Consum L200

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Dum Feb 07, 2010 9:11 pm

am uitat...nu stiu cum ai masurat tu cei 25l/200km...dar banuiesc...ai facut plinul+ai bagat 200km=plin iar,..nuuu?...greseala...daca mai zgaltiiai de masina cand faceai plinul,observai ca ies citeva bule de aer,care in litri daca ii transformi,.. iese.. ezzzact.. diferenta care te-a pus pe ginduri cu consumul..lasa masina in pace si umbla la stilu...moderatto..daca vrei consum mai mic..vds

Avatar utilizator
corich
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 11:26 am

Mesaj de corich » Joi Mar 04, 2010 7:46 pm

QUOTE (INTRUDER @ Feb 7 2010, 01:12 PM) 265/70 r 17,dar totusi nu cred ca-i din cauza anvelopelor

Cu respect va salut domnilor.
L200 2007, resetat la Jeff, Timisoara-Dortmund-Bucuresti, din care cam 3000-3500 km pe autostrada cu 110 km/h, masurat la 4 plinuri succesive (cand incepe sa iasa spuma zgaltaiti bine masina sa elimine bulele de aer), cu 2 persoane in masina + 50 kg bagaje + 100 kg balast in bena (altfel topaie) am avut un consum de 8.2-8.4 l/100 km, functie de relieful terenului. Mare grija la presiunea din anvelope, daca este sub 2.7 bari creste consumul (eu merg cu 3.5 si este ff ok).

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Vin Mar 05, 2010 12:00 am

Cum frate 3.5 presiune?
Pai acolo pe masina scrie 2.2 presiune.
Eu am pe masina BF Macadam pe ea si am consumat 6.5 litri pana la Tulcea mers cu 70-80 la ora. M-a speriat consumul asta.

Avatar utilizator
corich
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 11:26 am

Mesaj de corich » Vin Mar 05, 2010 2:52 am

Nu lua de buna tot ce scrie pe masina. Am avut ARO timp de 14 ani si m-am det de ceasul mortii sa aflu de ce uzez anvelopele pe exterior daca le tin in presiunea data de fabricant. Pana mi-a spus un nene de la vulcanizare ce sa fac. Am ridicat cu 0.5 bari si s-a rezolvat problema.
Revenind la L200, la anvelopele originale (245/65R17) cu 2.2 presiune, am constatat uzura pe exterior. Am crescut presiunea la 2.7 si cu bucurie am MASURAT uzura uniforma pe toata latimea benzii de rulare, cat si o usoara scadere a consumului. In noiembrie am incaltat-o cu 265/70R17 AT (resapate), cu care am si facut Germania dus-intors. La dus am mers cu 3.2 bari si am observat uzura "spanurilor" de turnare de pe exterior. La intoarcere am urcat presiunea la 3.5 bari si totul a fost OK. De mentionat niste masuratori facute cu anvelopele originale (245/65R17): kilometrajul are o eroare de -4% (mergi cu 100 km/h pe ceas, in realitate ai 96 km/h). La anvelopele 265/70R17 eroarea este de +1%.
Sanatate si km multi.

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Vin Mar 05, 2010 10:27 am

Daca ti presiunea ridicata in roti, cel putin in Romania iti rezolvi bucsele intr-o luna. Plus dintii din gura...
Pe autostrada e in regula, da' pe drumurile noastre trebuie sa fi masochist sa circuli cu 3.5 atmosfere.
Bafta

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Vin Mar 05, 2010 3:49 pm

QUOTE (corich @ Mar 5 2010, 02:52 AM) Nu lua de buna tot ce scrie pe masina.
Cu alte cuvinte japonezu' habar nu are Mai degraba nu credeti manometrele decalibrate de la vulcanizari sau benzinarii ! La una din masinile mele am sistem de monitorizare a presiunii si am observat abateri chiar de 0,5-0,7 bari fata de ceea ce am cerut.
QUOTE (corich @ Mar 5 2010, 02:52 AM) Am avut ARO timp de 14 ani...
E clara treaba daca am ajuns sa comparam Aro cu L200 ...nu ca L200 ar fi cine stie ce ozn dar sunt totusi 30 ani diferenta tehnologica.

Recomand insistent sa respecti presiunile in roti,altfel ai ocazia sa-ti faca pleoshc-fassshhh exact cand nu trebuie adica in curba luata cu viteza si greutate in masina ,eu unul am patit-o si de atunci sunt obsedat de chestiunea asta. Da ,intr-adevar o presiune mai mare asigura o stabilitate mai buna si un consum mai mic dar numai si numai pe drumuri foarte bune si viteze cuminti. Tu ai zis ca faci Germania cu ea,deci respecti numai una dintre cerinte,cea cu drumurile bune

QUOTE (corich @ Mar 5 2010, 02:52 AM) ... si cu bucurie am MASURAT uzura uniforma pe toata latimea benzii de rulare,
Cum se masoara uzura? Da,cu bucurie,dar concret cum se poate masura uzura? Nu te supara,nu-s de meserie dar nu stiu cum ai putea sa o masori,poate sa o observi...

QUOTE (corich @ Mar 5 2010, 02:52 AM) ...masuratori facute cu anvelopele originale (245/65R17): kilometrajul are o eroare de -4% (mergi cu 100 km/h pe ceas, in realitate ai 96 km/h). La anvelopele 265/70R17 eroarea este de +1%.
Sanatate si km multi.
Da este stiut de eroarea vitezometrelor este de cca 5% la 100 km/h ,intentionat in minus din fabrica. La toate masinile ,inclusiv cele premium. Si da ,daca pui roti mai mari te vor ''fura '' la kilometraj,se rezolva la diagnoza ,spui masinii ce roti are si vitezometrul va arata iar cu 5% mai putin.

Avatar utilizator
corich
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 06, 2009 11:26 am

Mesaj de corich » Vin Mar 05, 2010 7:25 pm

QUOTE (cristian_sen @ Mar 5 2010, 04:49 PM) E clara treaba daca am ajuns sa comparam Aro cu L200 ...nu ca L200 ar fi cine stie ce ozn dar sunt totusi 30 ani diferenta tehnologica.

Comparatia ARA - L200 numai dpdv al greutatii/tractiunii/anvelopelor.

Recomand insistent sa respecti presiunile in roti,altfel ai ocazia sa-ti faca pleoshc-fassshhh exact cand nu trebuie adica in curba luata cu viteza si greutate in masina ,eu unul am patit-o si de atunci sunt obsedat de chestiunea asta. Da ,intr-adevar o presiune mai mare asigura o stabilitate mai buna si un consum mai mic dar numai si numai pe drumuri foarte bune si viteze cuminti. Tu ai zis ca faci Germania cu ea,deci respecti numai una dintre cerinte,cea cu drumurile bune

Si viteze cuminti. Daca vreau sa merg tare, aleg alta masina. Iar vara si pe drumuri proaste/solicitante reduc presiunea la 3.2 bari.

Cum se masoara uzura? Da,cu bucurie,dar concret cum se poate masura uzura? Nu te supara,nu-s de meserie dar nu stiu cum ai putea sa o masori,poate sa o observi...

Nu cred ca este stiintific, dar iata cum procedez eu:
1- incalt masina cu anvelope noi, la presiunea recomandata de fabricant;
2- cu un subler (cu micrometru eventual) masor adancimea profilului la mijloc si pe lateralele benzii de rulare (la fiecare anvelopa, mai putin rezerva);
3- dupa un numar de km parcursi (4000-5000) repeti operatiunea de la punctul 2) si vezi cum s-a uzat anvelopa;
4- mai bagi/scoti 0.5 bari si repeti punctul 4) pana stabilesti presiunea pentru o uzura uniforma. La urmatorul set de anvelope deja stii cam pe unde stai. Daca pui anvelope de acelasi tip/fabricant, mergi la sigur.

Da este stiut de eroarea vitezometrelor este de cca 5% la 100 km/h ,intentionat in minus din fabrica. La toate masinile ,inclusiv cele premium. Si da ,daca pui roti mai mari te vor ''fura '' la kilometraj,se rezolva la diagnoza ,spui masinii ce roti are si vitezometrul va arata iar cu 5% mai putin.

Adevarat, dar prefer sa merg cu +1%, oricum este mai aproape de adevar.

Cu respect.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Mar 10, 2010 10:14 pm

colegu intruder,tine cont de recomendarile noastre,nu te supara pe noi,dar,un sfat babesc,...trebuie cite o data sa tinem cont de calitatea drumului pe care il parcurgem,adaptam presiunea in anvelope, functie de greutate,autostrada,de nivelul pantei sau al sezonului pe care il parcurgem....toate astea atrag dupa sine consum, uzura,rigiditate,stabilitate...de bucse,amortizoare etc,nici nu mai vorbim..eu am aceeasi dimensiune in anvelope si sint super multumit...dar stau cu presiune de doi cu doi pe fata si doi pe spate..e mai lina si nu e asa brutala...cind pun mf in ea,700-800kg bag dupa ochi,astfel incat anvelopa sa se aseze pe sosea,nu sa fie ridicata,sau cocotata,ea sa atinga soseaua cu toata suprafata ei..apoi cu manometru din vulcanizare,nu statii peco,le fac la fel pe toate....cu santa fe-ul,am facut 110.000.km,cu gume hankooc,la fiecare 10000 km,verificat presiunea si centrat,cele de pe fata pe spate si invers,iar la urmatorii 10000km,inversatul pe geanta cu toate operatiunile de mai sus...deci pt a obtine o uzura uniforma in anvelope tinem cont si de rotirea lor,fata-spate si apoi pe geanta,pina la epuizare.....cu L am 110000km,iar cu gumele care le am,am facut cam 70000km,...si mai merg frate inca jumatate...nu stiu,o sa vad....hai sa nu fim circotasi..toti am mai patit cite ceva,am mai mers cu ele mai moi,dar eu unul nu vad ca o juma de bar sa poata influienta atit de mult cinsumul la spatiala ta...vezi totusi ca daca ai vint puternic din fata, e belea,...sau dai cu hirletul in acceleratie e lafel...eu am scos 5,6% cu 54km/h...am mers constant cu 54km/h....am resetat ceasul...am mers...5,6%....am cuplat 4x4...a crescut la 7,6-8%....pe drum drept fara accelerari si fara vint,clima sau alti consumatori...asta a fost facuta la plictiseala...nu ma intereseaza consumul dar ce ai spus tu ne mira pe toti...uite la garsia care e spaima placutelor de frina sau la sen care e si el mancat,si nu au avut asemenea consum...e ceva la stilul de mers al tau

,

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Mar 10, 2010 10:36 pm

Ozn-urile merg cu ce fel de cauciucuri si ce presiune au in ele?
Ce discutii avem..uzura anvelopelor...pai fratilor,uzura difera de la oras la oras....alta este uzura in Constanta sa spunem si alta este in Graz (Austria). Este loteria povestea asta cu consumul si cu anvelopele...difera ce ai in ele, de ex la azot bagat in roti, uzura este uniforma, la aer bagat este alta uzura si tot asa...Vara guma se consuma altfel , iarna altfel deci nenea Catalin, sfaturile tale sunt foarte bune dar doar daca stam amandoi in aceiasi localitate..eventual ne mutam impreuna asa ca...

Avatar utilizator
bogdan_conta
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 09, 2010 2:53 am

Mesaj de bogdan_conta » Sâm Oct 09, 2010 3:13 am

17 in oras, 13 afara(Constanta), testat si para testat, mers incet nu sportiv. are cutie automata da parca e prea mare. nu vi se pare? 2.5 diesel

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori