Motor Inghetat

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Sâm Oct 09, 2010 9:50 pm

Azi am plecat in graba cu motorul rece-rece (nepornit de 2 zile) si ce sa vezi,surpriza: mi-a dat in nas in treaptele a doua si a patra de la 2000 rpm in sus! Cu ocazia asta le transmit multa sanatate ga(o)zarilor de la rompetrol care nu au avut grija ca odata cu scaderea temperaturii sa bage ceva aditivi in tancuri ,au ramas cu stoc mare de asta vara probabil....cu toate astea se joaca cu preturile odata la cateva zile,de obicei numai in sus:ba 20 bani,ba 40,ba 70...ma seaca treaba asta si o sa renunt la posirca lor cu tot asa zisele avantaje date de cardul Fill&Go. Sunt 10 grade acum in Constanta dar bate puternic alizeul si senzatia e asemantoare cu cea de 0 grade. S-a rezolvat cu un plin de petrom,merge perfect cu motorul rece sau cald.

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Dum Oct 10, 2010 8:42 pm

Lipsa aditivilor specifici sezonului rece ar determina acele simptome? Nu era mai ''normal'' sa aiba probleme la pornire sau plecarea de pe loc si mai putin si in trepte superioare?

Avatar utilizator
cristian_sen
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 18, 2007 11:15 pm

Mesaj de cristian_sen » Dum Oct 10, 2010 9:05 pm

Ma gandesc ca a fost si o problema de debit,imi dadea in nas numai daca era nevoie de mai mult motorina, nu au fost probleme la pornire iar ralantiul era beton. Oricum s-a rezolvat dupa plinul cu Petrom si nu a mai facut figuri de nici un fel,am testat-o indelung ....

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mar Oct 12, 2010 3:34 pm

Acelesi probleme le-am patit si eu fratioare,tot cu rompetrolul lui peste,dar eu am folosit aditivul metabond,si nu trebuia sa se intimple asa ceva.Voi vedea joi la bacau,dupa diagnoza...cam greu dai pe forum...ceva probleme?....vds

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Oct 12, 2010 3:50 pm

Din ce spuneti voi e probabil ca era doar un inceput usor de parafinare. La relanti debitul consumat e relativ mic, asa ca nu apareau probleme. In sarcina insa, odata cu cresterea debitului necesar, diferenta de debit s-a facut simtita.
Se pare ca a fost o problema pasagera.
Din ce stiu eu, cei de la OMV au cea mai rezistenta motorina la frig - pana la -30 grade. Este vorba de alpin diesel.

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Mie Oct 13, 2010 10:18 am

Dreptate ai,...teoretic....sa vad la diagnoza ce iese si va spun...oricum va foarte multumesc

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori