Revizie 75 K

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Mie Feb 24, 2010 4:37 pm

@ Garsia ai PM

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Feb 25, 2010 9:39 am

suuuper preturi frate chacha,...ma gindeam la cite placute a schimbat garsia saracul....

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Joi Feb 25, 2010 10:19 am

QUOTE (chacha @ Feb 24 2010, 03:54 PM) Deci niste site-uri de referinta ar fi (ma repet fata de mai sus deci scuze):
Unix
Elit - alege limba romana si te sare automat de user/parola

Recomand si un magazin din Bistrita (pana la urma nu conteaza de unde e) care are preturi mici, da-le un telefon si cu datele masinii cere-le un deviz, sunt foarte OK vanzatorii. Daca esti in ProLEX mai ai si reducere. Magazinul ar fi Alyon.

Arunca un ochi si aici la Maximizer.

Iar pentru elemente de caroserie, nu strica niciodata sa mai verifici si pe la dezmembrari...

Eu cam astea le iau ca referinta de preturi si daca e cu 10% mai mult in reprezentanta, iau din reprezentanta (exemplu rulmenti sarcina + flanse costau aproape la fel pe original din reprezentanta comparat cu celelalte magazine), daca nu ma reprofilez. Pana la urma sunt destule firme super pe piata. La distributie, cum ar zice unii, mama lor sunt SKF si Gates insa merita aruncat un ochi si la INA sau Contitech (Continental). Success la achizitii.

Completare: ca filtre, eu zic Mann sunt OK si la pret decent. Ulei e clar ca pui cu ce ai mers si pana acum. Oricum in principiu, mai sunt firme de genul Nipparts sau JapanParts despre care nu am auzit ca ar fi asa bune desi eu pompa de apa am gasit pe stoc doar Nipparts si pana la urma de aia am cumparat. Cand e vorba de consumabile, probabil schimbandu-le mai des iesi mai in castig decat rar si cele mai scumpe posibile, si aici ma refer la performantele/fiablilitatea masinii, nu neaparat la pret. Iar un chimb de ulei + filtru sa fim seriosi, gasesti multiple locuri unde cu 50 de ron le faci ca doar nu e mare filozofie. Filtru de aer si de polen banuiesc ca e accesibil si la L200 (cand cumperi filtre, primesti si schema de montaj) si le schimbi tu, trebuie sa dureze maxim 5 minute. Si deja ai pastrat cateva sute de ron pentru motorina Bujii idem, cu 20-30 de ron ti le schimba ori9cine, doar cheie sa ai...
La bujii crede-ma ca nu e simplu...eu le-am schimbat si a stat ala de la service de i-a venit rau, a demontat un sfert din motor sa schimbe bujiile

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Lun Mar 08, 2010 10:19 am

Sunt chiar la revizia de 75000 km. Pana acuma o sa ma coste aproximativ 1600 ron plus rulmentul pe stanga fata. Astai nimica toata fata de revizia de 90000 km.
Apropo stie cineva cat costa revizia de 90000? Eu sper ca o sa expire garantia asta de toata jena ce se practica la aceste masini! Au spus cei de la service ca o sa coste undeva la
5500-6000 ron! Bai pentru asta altii cumpara o masina second hand. Cica trebuie sa schimb distributia tot felu de intinzatoare uleiul din cutia de viteze di cutia de distributie spate etc. Si am un prieten care are un L200 tip emirate si nici nu stie unde este filtrul de motorina.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Mar 08, 2010 10:31 am

Stai linistit...la 90 k o sa te ajunga mult mai putin pe piata after market...acum la 75k eu mi-am luat ulei castrol edge 4 mil....consumabilele ma ajung la 2 mil si voila

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Mar 08, 2010 10:50 am

QUOTE (orgoviciladislau @ Mar 8 2010, 10:19 AM) Sunt chiar la revizia de 75000 km. Pana acuma o sa ma coste aproximativ 1600 ron plus rulmentul pe stanga fata. Astai nimica toata fata de revizia de 90000 km.
Apropo stie cineva cat costa revizia de 90000? Eu sper ca o sa expire garantia asta de toata jena ce se practica la aceste masini! Au spus cei de la service ca o sa coste undeva la
5500-6000 ron! Bai pentru asta altii cumpara o masina second hand. Cica trebuie sa schimb distributia tot felu de intinzatoare uleiul din cutia de viteze di cutia de distributie spate etc. Si am un prieten care are un L200 tip emirate si nici nu stie unde este filtrul de motorina.
Uite prietene cat costa distributia" biku_hackeru: 450 kit distri + filtre"
Ce zici de asta????

Avatar utilizator
orgoviciladislau
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 20, 2010 10:20 am

Mesaj de orgoviciladislau » Lun Mar 08, 2010 12:15 pm

Acuma au constat ca am capsula de 4x4 defecta. Am vazut si eu intradevar este iesita o tevusca m- ar costa 200 euro.
Stie cineva cat ar costa aftermarket?

Avatar utilizator
biku
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 06, 2009 7:29 pm

Mesaj de biku » Lun Mar 08, 2010 1:32 pm

450 e la masinuta mea.

la L e 750 kitul de distributie

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Mar 08, 2010 5:19 pm

Tot e pret de pret pe langa sumele alea de pe marte

Avatar utilizator
jjiacobuta
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Dum Mar 07, 2010 6:25 pm
Localitate: Iasi

Mesaj de jjiacobuta » Mar Mar 09, 2010 2:26 pm

Am intrat recent si eu in clubul L200. Mi-am cumparat un L200 second model 2006 85000km.
Am mai condus un Mitsu model 2001 vreo 3 ani si mi-a placut.
Acum trebuie sa-i fac revizia de 90000km.
Ce ulei folositi? Are masina filtru de particule?
E nevoie de 5W30 care e pentru motor cu filtru de particule?
Pentru grupuri e bun Castrol 80W/90 care se gaseste prin magazine?
Pentru cutie si cutie transfer in carte se recomanda schimbarea uleiului la 105000km.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 14 vizitatori