.
Sfaturi? ma intereseaza de unde gasesc un disc HD care sa tina mai mult de 22.000 km.
Am un prieten care are si el un L200 luat de la reprezentanta din bucuresti....si lui i-a cazut ambreiajul la 40.000 de km....aia de la reprezentanta l-au trimis la plimbare zicand ca e din cauza stilului de condus....omu a platit ambreiajul din buzunar.

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Joi Mai 13, 2010 10:12 pm

La mine cu discul de ambreaj a fost o adevarata surpriza. Masina a fost in garantie si la 43000 km s-a dus discul.
Sfatuesc pe toata lumea sa isi cumpere din alta parte decat din service-urile autorizate. Pe mine m-a costat la service-ul din Timisoara aproximativ 3200 ron distractia. Normal ca am comentat ca de ce nu acopera garantia acest lucru si am primit raspunsul sa citesc instructiunile de folosire a masinii in situatii off road.

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Vin Mai 28, 2010 8:21 pm

Am avut si eu probleme cu ambreiajul.
Simtomele erau ca la deal aparea o supraturare intre 2000 - 2200 ture si imediat o revenire.
Discul patina si impresia era ca este EGR-ul. Iti poti da seama usor vazand cat de sus tine ambreiajul.
Daca tine foarte sus atunci sigur e din ambreiaj. Miros la patinare am vazut ca nu e prea puternic.
Pretul la Mitsu cu manopera cu tot a fost 2230 RON. Placa e 980 ron, discul 750 si rulmentul 150.
La ele se aplica o reducere de 10% pentru cei care au cumparat masina din Romania si 35% la manopera.
La ambreiaj nu se schimba decat tot kit-ul nu exista sa lasi placa veche. Placa veche din cauza patinarii se
decaleste.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Iul 01, 2010 5:02 pm

Mai fratilor, ma speriati cu discurile astea de ambreaj.Pe o parte din voi va cunosc personal,stiu ca sinte-ti seriosi si va cred....dar sa te lase chitul la un L asa de repede ???!!Am facut cu un Santa fe 180000km si inca mai mergea....nu stiu ce sa zic..scuze dar nu vreau sa va supar...

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori