Noul L200 2010

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Lun Feb 22, 2010 11:49 am

Poze facute astazi in curtea Mitsubishi Constanta, nu se mai simte nimic din L200. Are volan de Outlander,scaune de nu stiu ce, cotiera de nu stiu ce...L200 un magarotaurelefantgirafa.Parerea mea.
Pragurile m-au dat pe spate cum sunt prinse.Parca este Logan la fel si bara din spate. ORIBILE
Fişiere ataşate
Image062.jpg
Image062.jpg (1.57 MiB) Vizualizat de 6624 ori
Image061.jpg
Image061.jpg (1.15 MiB) Vizualizat de 6644 ori
Image060.jpg
Image060.jpg (1.58 MiB) Vizualizat de 6613 ori
Image059.jpg
Image059.jpg (1.56 MiB) Vizualizat de 6617 ori
Image058.jpg
Image058.jpg (1.21 MiB) Vizualizat de 6614 ori
Image057.jpg
Image057.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 6603 ori
Image056.jpg
Image056.jpg (2.65 MiB) Vizualizat de 6628 ori
Image055.jpg
Image055.jpg (1.54 MiB) Vizualizat de 6628 ori
Image054.jpg
Image054.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 6615 ori
Image053.jpg
Image053.jpg (1.5 MiB) Vizualizat de 6639 ori

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Feb 23, 2010 9:47 am

acum reusesti sa-mi dai dreptate?....stai linistit cu salupa ta....chiar sint dezamagit...nu stiu ce ar fi vrut iei sa faca cu noua fatada.....triesc totusi cu ideea ca au facut-o pe sest,fara sa stie japonezul de ea...altfel nu-mi explic...daca o lasau asa,umblau la scaunele din fata si cu bena mai lunga era ok...

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Mar Feb 23, 2010 12:30 pm

In Anglia varianta ''veche'' de L200 cu bena lunga se vinde inca din mai 2009. Din pacate importatorul roman nu a catadicsit sa ofere acesta optiune si prostilor de aici. Cat despre ''noul'' L200 am zis de cum l-am vazut ca e cam penal, uitati-va in pozele lui Garsia la farurile de ceata cat spatiu gol au pana la bara, o sa se adune un sfert de kil pamant acolo. Au stricat una din putinele masini cu personalitate de pe piata ,acum nu e decat o alta basina asiatica pe sosea. Inclin sa-i dau drepate lui Catalin: aia care desenat-o au fost beti,drogati si idioti. Dupa ce ca ma cam seca rotile mici in comparatie cu marimea caroseriei ,acum au umflat-o si mai mult cu pompa,de zici ca are roti de matiz. Totul a culminat cu farurile alea mari si impersonale ,masina are acum privirea unei vaci tampe .
[attachment=7666:Screen0002.JPG]
Fişiere ataşate
Screen0002.JPG
Screen0002.JPG (265.54 KiB) Vizualizat de 6639 ori

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Feb 23, 2010 1:20 pm

Am vazut una pe strada astazi...eram langa ea...a mea parca era printesa a lui parca era ceva incolor,inodor..pacat ca si-au batut joc de masina asta

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Mar Feb 23, 2010 5:13 pm

Un singur lucru as fi schimbat la modelul "vechi" - bena m-ai lunga cu 5-7 cm. Atat. Cele 15 cm in plus distrug tot aspectul...

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Dum Mar 14, 2010 12:29 pm

Pt unii bena este esentiala: le trebuie mai mare; pt altii trebuie doar sa existe, caz in care este important si aspectul estetic. In cazul modelului nou 2010 bena lunga o face urata din punct de vedere al esteticii. In alte tari (Germania, UK) acest tip de bena este optionala, poti opta pt cea veche, scurta. La ei mai este disponibila si trapa electrica. Tot la ei pretul este 33000 E Germania, 32500 Euro Anglia, modelul full automatic, la noi 36500. Asa, ... este un pic mai cizelata la interior, fara ceva spectaculos. Cred ca o restilizare ar cere ceva un pic mai mult, totusi se numeste model nou, sau restilizat. Cred ca asta este doar o strategie de marketing, altfel la o modificare serioasa s-ar cheltui mai mult - avantaj client - profituri, nu atat de mari pe cat er vrea producatorul!

Avatar utilizator
COObra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Mai 15, 2007 10:12 am

Mesaj de COObra » Lun Mar 15, 2010 11:40 am

la mine in lista de preturi, scrie ca L200 Instyle AT este 25.202+TVA.

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Sâm Mar 27, 2010 12:40 am

Am vazut-o si eu la reprezentanta la Iasi. Nu mi-a placut. Poate o bena un pic mai lunga mi-ar fi fost utila in 2-3 situatii, dar oroarea aia indreptata sus nu-mi place deloc. Restul s-a zis deja, apropo de ceasuri negre (e dric cumva?) mie imi plac astea albastre. Pt. ergonomie ar fi trebuit inca vreo 3-4 cm sub volan pana la pedale, scaunul nu-l pot ridica, deci este inutil mie, preferam optiunea de blocare viteza pt. autoband. Ca nota generala e sub cea "veche", si da au reusit sa o faca sa arate prea comun.

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Lun Mar 29, 2010 6:51 pm

Stiti unde e problema noului L200?
Uitati-va sub bena , in partea din spate.
Observati cum sasiul masinii a ramas cel de la varianta cu bena scurta si cum prelungirea benei s-a facut prin nervurarea (ramforsarea) suplimentara a partii alungite a benei, care practic sta suspendata, nemaiavand sasiu pe care sa se sprijine!

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori