Noul L200 2010
Poze facute astazi in curtea Mitsubishi Constanta, nu se mai simte nimic din L200. Are volan de Outlander,scaune de nu stiu ce, cotiera de nu stiu ce...L200 un magarotaurelefantgirafa.Parerea mea.
Pragurile m-au dat pe spate cum sunt prinse.Parca este Logan la fel si bara din spate. ORIBILE
Pragurile m-au dat pe spate cum sunt prinse.Parca este Logan la fel si bara din spate. ORIBILE
- Fişiere ataşate
-
- Image062.jpg (1.57 MiB) Vizualizat de 6728 ori
-
- Image061.jpg (1.15 MiB) Vizualizat de 6748 ori
-
- Image060.jpg (1.58 MiB) Vizualizat de 6717 ori
-
- Image059.jpg (1.56 MiB) Vizualizat de 6721 ori
-
- Image058.jpg (1.21 MiB) Vizualizat de 6718 ori
-
- Image057.jpg (1.59 MiB) Vizualizat de 6707 ori
-
- Image056.jpg (2.65 MiB) Vizualizat de 6732 ori
-
- Image055.jpg (1.54 MiB) Vizualizat de 6732 ori
-
- Image054.jpg (1.63 MiB) Vizualizat de 6719 ori
-
- Image053.jpg (1.5 MiB) Vizualizat de 6743 ori
- apetreicatalin67
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm
acum reusesti sa-mi dai dreptate?....stai linistit cu salupa ta....chiar sint dezamagit...nu stiu ce ar fi vrut iei sa faca cu noua fatada.....triesc totusi cu ideea ca au facut-o pe sest,fara sa stie japonezul de ea...altfel nu-mi explic...daca o lasau asa,umblau la scaunele din fata si cu bena mai lunga era ok...
- cristian_sen
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm
In Anglia varianta ''veche'' de L200 cu bena lunga se vinde inca din mai 2009. Din pacate importatorul roman nu a catadicsit sa ofere acesta optiune si prostilor de aici. Cat despre ''noul'' L200 am zis de cum l-am vazut ca e cam penal, uitati-va in pozele lui Garsia la farurile de ceata cat spatiu gol au pana la bara, o sa se adune un sfert de kil pamant acolo. Au stricat una din putinele masini cu personalitate de pe piata ,acum nu e decat o alta basina asiatica pe sosea. Inclin sa-i dau drepate lui Catalin: aia care desenat-o au fost beti,drogati si idioti. Dupa ce ca ma cam seca rotile mici in comparatie cu marimea caroseriei ,acum au umflat-o si mai mult cu pompa,de zici ca are roti de matiz. Totul a culminat cu farurile alea mari si impersonale ,masina are acum privirea unei vaci tampe .
[attachment=7666:Screen0002.JPG]
[attachment=7666:Screen0002.JPG]
- Fişiere ataşate
-
- Screen0002.JPG (265.54 KiB) Vizualizat de 6743 ori
Pt unii bena este esentiala: le trebuie mai mare; pt altii trebuie doar sa existe, caz in care este important si aspectul estetic. In cazul modelului nou 2010 bena lunga o face urata din punct de vedere al esteticii. In alte tari (Germania, UK) acest tip de bena este optionala, poti opta pt cea veche, scurta. La ei mai este disponibila si trapa electrica. Tot la ei pretul este 33000 E Germania, 32500 Euro Anglia, modelul full automatic, la noi 36500. Asa, ... este un pic mai cizelata la interior, fara ceva spectaculos. Cred ca o restilizare ar cere ceva un pic mai mult, totusi se numeste model nou, sau restilizat. Cred ca asta este doar o strategie de marketing, altfel la o modificare serioasa s-ar cheltui mai mult - avantaj client - profituri, nu atat de mari pe cat er vrea producatorul!
Am vazut-o si eu la reprezentanta la Iasi. Nu mi-a placut. Poate o bena un pic mai lunga mi-ar fi fost utila in 2-3 situatii, dar oroarea aia indreptata sus nu-mi place deloc. Restul s-a zis deja, apropo de ceasuri negre (e dric cumva?) mie imi plac astea albastre. Pt. ergonomie ar fi trebuit inca vreo 3-4 cm sub volan pana la pedale, scaunul nu-l pot ridica, deci este inutil mie, preferam optiunea de blocare viteza pt. autoband. Ca nota generala e sub cea "veche", si da au reusit sa o faca sa arate prea comun.
Stiti unde e problema noului L200?
Uitati-va sub bena , in partea din spate.
Observati cum sasiul masinii a ramas cel de la varianta cu bena scurta si cum prelungirea benei s-a facut prin nervurarea (ramforsarea) suplimentara a partii alungite a benei, care practic sta suspendata, nemaiavand sasiu pe care sa se sprijine!
Uitati-va sub bena , in partea din spate.
Observati cum sasiul masinii a ramas cel de la varianta cu bena scurta si cum prelungirea benei s-a facut prin nervurarea (ramforsarea) suplimentara a partii alungite a benei, care practic sta suspendata, nemaiavand sasiu pe care sa se sprijine!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 31 vizitatori