Localizare Senzor De Presiune

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Mar Mar 16, 2010 5:18 pm

Vreau si eu sa stiu unde este pozitionat senzorul de presiune, daca se poate o schema, schita, poza ceva. Nu ma intrebati pt. ce imi trebuie, doar imi trebuie. Multumesc anticipat.

(Eu am niste fotografii de la un model de motor mai vechi si nu prea inteleg de acolo)

Avatar utilizator
cristivd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 08, 2009 10:32 pm

Mesaj de cristivd » Mar Mar 16, 2010 7:59 pm

Presiune ulei sau ce?
Ce motor, ce an?

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Mar Mar 16, 2010 9:34 pm

iertare, am uitat. Am Mitsubishi L200, 2500cmc , an 2007. Mulţumesc. Şi am nevoie să ştiu de poziţia senzorului de presiune ?n corpul injectoarelor. Cred că este presiunea la care funcţionează acestea. E bine ce zic? (presiunea ?n pompa de injecţie). Să nu mă răstigniţi că nu ştiu foarte bine ce şi cum!

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Mar 17, 2010 7:54 am

Rail pressure senzor :

[attachment=7998:2010_03_...07_47_26.jpg] [attachment=7999:2010_03_...07_47_39.jpg]


Si poate te ajuta:


Manifold absolute pressure senzor :

[attachment=8000:2010_03_...07_36_52.jpg]
[attachment=8001:2010_03_...07_37_09.jpg]
[attachment=8002:2010_03_...07_42_04.jpg]
[attachment=8003:2010_03_...07_42_36.jpg]
Fişiere ataşate
2010_03_17_07_42_36.jpg
2010_03_17_07_42_36.jpg (81.37 KiB) Vizualizat de 7032 ori
2010_03_17_07_42_04.jpg
2010_03_17_07_42_04.jpg (69.29 KiB) Vizualizat de 7017 ori
2010_03_17_07_37_09.jpg
2010_03_17_07_37_09.jpg (42.11 KiB) Vizualizat de 7001 ori
2010_03_17_07_36_52.jpg
2010_03_17_07_36_52.jpg (116.87 KiB) Vizualizat de 7041 ori
2010_03_17_07_47_39.jpg
2010_03_17_07_47_39.jpg (35.46 KiB) Vizualizat de 7010 ori
2010_03_17_07_47_26.jpg
2010_03_17_07_47_26.jpg (93.2 KiB) Vizualizat de 7059 ori

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Mie Mar 17, 2010 9:23 am

Foarte multumesc!
M-am descurcat sa-mi pun un cip de marire a presiunii de injectie (pe barba mea bineinteles, ca doar sunt si eu copil). Si ce daca e posibil sa se strice jucaria. Cum am facut-o p'asta, mai facem si alta. Dar pana una alta se comporta bine.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Mar 17, 2010 12:47 pm

Nu ne dai mai multe detalii?

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Mie Mar 17, 2010 9:13 pm

Pai am luat una bucata "chip" (asta cred ca e) de la DrakeTuning, am montat-o si am ales una din schemele preconfigurate in el, si am experimentat. Rezultate: in oras consum 7,5 mers in forja, in afara 8,5 la fel. Acceleratia te baga in scaun. Exista ceva interesant la viteze >100km/h, accelerez, dar turatia scade, totusi viteza creste. Poate e o traznaie, dar mie mi se pare ca functioneaza bine. Uzura?..... o sa vad si o sa va spun, nu din auzite sau din presupuse, ci din experiment. La aceeasi turatie ca inainte duce o viteza mai mare. Demaraj si de pe loc si la viteze mici si la mari incomparabil mai bun. In offroad inca nu am ajuns, sper de pasti sa reusesc.

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mie Mar 17, 2010 11:07 pm

Acum vreo 2 ani cand mi-am luat masina am studiat indelung treaba cu powerboxurile astea si concluzia a fost ca ...am ramas nauc in continuare. Ca de obicei sunt pareri pro si contra,nu vreau sa pornesc o polemica pe tema asta. Din pacate atunci cele mai afordabile nu contineau decat cateva rezistente si condensatori(am vazut desfacute) si se legau numai la senzorul turbinei iar cele mai ''profi'' cum ai luat tu costau aproape cat un obd tunning,nu se meritau. Totusi ambele fac aceeasi treaba :mint ECU sa trimita mai mai multa motorina in pistoane intre 2000-3000 rpm.Asa se explica si ciudatenia de care ai zis la 100km/h. Dar ideea e sa trimita si mai mult aer altfel motorina aia arde cu flacara in cilindri. Apropo ai pus pe cineva sau ai observat personal daca scoate fum in momentul cand acceleratia te baga in scaun? Si nu numai aerul trebuie modificat ci si alti parametri ai motorului. Iar asta numai o remapare o poate face.Dar daca dispozitivul este bine gandit si bine facut nu ar trebui sa fie probleme,nu in perioada urmatoare in orice caz. Iar cand vei avea probleme ( Doamne Fereste!!) nu vei stii sigur daca sunt din cauza montajului sau nu ...
Sincer ma bate si pe mine gandul sa incerc o dracovenie de asta,pretul a scazut mult fata de ce stiam si pare a fi destul de bine facuta,vad un integrat in interior (probabil un convertor analog-digital-analog) si un reostat pentru diferitele setari.Cat a costat final si cat a durat sa ajunga? Unde se leaga ce-a de-a doua mufa? Totusi mi se pare putin cam fortat ce zic ei (180 CP) probabil in ultimul ''stage'' are undeva 150-160 CP iar pe ''eco'' vreo 140 fata de 136 standard. In fine ,e de luat in considerare pana scad preturile la obd tunning. Totusi mai testeaza consumul ,in cel mai bun caz a ramas acelasi...

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Joi Mar 18, 2010 11:55 pm

Am uitat, chipul are doua mufe (tata si mama), una intra in pompa commonrail, cealalta in mufa care intra initial in pompa.

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Vin Mar 19, 2010 6:54 am

la chestia cu aceeasi turatie dar viteza e mai mare ar trebui sa iti dea de gandit.
nu are cum sa se intample asa ceva decat daca ai umblat si in transmisie. iar daca ai facut asta inseamna ca nu-s meritele chipului.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori