Anvelope De Iarna 205/80/16

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mie Iul 15, 2009 10:48 pm

Salutare. Vreau sa imi cumpar deja anvelope de iarna ptr L si nu stiu unde sa ma indrept ...ce imi recomandati?
Am vazut ca cei de la Mitsubishi au o oferta de la BFGodrich...dar am inteles ca nu sunt tocmai ptr iarna...
Ce imi recomandati?
Multumesc

Avatar utilizator
cipcirip
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 20, 2008 11:36 pm

Mesaj de cipcirip » Joi Iul 16, 2009 12:13 pm

Eu am GoodYear Wrangler AT-uri - nu stiu cum se comporta pe zapada, dar la cum arata profilul cred ca sunt bune. Poate MT-urile sunt m-ai bune. De BF Goodrich se plang multi ca nu d-au randament iarna. Sunt cele m-ai bune dar nu pe zapada.

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Joi Iul 16, 2009 8:48 pm

astea pe unde s=ar gasi?
dar cineva care a trecut de iarna cu ceva anvelope nu exista?

Avatar utilizator
Klez
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 28, 2008 9:58 am

Mesaj de Klez » Vin Iul 17, 2009 7:51 pm

Discutia imi aduce aminte de iesirea din Noiembrie prin Calimani cu baietii din Iasi. Care mai de care cu MT-uri, simex-uri, cross-uri.... eu singurul amarat cu A/T-uri reesapate . Culmea a fost ca tot eu eram cam singurul care inainta fara mari probleme, inclusiv pe zapada afanata,batatorita, chiar si un petec de gheata. La un moment dat dezvirginam drumul (zapada trecea peste capota) si nu avea nici o tenta de derapaj. Deci iarna... AT-uri !!

Din experienta proprie ar mai fi de adaugat faptul ca iarna, gumele late sunt mai bune decat cele inguste. Acu 2 ierni am avut Michelin 4x4 A/T 215/75/15. Erau cat de cat ok, in schimb cand am intrat in zapada mare afanata, imediat m-am scufundat cu masina si am ramas pe burta... am lopatat 3 ore pe sub masina sa ies. Iarna trecuta am avut 31/10.5/15, SCOP AT (copia reesapata BFG AT). Desumflate la 0.8-1.2 atm faceau treaba excelenta pe orice fel de zapada, chiar si pe gheata mergeau acceptabil. Am ramas doar de 2 ori asta-iarna cu ele, cand eram pe munte. In ambele cazuri am intrat in sant unde am ramas suspendat pe burta (2 roti in sant care nu ajungeau pana jos, iar celelate 2 stateau in aer, masina facand echilibristica). Oricum, iarna asta voi lua si o pereche de lanturi in portbagaj, asa sa fie acolo ca nu se stie pe unde o sa mai urc (prietenii stiu de ce ).


***** A/T = All Terrain. Cauciucuri 50% on-road, 50% off-road
***** MT = Mud terrain. Cauciucuri 10%on-road, 90% off-road. Nerecomandate folosirii pe asfalt datorita coeficientului de franare foarte slab. Ai calcat frana cu ele... te duci saniuta.


In teorie se spune ca cel mai bine la zapada, adera zapada. Drept urmare, un cauciuc special conceput pentru zapata, va avea foarte multe "taieturi" in si intre crampoane, pentru a intra zapada in ele si pentru a avea aderenta la zapada de pe jos. Scuze pentru repetarea cuvantului zapada .

Avatar utilizator
Garsia
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mar 28, 2009 9:04 am

Mesaj de Garsia » Mar Iul 21, 2009 8:55 pm

Salutare, am gasit o super okazie pe site-ul cu pricina si am luat un set de 4 jenti de aluminiu cu numai 1300 ron toate 4 si am fost la reprezentanta sa imi comand prezoanele aferente, cat credeti ca m-a costat?! 500 ron toate 24...super afacere...si pe aceste jenti am pus niste anvelope BF GOODRICH 235/70/16 Macadam...parca se aseaza masina altfel decat cu jentile originale de tabla 205/80/16...cum sa reconditionez jentile de tabla, ceva sugestii..ca l-am mai atins , s-a mai luat vopseaua de pe ele

Avatar utilizator
Oroles
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 04, 2008 1:12 pm

Mesaj de Oroles » Mie Iul 22, 2009 1:32 am

Primul lucru la jenti de tabla atinse : trebuie indreptate exista la unele vulcanizari un fel de strung ce face exact chestia asta, apoi se pune o perie de sarma pe un polizor unghiular mic si se curata tot ce arata a rugina, pe urma functie de buget- vopsea auto (cu pensula/pistolul), spray , vopsire in camp electrostatic. spune guma si se echilibreaza cu plumbi. Bafta!
P.S.: Apropo de ce zice Klez, si stie ce zice, eu am de doua ierni AT no name cu care era echipata masina la cumparare de la reprezentanta, in afara cazurilor in care faceti off-road serios MT nu se prea justifica, arata mai interesant dar au o foarte mare problema pe asfalt, cum deja s-a zis. Eu am de mers 500 de km pana la o lucrare: 460 pe asfalt, restul abataj forestier sau mai rau (decat sa umblu aiurea prefer AT, iar unde este cazul pun lanturile de iarna (desi nu e cea mai fericita solutie ajuta) prima urganta ar fi un troliu pe fata decat gume aiuristice mai bine ma ajut de un pom ceva si tot ies la greu din "problema", dar asta deja intra la alte discutii, poate vorbim mai in detaliu la intalnire daca apari.

Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori