1996 Lancer 1.3 Glx

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi L200
Avatar utilizator
Laurian
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Noi 28, 2013 12:37 pm

Mesaj de Laurian » Mar Ian 26, 2016 12:51 pm

Va salut!

Am un Lancer model 1996 benzina 1.3l ... de fapt e al doilea pe primiul mi l-a facut zob un taximetrist acum aproape doi ani inca mai sunt in proces cu aia de la asigurari)... dar asta e alta poveste.

Pot sa spun ca sunt incantat de tinuta de mers chiar daca este o "vechitura". Papa un pic cam mult dar imi place .

Dar... de ceva vreme imi face probleme si acum de cand s-a racit problema a devenit enervanta. Porneste greu cu motorul rece iar cand a fost foarte frig (-18) nu a mai pornit deloc.

Fenomenul nu se repete intotdeauna la fel:
1. la -18 grade la primele chei (2-3) da semne ca ar vrea sa porneasca dar nu o face iar la de la a 4-a nu se mai aude decat alternatorul invartind motorul.
2. intre -6 -1 are nevoie de 3-4 chei sa porneasca
3. la -1 grad (azi) la primele 3 chei se auzea doar demarorul si abia la a 4-a au inceput sa se auda detonatii iar la a 5-a a pornit.

Dupa ce porneste merge normal, sta in relanti iar cand e cald motorul sta cuminte la 900 de ture. In mers accelereaza corect, nu arata nici un semn ca ceva nu ar fi in regula.
Acum doua zile am pus in rezervor un aditiv pentru curatat sistemul de alimentare si parca eccelereaza mai bine ca inainte (probabil de la compozitia aditivului o fi crescut si cifra octanica). Cu toate ca am pus aditivul si am mers cu masina ieri, astazi a facut figura descrisa la punctul 3.

Daca cumva ati mai intalnit fenomenul asta poate ma ajutati cu un sfat. Ma gandesc sa mai cumpar si un aditiv pentru apa dar nu sunt sigur daca se poate amesteca cu cel care l-am pus deja.

Multumesc anticipat pentru orice idee.


Scrie răspuns

Înapoi la “Mitsubishi L200”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori