Pagina 2 din 3

Scris: Sâm Feb 13, 2010 12:03 pm
de orgoviciladislau
Acuma in 4x2 pocane tare cand este virat la mixim si asa si asa cand este virat moderat. Stie cineva daca
planetarele se schimba in garantie sau nu?

Scris: Sâm Feb 13, 2010 12:05 pm
de cipcirip
In legatura cu spatele - acolo e problema telescoapelor - daca le schimbi cu unele de calitate m-ai buna nu vei avea probleme nici la viteze m-ai mari pe drumuri desfundate unde te trezesti ca faci piruete.

Orice piesa in afara de consumabile ar trebui sa poata fi schimbata pe garantie

Scris: Sâm Feb 13, 2010 12:06 pm
de orgoviciladislau
Si eu cred ca pute ceva la telescoapele din spate. Am luat o curba in 4x2 si am avut acel feeling ciudat ca pleaca spatele fara nici un motiv

Scris: Sâm Feb 13, 2010 7:38 pm
de Klez
QUOTE (orgoviciladislau @ Feb 13 2010, 12:03 PM) Acuma in 4x2 pocane tare cand este virat la mixim si asa si asa cand este virat moderat. Stie cineva daca
planetarele se schimba in garantie sau nu?


Daca pocane cand e 4x2, atunci inca este cuplat. Incearca sa mergi 4x4, apoi decupleaza, apoi mergi drept in spate cam 5 metri. Si apoi vezi cum se comporta in 4x2.

Legt de : ""Am luat o curba in 4x2 si am avut acel feeling ciudat"" ... Pai e iarna, e normal sa derapezi. E si mai normal sa derapezi cand esti pe tractiune spate...

Scris: Dum Feb 14, 2010 11:01 am
de cipcirip
@Klez - derapeaza spatele si pe uscat - la drum drept aveam cel mult 40 km/h pe drum de tara, am dat de o portiune cu hopuri mici consecutive si spatele a fugit in dreapta imediat. Telescoapele sunt facute anume sa opuna rezistenta doar pe un sens si rotile raman in aer probabil. Sigur telescoapele spate trebuie schimbate. Am vorbit si cu un tip care concureaza la raliu offroad cu Isuzu pick-up modificat si el mi-a explicat treaba asta. El produce telescoape custom made da foarte scumpe la 1000 euro perechea (intr-adevar bijuterii, forjate direct in inox)...

Scris: Dum Feb 14, 2010 9:25 pm
de orgoviciladislau
Am elucidat problema. Este planetara stanga fata. L-am miscat cu mana si producea sunetul pe care l-am sesizat plus oscila cca. 2-3 cm.
Iar in burduf, cea din partea opusa a rotii, se auzea acel zgomot. Poate numai acel ansamblu trebuie schimbat?

Scris: Lun Feb 15, 2010 12:06 am
de Klez
@orgoviciladislau: Miscarea de rotatie pe loc a planetarei, cea de care spuneai, e ceva oarecum normal la o masina cat de cat uzata. Lega de ansamblu "cap de planetara", se gasec si pe bucati la piese auto. Ai grija ca atunci cand il montezi, sa greseze bine cu vaselina pe sub burduf. Daca mecanicosul o sa-ti spuna ca e deja gresat, insista! E gresarea din fabrica ca sa nu rugineasca materialul pe raft. E doar o pelicula mica de ulei. Daca si asa dai planetara jos, verifica su burdufurile sa fie ok, fara sparturi.

@ cipcirip: L200 are pe spate suspensie pe foi de arc. Nu se poate compara suspensia cu foi, cu una pe elicoidale. Normal ca "te fura" in curbe pe macadam. Nu inteleg in schimb ce vroiai sa spui prin: "Telescoapele sunt facute anume sa opuna rezistenta doar pe un sens si rotile raman in aer probabil". Pai, telescoapele opun rezistenta doar la comprimare, nu si la extindere. Rolul telescopului este de a face roata sa stea cat mai lipita de teren, nu sa sara ca o minge. Daca asta se intampla si la tine, atunci da, poate fi datorita uzarii telescoapelor.
Tot-odata, eu as mai verifica urmatoarele:
-Bucsele la telescoape,
-Bucsele la foile de arc (si din fata , si din spate),
-Cat de bine sunt prinse bridele de la foi la punte.
***Nu stiu daca L200 are Panhard pe spate, dar daca are, eu i-as schimba intai bucsele, apoi m-as uita la restul.

Scris: Mie Feb 17, 2010 12:53 pm
de orgoviciladislau
Referitor la cele de mai de sus:

Cap planetara: 250 EURO+ manopera
Burduf: 70 EURO +manopera


Miscare alam bala la spate: motiv- lamele din arcul lamelar fisurate rupte
cost: 1010 EURO buc + Manopera

A si nimic nu se schimba in garnantie. Jur ca nu am incarcat mai mult decat 500 kg pe masina si totusi....
Incep sa cred ca am cumparat o masina de bibelou de fite de care poti sa te folosesti numai pe asfalt fara 4x4 si neincarcat

Scris: Mie Feb 17, 2010 1:06 pm
de Klez
Nu te alarma. Capul de planetara m-i se pare ok ca si pret, burduful putin umflat. Astea merg schimbate. Daaar, un kit de foi de arc sa coste 1000 de euro ? Pai... la 2000 de euro cat costa amandoua kit-uri, iti faci conversie la suspensie pe elicoidale cu 4 link + panhard si ai si confortul mult dorit.

Totusi, daca ai facut aceste constatari in reprezentanta, eu te-as sfatui sa incerci la un alt service si sa-i rogi sa-ti faca o verificare de bucse. Foile de arc nu se fisureaza, ele se rup si atat. Daca foile se rup, masina se apleaca de spate, fara sa-ti danseze spatele, cum se inampla la tine. Eu tot insist, sa faci o verificare de bucse spate, mai mult ca sigur astea sunt problemele.

Scris: Mie Feb 17, 2010 1:31 pm
de orgoviciladislau
Multumesc.
Arcurile costa amandoua 1010 EURO. Din pacate nu pot merge la alta reprezentanta ca nu mai exista ala in zona Aradului.
Intradevar omul de la receptie a zis ca sunt rupte lamele din arc. Am sa sun si intreb de bucse