Arcuri Spate

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Dum Feb 07, 2010 10:29 pm

Unde pot găsi ???arcirile foaie??? arcuri foi (lamelare?) spate pt L200? As vrea să schiomb fr?nele faţă, spate cu ceva ?mao? mai eficient, aveţi ceva recomamdări ?


Ai scris asa din greseala... Sau te-ai chinuit? (Edit by Klez)

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Dum Feb 07, 2010 10:53 pm

Lamelare gasesti la reprezentanta, magazine de piese import, dezmembrari. Placute frana gasesti tot acolo (mai putin dezmembrari). Iti recomand un Textar Rally.

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Dum Feb 07, 2010 11:41 pm

?mi cer iertare pt greşeli. Scriu de pe telefon şi posibilitatea de previzualizare este limitată. Arcuri nu vreau de la Mitsubishi pt că cele originale ,care au trei ani vechime s-au rupt fără să am sarcină, fără alte solocitări extreme. Am mers doar ?n oraş. Poate d'aia s-au rupt. Iar fr?nele vreau să pun unele cu 4, 6 pistoane pt o eficienţă mai mare şi latenţă mai mică. Pe spate am văzut că se pot pune discuri speciale pt acest model (rar car greutate mare), dar nu mai ştiu ce firmă de la noi aduce. Am văzut şi de la Brembo, m-ar interesa preţurile. Mulţumesc.

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Lun Feb 08, 2010 1:17 am

Nu e nici o problema, doar credeam ca e chiar facut la misto primul mesaj.

Daca nu folosesti arcurile, daca nu le misti (adica daca ele nu flexeaza), atunci lamelarele au prostul obicei de a se rupe. E o particularitate tipica otelului din care-s facute. Vrei sa te tina mult, faci miscare cu ele, cari deva in bena din cand in cand, sa se preseze. Sau iesi putin la un offroad sa flexeze puntea in voie. In cazul in care nu poti face aceste lucruri, atunci macar o gresare (cu vaselina, intre lamele) o data la 6 luni ar trebui sa fie suficient pentru a impedica ruperea acestora.

Legat de franare, incearca intai niste placute de frana cu o concentratie mai mare de carbon si mai mica de otel in ele. Adica niste placute "mai moi", care se rod mai repede, dar ofera o franare mai buna.

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Lun Feb 08, 2010 6:23 pm

Multumesc de sfaturi, am aflat un lucru important. Totusi au avut solicitari usoare in rastimpul cand n-am iesit offroad. Oricum acum o sa fiiu mai grijuliu.

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Sâm Feb 13, 2010 12:28 pm

QUOTE (Klez @ Feb 7 2010, 10:53 PM) Lamelare gasesti la reprezentanta, magazine de piese import, dezmembrari. Placute frana gasesti tot acolo (mai putin dezmembrari). Iti recomand un Textar Rally.


Am schimbat ceva foi de arc pe ambele parti la o firma din Brasov ce se ocupa cu reconditionarea si confectionarea arcurilor de masina. Vreau sa spun ca acum masina este mult mai stabila decat cu arcurile originale si are un comportament pe sosea si coclauri superior. Preturile sunt acceptabile si rezultatele bune. Personal o sa ma gandesc de 10 ori de unde iau piesele: de la reprezentanta am avut niste consumabile care se terminau inainte de a veni la revizie, ma gandesc la piesele principale o fi la fel?
Deci, amatorilor de schimbat, reparat arcuri, la Brasov se face foarte bine si ieftin.

Mai ies pe teren foarte accidentat si va tin la curent

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Sâm Feb 13, 2010 9:16 pm

Salut, niste informatii, cam pe unde in Brasov? Cum ai rezolvat cu franele caci eu sunt renumit sa consum placutele de frana. 68.888 km 5 seturi de placute...deci?

Avatar utilizator
cfvd13
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Feb 20, 2009 12:18 am

Mesaj de cfvd13 » Sâm Feb 13, 2010 9:41 pm

Firma se ocupa si cu reconditionat, confectionat arcuri, si se afla pe centura mica a brasovului, dupa vama, in dreptul indicatorului de vopsitorie electrostatic. Este o ghereta galbena la strada se face curba la dreapta, cum se vine de la vama, si la 200m este o hala pe dreapta cu firma pe ea: VAZOMI, tel contact Micu Zonel 0722.790.816. Eu sunt multumit de prestatie. Cu franele, tocmai am terminat perioada de informare si am aflat ca ar fi bine sa iau placute cu un continut de carbon mai mare, care se consuma mai repede (30000-50000 km) dar franeaza mai eficient-simti ca se opreste masina. Acum caut uneleTextar ce costa cam 50Euro perechea. Deci inca nu am exerimentat. In vreo doua saptamani pot sa sun si din practica. Cele originale ma tin cam 50000 ultimile, iar penultimile 2 perechi m-au tinut 20000km.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Sâm Apr 16, 2011 4:13 pm

Nu sant multumit de foaia care am pus-o pe spatiala (e prea rigida si scutura,are 80mm latime si 10mm grosime,deci dublu la grosime fata de originala) ,iar saptamana viitoare ma duc la bv sa pun altele la domnul Micu.Nu am gasit la timp acest forum,care mi se pare mai la obiect decat primul,....dar asta e...Am vorbit la telefon cu sefu si mi-a zis ca se pot splingui si cele vechi (nu stiu daca am scris corect-scuze)...deci trebuie mers cu foile la doctor...sa vedem.Omul e super ok la telefon si foarte amabil,sper sa nu ma dezamageasca....oricum va tin la curent...vds.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Apr 20, 2011 10:22 am

Super ok...ieri am fost la Bv si am rezolvat situatia ffff.bine.Atit angajatii firmei cat si calitatea serviciilor sint de inalta calitate.Firma incepe programul la 7,iar angajatii sint de la 6 dimineata...asta spune cred ceva......am dus foile si de pe st-dr,am inlocuit 2foi (1-st+1-dr)si am dat 200ron pe foaie deci 400ron pe amindoua....am springuit apoi ambele ansamble de foi si le-am adus la forma initiala (5oronx2=100ron)....deci toata operatia a costat 500ron....am uitat,arcurile s-au livrat curatate si vopsite.Aseara pe la ora 17 m-am apucat sa le montez iar la ora 18,30 eram in probe.....e super fratilor,e putin ridicata fata de originala cu 2-3cmm,dar e fffff.ok.Vreau sa multumesc celui care a deschis acest topic,pentru informatiile corecte ce ni le-a furnizat......cu alte cuvinte nu a facut reclama mincinooasa....MULtumesc.....folositi-le(informatiile) cu incredere.....acum voi vedea cit e de trainica si durabila aceasta operatie,oricum tin aproape.......vds.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori