Service Lancer Clasic Ajutor
- iulianbuddha
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Joi Feb 23, 2012 9:36 pm
Buna ziua. Am si eu nevoie de ajutorul dumneavoastra, va rog. Am un Lancer clasic din 1996 si de ceva vreme parca nu mai are vlaga in ea. Am schimbat bujiile, uleiul, filtrele toate si tot nu merge cum mergea odata. Mentionez ca am masina din 2012. Cand am luat-o mergea perfect chiar daca are un motor mic si ceva ani. As vrea si eu o adresa de service ( Bucuresti ) care sa se priceapa la Lancer. Am tot incercat pe la alte service-uri si nu stie nimeni ce are. A si inca ceva, la acest motor in oras ( Bucuresti ) mi se pare ca are un consum cam mare, 10-11 in conditii de mers normal. Inclin sa cred ca are vreo problema la amestec deoarece miroase a benzina cand o pornesc si sta la relanti. Cand am luat-o consuma undeva la 7-8 in oras.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
Te salut domnule,
Cred ca ne putem uita la masinuta ta, inca nu am deschis atelierul mai dureaza vreo 2-3 saptamani dar si la sediul actual putem face niste investigatii, suficiente in acest caz.
Este foarte important sa fie bujii originale, nu cumparate dupa cod, restul mai putin ma intereseaza daca sunt firma buna si noi.
Pasii pe care ii vad pentru investigare sunt urmatorii:
- verificare optica generala sa vedem ca totul este la locul lui
- verificare coduri de eroare
- verificare, masurare compresie motor pe fiecare cilindru in parte
- verificare putere si prametrii de functionare inclusiv nivel de amestec cu masina pe dyno in simulare reala de strada, dar cu sonde pe ea.
- verificare putere la roata
- verificare putere parazita adica pierderile sa vedem ca nu avem pierderi, nu merge infranat...
- verificare putere motor sa ne asiguram ca masina este in parametrii corecti de functionare.
Facand toate astea putem trage o concluzie!
Cred ca ne putem uita la masinuta ta, inca nu am deschis atelierul mai dureaza vreo 2-3 saptamani dar si la sediul actual putem face niste investigatii, suficiente in acest caz.
Este foarte important sa fie bujii originale, nu cumparate dupa cod, restul mai putin ma intereseaza daca sunt firma buna si noi.
Pasii pe care ii vad pentru investigare sunt urmatorii:
- verificare optica generala sa vedem ca totul este la locul lui
- verificare coduri de eroare
- verificare, masurare compresie motor pe fiecare cilindru in parte
- verificare putere si prametrii de functionare inclusiv nivel de amestec cu masina pe dyno in simulare reala de strada, dar cu sonde pe ea.
- verificare putere la roata
- verificare putere parazita adica pierderile sa vedem ca nu avem pierderi, nu merge infranat...
- verificare putere motor sa ne asiguram ca masina este in parametrii corecti de functionare.
Facand toate astea putem trage o concluzie!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 46 vizitatori