L 200-emirate-info

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Feb 25, 2010 9:57 am

cu vama achitata?

Avatar utilizator
george alexandru
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Ian 12, 2010 10:58 pm

Mesaj de george alexandru » Vin Feb 26, 2010 12:54 am

da.

Avatar utilizator
cezarionus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 12, 2007 12:50 am

Mesaj de cezarionus » Joi Mar 11, 2010 12:39 am

ABS in desert e inutil... in caz ca va intereseaza!!!

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Joi Mar 11, 2010 3:19 pm

Pai 15-16 mii este enorm de mult prietene, la banii astia iti cumperi din tara L200 de la firmele de leasing, masini recuperate, km putini, inmatriculata deja, si daca ai noroc o iei si full option...asa ca eu nu m-as duce la arabi...a mea tot asa a fost cumparata...tot de la o firma de leasing recuperata

Avatar utilizator
cristivd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 08, 2009 10:32 pm

Mesaj de cristivd » Joi Mar 11, 2010 10:50 pm

Si a mea tot recuperata a fost. Avea 18000 de km.

Avatar utilizator
Roland
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Sep 02, 2009 11:14 am

Mesaj de Roland » Lun Mar 29, 2010 6:43 pm

Salut,
Abs si restul de MATCS, ESP, sunt necesare in rulajele cu viteza. Am condus peste 60.000km un Defender fabricat in nov.2007 (fabricat in Anglia, membra UE...)- care n-are ABS, nici macar air bag (inamtriculat in Ro)! Totul e perfect in off road. Doar la viteza ai nevoie de protectiile electronice sus amintite. Cu L200 am avut emotii in pante alunecoase cand pe neasteptate intra ABS- ul si marea spatiul de franare.
Cat priveste modelul din Emirate, am intalnit prin munti posesori de astfel de masini care erau foarte multumiti de prestatia masinilor.
Sa nu uitam proverbul care zice: "nici un lant nu e mai rezistent decat veriga lui cea mai slaba".
Oricand o masina noua e mai sigura decat una ce a trecut prin mai multe maini. Am gasit in showroom-uri masini recuperate ce fusesera folosite " in dusmanie" de posesorii temporari. Ma refer la uzurile discurilor de frana sau depasirea intervalelor de garantie cu peste 50% din durata prescrisa. Omu' stia ca pierde masina si s-a distrat " romaneste" inainte de a o ceda.... Exista (poate) si exceptii.

Avatar utilizator
ssTour
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 24, 2008 12:39 pm

Mesaj de ssTour » Lun Mar 29, 2010 11:10 pm

QUOTE (Roland @ Mar 29 2010, 06:43 PM) Am gasit in showroom-uri masini recuperate ce fusesera folosite " in dusmanie" de posesorii temporari.
cam asa e ...cunosc cel putin 3 cazuri pacat dar nu exista educatie in sensul asta pe la noi !

Avatar utilizator
TSAR
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Apr 20, 2010 2:10 pm

Mesaj de TSAR » Mar Apr 20, 2010 3:25 pm

Salut,

Cred ca sunt unul dintre primii posesori al unui ( de fapt au fost 2 dar facem referire numai la una ptr usurinta calculului) L200 (0 km) provenienta Golf ( masina am achizitionat-o la inceputul lui 2007 ). Ideea este ca acolo costa 11000 euro fata de 24000 in RO ( "curios" nu-i asa ?). Decizia ptr L200 am luat-o dupa ce vreo 4 luni am studiat piata pick-up-urilor (teste pe cat posibil, recenzii in publicatii de afara, pret si durata de livrare). Varianta pe care am ales-o a fost una basic ( am vrut doar 4*4 si AC ) ptr ca in esenta este o utilitara. Mentionez ca puteai sa comanzi un L200 cu optiuni (evident la alt pret dar muuult mai mic ca in RO ) , deci si ABS ( atat de comentat pe forum ). Prima problema pe care le-am intampinat-o in tara noastra a fost in momentul inmatricularii , masina mea sosind pe platforma ( cu foliile de protectie pe ea ). La RAR mi-au cerut certificatul de conformitate parca ( wtf !!!!) pe care evident ca nu-l aveam ( nici nu mi-am pus problema asta vreodata ) si mi-au sugerat sa-l cer importatorilor din RO ( M Car , B-dul Expozitiei) . Am fost , s-au uitat la masina si cand au constatat ca nu e achizitionata de la ei mi-au spus ca " nu stiu ce masina e asta " (????????????) desi era identica ( macar in proportie de 99%) cu una pe care o aveau in curte. Consternat le-am arata sigla Mitsubishi ( 3 diamante dar....nu si in RO ) si L200 scris pe bena. Ma rog , sa trecem peste tot schimbul de replici, concluzia lor a fost ca daca nu-i cumparata de la M Car nu se stie de masina e ! Dupa cateva ( "doar" 6 ) drumuri la RAR Grivita si Afumati, am platit o taxa de 800 euro (omologare individuala parca) in urma careia am primit cartea de identitate a masinii si....surpriza era una "copiata" dupa specificatiile L200 comercializate in RO ( la cele din Golf puterea e de 141,5 CP sau 145 CP iar gabaritul e mai mare datorira barii spate care este mai proeminenta ) si cu norma euro 3 (masina din acelasi lot dar inmatriculata in Germania e euro 4 ! ). Atentie , mi s-au mai cerut ca fiind obligatorii si sistemul de reglare al farurilor ( un lucru firesc logic dar pe care masina nu-l avea) si lampa ceata spate. Pe acestea doua le-am "rezolvat" tipic romaneste. In total masina inmatriculata RO m-a costat 19000 euro ( include shipping, platforma, vama, etc ) fata de aproximativ 27000 euro ,cat costa la momentul acela una de la reprezentanta RO + taxe inmatriculare , adica o economie de vreo 30%. Sa nu uit , nici de garantie nu beneficiez, dar din diferenta de pret de achizitie cred ca pot lesne suporta costurile reviziilor si pieselor timp de....muuuulti km. Si pentru ca tot am adus vorba de revizii, acestea le fac NUMAI in Ungaria unde roportul profesionalism (calitate)/pret este INVERS PROPORTIONAL cu cel din RO.

Concluzii :
- achizitionati cu mare incredere auto fabricate ptr.(din) Golf datorita raportului calitate/pret
- ptr a evita nervii achizitionati-le la 0 km dar inmatriculate in RO
- incercati varianta basic ptr ca orice optiune inseamna cost de intretinere
- service pe cat posibil in afara tarii daca doriti la reprezentanta sau a doua optiune, daca aveti (sunteti ) mecanici buni care cunosc bine L200 ( problemele ei), folositii.

La multi KM !

Avatar utilizator
apetreicatalin67
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Sep 27, 2009 7:15 pm

Mesaj de apetreicatalin67 » Joi Apr 22, 2010 9:47 pm

Salut si bine ai venit printre noi.Sa-ti traiasca spatiala si la mai multi km fara probleme...vds.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori