Simering Axa Cu Came

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
smartcon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 28, 2010 8:14 pm

Mesaj de smartcon » Joi Ian 28, 2010 8:36 pm

Scapa ulei pe la simering. Daca stie cineva unde pot gasi o rezolvare adevarata la costuri normale pentru ca am schimbat de 3-trei-ori simeringul de la axa cu came la un motor de 2,5 tdi din 1997 si de fiecare data dupa 1000,2000 km iarasi a aparut aceeasi problema. Nu stiu, poate imi scapa ceva?! A mai patit cineva ceva asemanator?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Joi Ian 28, 2010 10:41 pm

Incearca sa pui si niste silicon peste simering. Presupun ca e prin fata motorului, nu ala din spate tip dop.

Avatar utilizator
smartcon
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Ian 28, 2010 8:14 pm

Mesaj de smartcon » Vin Ian 29, 2010 11:44 am

Este cel din fata si mi-au pus silicon de fiecare data?!

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Ian 29, 2010 12:30 pm

Niste posibile probleme & rezolvari:
- Cat ulei pui la un schimb? Daca e prea mult ulei, atunci motorul il scoate afara pe unde apuca, prin cel mai slab punct, in cazul tau, pe la simering. Nu te lua musai dupa ce zice joja, e posibil sa nu fie cea originala. De obicei eu stiu ca intra undeva la 6.2 litri. Ajunge si un litru in plus sa creeze probleme.
- Verifica simeringurile de la supape. E foarte posibil sa fie uzate si astfel compresia din cilidru ti-o baga in capacul chiulasei de unde iese prin... acel simering de la axul cu scame. Ca sa verifici, nu e musai sa dai jos capacul sau chiulasa, poti sa dai jos doar busonul, sa pornesti masina la relanti si sa te uiti sa vezi daca gazeaza sau eventual pune mana pe gaura de la buson sa vezi daca face presiune. Normal nu trebuie. Tot-odata, verifica furtunul de recilculare, acel furtun care pleaca din capacul chiulasei spre furtunul de admisie aer, inainte de turbo. E posibil si acela sa fie infundat si astfel se acumuleaza presiune in capacul chiulasei.

Daca sunt simeringurile de la supape de vina si nu gasesti originale de Mitsu, vezi ca se potrivesc perfect cele de Opel... Vectra cred, dar daca dai un simering jos si mergi cu el in mana la piese auto, il identifica baietii de acolo.

Daca nu e nici una din aceste posibile cauze, eu as da jos chiulasa si as trimite-o la o rectificare completa si aventual si o verificare sa nu fie fisurata. La fel m-as uita si foarte atent la capacul chiulasei sa nu fie fisurat in zona simeringului. Nu fierbe apa din motor din cand in cand ?

De care simering pui ? Ce firma? Eu as recomanda Victor Reinz din simplul motiv ca : "Is the best, f**k the rest". Daca dai jos chiulasa sa o rectifici, vezi ca ai setul de garnituri superioare, de Victor Reinz, undeva pe la 250 de ron si are inclus si acel simering. Tot-odata, silicon as pune tot Reinz, negru.

Avatar utilizator
Tavi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Dec 17, 2009 1:50 pm

Mesaj de Tavi » Vin Ian 29, 2010 1:25 pm

Klez: "verifica furtunul de recilculare, acel furtun care pleaca din capacul chiulasei spre furtunul de admisie aer, inainte de turbo. E posibil si acela sa fie infundat si astfel se acumuleaza presiune in capacul chiulasei."

Perfect adevarat!!! Eu am patit asta, cu un volvo mai vechi, care avea o sita pe furtunul respectiv si care se infundase... la fel, arunca ulei pe langa simeringul de la axul cu came, cel din fata... am schimbat vreo 2-3, calitati diferite, am pus silicon, degeaba!!! Mi-am dat seama ce se intampla numai dupa ce am scos busonul de ulei sau joja cu motorul pornit si am constatat ca se crea presiune de aer in motor.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori